Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

vindt ik dan DenK4ever schreef:okay...ehm ehm ehm, dan durf ik niet te beloven dat ik je nog in actie kan zien... moet eerst mijn broer op tijd de deur uit bonjouren...

Jane_ schreef:Vanaafff atwt!!!!
:D

Iriis_ schreef:JAAAA JE KAART IS ECHT LEUK!!![]()
Ik wil ook gefilmt worden met kerst springen !!![]()
MWhahaha
Kijken of onze camera t nog doet
Iriis_ schreef:Stom.. Ik voel me poedersuiker, heb koppijn, voel me brak. heb gelukkig morgen de eerste 3 uur vrij..
Moet nu alleen nog steeds wel aan m'n CKV verslag beginnen..
Nataschaa schreef:Iriis_ schreef:JAAAA JE KAART IS ECHT LEUK!!![]()
Ik wil ook gefilmt worden met kerst springen !!![]()
MWhahaha
Kijken of onze camera t nog doet
Het is jammer dat ik kerst avond is, anders had ik wel willen filmen..
Ohnee![]()
Ik hoef kerst avond niet meer bij vriend-lief zijn familie te eten..
Opzich wel jammer, want wel gezellig![]()
Nou, misschien dat ik dan wel ff kom filmen, al krijgt Melissa nog steeds het kerst pringen van vroig jaar van me XD
Ik ga het binnen kort echt branden !! (Al zeg ik dat al zo vaak )

Annie_ schreef:Wordt echt depressief van me ouders

Kirsten_D schreef:DenK4ever schreef:okay...ehm ehm ehm, dan durf ik niet te beloven dat ik je nog in actie kan zien... moet eerst mijn broer op tijd de deur uit bonjouren...
Dat klinkt positief..
Liisette_ schreef:Naatass, verbaast poppetje met mond open is : o o Maar dan aan elkaar!Dus zo
![]()
Die bedoelde je toch .. hahah!Want het schaampoppetje is
![]()
Hahahaha Astor schreef:Ik moet vrijdag avond altijd dansen van half 8 tot half 9 en ik ben vorige week ookal niet geweest dus moet dan even kijken =)

Annie_ schreef:Ik wil ook naar t he golden compas heb dat boek denk ik groep 6 gelzenen echt leuke boekenvindt ik dan
Annie_ schreef:scheikunde valt uit doos
:D:D:D:DDenK4ever schreef:Annie_ schreef:Wordt echt depressief van me ouders
hmmm... hier was de situatie andersom...
gedoe allemaal
ga er ook maar eens een nachtje over slapen!
truste!

Toch ?
Nataschaa schreef:Hahahaha, meestal is het ook wel twee kanten op.
Annie, je moet maar zo denken, je ouders doen het voor jou, ze willen het beste voor je, ze houden van je.
En Sabrien, het is voor jonge mensen heel lastig om dat te geloven, te bedenken en te onthouden..
Maar kinderen houden ook heel veel van hun ouders hoor, alleen ze vinden het soms moeilijk om te laten merken. Maar gelukkig zijn ouders al wat ouder en weten ze dat wel..Toch ?