Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:1509 nj geloof ik

winnitou schreef:Ben er nog niet uit hoe ht zit met de mail. moet ik maar eens op een moment uitzoeken als ik de beide pc's naast elkaar kan zetten (floris ligt nu al te slapen).
als ik me vanaf mijn Laptop zelf een mail stuur komt het wel aan maar of dat ook aankomt als het van buiten komt. had boven net wel een mailtje binnen (spam) niet geopend en die vind ik hier op de laptop niet terug.
Wie weet hier wat vanaf? moet ik iets instellen zodat ik alles op beide kan zien?

Xan...HARTELIJK GEFELICITEERD met je winstpunt. TOPPIE hoor
. 

Tytje schreef:Wat goed Xan, ik had al aan je gedacht vandaag!!
xan schreef:YES, YES, YES, de 1e winstpunt is binnen![]()
![]()
![]()
O, wat een superdag vandaag. Ik ben in de 7e hemel hoor.
Het ging vandaag zo lekker. Xandra heeft zelden zo lekker gelopen![]()
Ze vond het fantastisch tussen al die andere friezen.![]()
Ik heb echt lekker gereden, ik zei al toen ik klaar was, "al heb ik nul punten
het ging gewoon lekker vandaag". Ik had voor mijn eerste proef 180 punten (3e prijs was 181 ptn)
en voor de 2e proef 170. Die ging ook echt wat minder.
Moet ook nog even leren om Xandra ook een tweede proef attent te laten blijven![]()
Volgens mij was ik daar een goede middenmoter (totzover ik de punten snel heb kunnen zien)
Anke, superbedankt voor je hulp van vandaag. En niet te vergeten je moeder natuurlijk ook
xan schreef:Hey Tytje, zag ik jou auto zondagmiddag niet bij Veldt staan ???
LIQUITA schreef:@Winnitou: Heb jij die "dingetjes" voor om de martingalen nog gevonden?
LIQUITA schreef:Heej Jo, heb je me brichtje gelezen op MSN?
liquita van harte met je mannetje
ATE schreef:THanks!!!![]()
![]()
liquita van harte met je mannetje
![]()
ATE schreef:Ik had een berichtje achter gelaten over vanmiddag. Maar de plannen zijn alweer gewijzigd, ik bel je na je werk even op.meiden hebben op pc gezeten liquita vandaar dat ik bericht niet heb gezien sorry
.