Liisette_ schreef:Heeeeeeeeeeeeeeel lúlverhaal
valt wel mee
was wel leuk om te lezen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Liisette_ schreef:Heeeeeeeeeeeeeeel lúlverhaal
was wel leuk om te lezen
fallenangel3 schreef:Je vond berlingo toch niet zo geweldig meer om mee te springen toch? Echt poedersuiker dat je 'gevallen' bent. Maar de rest ging wel redelijk toch! Toen ik van Ber afviel toen was ik echt ff zwaar aan het ademen (ik weet niet of het onder hyperventileren viel) maar ik baalde toen zo erg dat ik begon te janken
en dan maar stug doorspringen hoor
.
Maar ik snpa alleen niet waaorm je naar sandra moest als hij daarna een heel ander paard uitkiest voor je

Liisette_ schreef:Jaa, frans had de kruisjeslijst niet.
En sandra wist meer welke paarden hadden gereden.
En eerlijk gezegd zat ik liever op Berlingo dan Onyx
Denik!
).
dus heb toen toch maar even gezegd dat Jo en ik geen goed team meer zijn
.
. 

)

) rijd het erg anders dan een gewone broek? Liisette_ schreef:Ik heb echt het gevoel dat het morgen vrijdag is...
komt waarschijnlijk omdat dit mijn eerste vrije week is! fallenangel3 schreef:oeh zo een had ik gepast maar die zat niet lekker (was waarschijnlijk een verkeerde) rijd het erg anders dan een gewone broek?
Liisette_ schreef:fallenangel3 schreef:oeh zo een had ik gepast maar die zat niet lekker (was waarschijnlijk een verkeerde) rijd het erg anders dan een gewone broek?
Je zit wat vaster (hoe je het ook zegt) in het zadel.
Ik heb bijna altijd met gewone rijbroeken gereden..
Wilde nu wel een keer wat anders

het was echt zoo leuk