Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

amandaaa schreef:Hey Kaar ik rij joepi zaterdag dan wel los mag jij de hoge sprongen doen haha
Binar schreef:Xeen, gewoon ff zo'n mestonderzoek laten doen, dan weet je tenminste zeker of het wel/geen wormen zijn![]()
Ves werkt nu ook wel meer dan bijv vorig jaar, dus missch heeft ze gewoon wat extra's nodig?
Zijn er trouwens nog mensen die willen lessen a.s. maandag?? heb nog plek
AnitaJoeri schreef:Binar schreef:Zijn er trouwens nog mensen die willen lessen a.s. maandag?? heb nog plek
ikke wil wel proberen?
vera23 schreef:ow noes doe mij trouwens maar extra zakkie peen denk ik dan maar...![]()
Krijg je wel op toch??
Het is goeie peen dus blijft lang goed
de telefoniste zei 'ze komt vanmiddag tussen 3 en 5'
dussemm ja

.
echt doxje 
!
... maar doei Tess
KiWiKo schreef:O dames en heren............... helaas gaan jullie dit weekeinde nogal wat overlast van mij hebben, zoals jullie kunnen zien is er een container voor mijn deur geplaatst......... dit om alles wat ik niet meeneem netjes af te voeren![]()
Ik zal morgen en overmorgen regelmatig dus spullen uit het raam de container in" pleuren" .......... als ik jullie, met een paard aan hoor of zie komen zal ik even wachten tot jullie op "gepaste" afstand zijn........... maar ik kan niet beloven dat ik dat steeds in de gaten heb.........
In iedergeval mijn alvast oprechte excuses mochten jullie toch hinder van mijn verhuizen hebben.........
Kim
johnvt schreef:KiWiKo schreef:O dames en heren............... helaas gaan jullie dit weekeinde nogal wat overlast van mij hebben, zoals jullie kunnen zien is er een container voor mijn deur geplaatst......... dit om alles wat ik niet meeneem netjes af te voeren![]()
Ik zal morgen en overmorgen regelmatig dus spullen uit het raam de container in" pleuren" .......... als ik jullie, met een paard aan hoor of zie komen zal ik even wachten tot jullie op "gepaste" afstand zijn........... maar ik kan niet beloven dat ik dat steeds in de gaten heb.........
In iedergeval mijn alvast oprechte excuses mochten jullie toch hinder van mijn verhuizen hebben.........
Kim
Graag aaleen overdag he Kim en dus niet in de NACHT gaan ruimen, heb mijn nacht rust HARD nodig zeg maar.
Je roept gewoon van onderennnnnnnnnnnnnnnnnnnn, zodra je iets los laat.
Binar schreef:Zijn er nog mensen die woensdagmiddag een proef-springles willen?![]()
Meer info via pb