Mogguh allemaal!Joh Sandra wat leuk! Echt geweldig dat je Beer nu 7 dagen gaat leasen
En ook echt heel leuk voor Afke dat ze een bijrijdpaardje heeft nu! Gefeliciteerd allebei 
Mwaaah de nieuwe week is weer begonnen. I don't like mondays
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mogguh allemaal!
En ook echt heel leuk voor Afke dat ze een bijrijdpaardje heeft nu! Gefeliciteerd allebei 
.
.
Alleen heb ik op beide dagen nu gewoon al dingen waar ik even onderuit moet zien te komen. Op 28/02 vieren we mss m'n moeders en mijn verjaardag en op 28/03 moet ik waarschijnlijk naar mijn oma's verjaardag
Maar ik vind er wel wat op hoop ik 
Ze stond in de round pen en toen ik haar ging halen kwam ze heel hard op me af gerend toen ik binnen kwam. En ik wist niet of ze op tijd zou stoppen
Gelukkig stopte ze het toch maar wel vlak voor me!
Miss_Montana schreef:Stacey liet me gisteren schrikkenZe stond in de round pen en toen ik haar ging halen kwam ze heel hard op me af gerend toen ik binnen kwam. En ik wist niet of ze op tijd zou stoppen
Gelukkig stopte ze het toch maar wel vlak voor me!

Hihi oeps, ja dat doet ze wel 'ns 

Je kan dus afspreken met Eef wanneer hij buiten gezet wordt en/of zelf regelen. 
Daarnet sneeuwde het echt hard! Gelukkig blijft het niet liggen... 

zoals nu.... maar als er eenmaal weer wat super goede ruiters komen gaat ze heet niet lang meer volhouden denk ik. Dan is het meer van, bye, bye, zwaai, zwaai
Ik hoop vandaag te horen of ie total loss is of niet. Fijn om te weten dat het eigenlijk geen ruk uitmaakt hoe goed je verzekerd bent, je bent toch de l*l zelfs als je niet degene bent die het ongeluk heeft veroorzaakt