Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 09:42

:wave: Mogguh allemaal!

Joh Sandra wat leuk! Echt geweldig dat je Beer nu 7 dagen gaat leasen :j En ook echt heel leuk voor Afke dat ze een bijrijdpaardje heeft nu! Gefeliciteerd allebei :D

Mwaaah de nieuwe week is weer begonnen. I don't like mondays :\

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-09 13:51

Thanks voor de felicitaties allemaal!

Het is inmiddels 13.55u. en ik heb nog steeds niets noemenswaardigs gedaan. Ik ben niet vooruit te branden vandaag zeg :Z.

Zag trouwens net op de site dat er zaterdag 28 februari een reiningavond en op zaterdag 28 maart een trail oefenavond is! Ik ga mij inschrijven voor de trailavond, ik vind dat ZO leuk om te doen! Nu alleen hopen dat Beer het ook leuk vind :D .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 09:58

Jaaaa ik zag het! Ik wil met beide meedoen *\o/* Alleen heb ik op beide dagen nu gewoon al dingen waar ik even onderuit moet zien te komen. Op 28/02 vieren we mss m'n moeders en mijn verjaardag en op 28/03 moet ik waarschijnlijk naar mijn oma's verjaardag :') Maar ik vind er wel wat op hoop ik O:)

Stacey liet me gisteren schrikken :oo Ze stond in de round pen en toen ik haar ging halen kwam ze heel hard op me af gerend toen ik binnen kwam. En ik wist niet of ze op tijd zou stoppen _O- Gelukkig stopte ze het toch maar wel vlak voor me! :+

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 10:57

Miss_Montana schreef:
Stacey liet me gisteren schrikken :oo Ze stond in de round pen en toen ik haar ging halen kwam ze heel hard op me af gerend toen ik binnen kwam. En ik wist niet of ze op tijd zou stoppen _O- Gelukkig stopte ze het toch maar wel vlak voor me! :+

Gewoon opzij springen de volgende keer hahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 12:42

Hihi die poown ging zo snel dat ik niet eens tijd had om opzij te springen joh _O- Maar ze heeft zich iig vermaakt buiten :j

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 13:00

_O- Hihi oeps, ja dat doet ze wel 'ns :o

Bedankt voor 't buiten zetten trouwens! :D

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:01

Hoe werkt dat buitenzetten eigenlijk? Moet je dat aangeven als je wilt dat het voor je gedaan wordt, of moet je zelf iemand zoeken die dat voor je doet? Of is het vanzelfsprekend dat ze overdag even naar buiten gaan?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:07

Ligt eraan, bij 't trainingsbord staat ook een stukje over welke paarden overdag naar buiten gedaan moeten worden of in de stapmolen moeten. Stace wordt overdag ook nog wel 'ns buiten gezet, maar je kan 't ook gewoon zelf doen als je er zelf bij bent (maar er iets niet altijd een plekje vrij), als ik een keer niet kan (zoals gisteren) kijk ik of iemand anders d'r buiten wil zetten. :) Je kan dus afspreken met Eef wanneer hij buiten gezet wordt en/of zelf regelen. ;)

De weilanden in de zomer mag je ze weer niet zomaar inzetten, dat gaat wel via een vast schema en dan worden ze 's ochtends buiten gezet. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:19

Idd maar nu je vaker op stal komt zal je nog wel heel veel bijleren mbt hoe de dingen werken :j

Wat een flutweer is het buiten zeg ;( Daarnet sneeuwde het echt hard! Gelukkig blijft het niet liggen...

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 15:32

Ja idd, dit soort dingen weet ik dan weer niet en ik wil ook niet zomaar iets doen en dan iemand anders voor z'n hoofd stoten ofzo. Neem aan dat ik nog wel even een korte uitleg krijg van het hoe en wat op stal. Thanks iig voor de uitleg so far !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 11:53

Haha nou je krijgt vanzelf de slag wel te pakken hoor!

Echt weird... Loop ik gisteren nog te zeiken over het weer en moet je nu eens zien! ZON *\o/*

Moet je dit zien, toch wel heel knap van Rieky! :j
[VN] Rieky Young beste van de wereld

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:26

Miss_Montana schreef:
Echt weird... ZON *\o/*

Moet je dit zien,
Waar?????
Ik zie nu alleen maar regen buiten.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:37

Hmm het was goed tot 2 uurtjes geleden ;( Maar moest net ff op de fiets naar de Heineken Exp en ik ben idd ook niet droog overgekomen :+ Nouja we hebben eeeeeeventjes mogen genieten :=

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-09 16:49

Beetje suggestieve titel van dat topic. De beste van wat? Zoals in het topic al wordt aangekaart, bij de NRHA rankings komt ze niet voor.
En hoeveel mensen doen er mee bij die FEI wedstrijden? Duiken namen als Flarida en McQuay in die lijst op?
Neemt niet weg dat het knap is dat ze op de eerste plaats staat. Ze reist er de hele wereld voor af (en heeft die mogelijkheid ook), heeft de middelen en een ondersteunend thuisfront, en een goed paard ervoor.
Om de top te kunnen halen en daar te kunnen blijven moeten alle factoren kloppen. En dat is zo te zien hier het geval geweest.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 13:03

Tja, dat is zo. Maar het blijft idd zo dat je de middelen moet hebben om uberhaupt aan de top te komen. Denk ook niet dat dat snel zal veranderen in de paardensport... :=

paint_angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:44

hehe, ik kom maar weer eens binnenvallen :)

Maar die rieky heeft nu wel SUPER veel publiciteit zeg!... Eerst anky even opleiden en daarna even wereldkampioen worden... Nu zul je waarschijnlijk ook gaan zien dat als ze arthur en de hele mikmak indd naar de andere kant van de straat verhuizen en er meteen een westerninstituut aanvast plakken, alle dressuur tutjes die graag over willen stappen naar de western/reinig daarheen gaan :\

Nou... lekker dan...voor haar

@beau: je hebt niet altijd alleen maar middelen nodig om aan de top te komen maar het is ook wel heel handig als er geen concurentie is ;) zoals nu.... maar als er eenmaal weer wat super goede ruiters komen gaat ze heet niet lang meer volhouden denk ik. Dan is het meer van, bye, bye, zwaai, zwaai :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 10:51

[VN] Join Up methode van Monty Roberts onder de loep Ben benieuwd naar de uitslag van dit onderzoek. Maar met wilde paarden zal je idd niet snel zonder stress kunnen werken denk k :=

Damn wat een gedoe. Nog altijd niets gehoord over mijn autootje :( Ik hoop vandaag te horen of ie total loss is of niet. Fijn om te weten dat het eigenlijk geen ruk uitmaakt hoe goed je verzekerd bent, je bent toch de l*l zelfs als je niet degene bent die het ongeluk heeft veroorzaakt _-:(

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 15:02

weet je al wat van je auto beau?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 16:29

Oh ik heb kiekjes van Koda, hij's nu 4 maanden en heel bijdehand.

Afbeelding

Afbeelding

Veel te donker, wel schattig:
Afbeelding

Hij denkt dat 'ie mooi is :+

Is er al een nieuwe beebiepoown? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:18

essiedepessie schreef:
weet je al wat van je auto [***]?

Nop nog steeds niet, krijgen het nu weer 'waarschijnlijk' deze week te horen -:(-

Oooh wat een schatje is Koda! Lekker koppie heeft ie zeg :+:

Ja ik wil het ook wel weten of er beebienieuws is! Vanavond mss maar verder op onderzoek gaan :P

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 19:24

Nee nog geen babypoown vanmiddag!

IJp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 19:24

Koda=Cool!!!!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 21:32

Toen ik er was ook nog geen beebiepoown -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 09:08

Ooeh nou ben benieuwd wanneer de beebiepoown dan gaat komen :j Wel spannend weer hoor!

Ik heb spierpiiiijjjn! Hahaha Whis aka Okidoki geloof ik ( :') ) was echt enthousiast met het springen gisterenavond _O-

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 12:23

Ik hoorde het ja, ze was ook aanstekelijk bezig, goede voorbeeld voor Grace :D

Gisteren telefoon: sterfgeval in de familie, schoonzus van mijn vader is overleden, en mijn ouders zitten in Verwegistan, de vraag is of ze op tijd terug kunnen zijn.