Bij ons dreigt er een dijkdoorbraak. 'gelukkig' aan de andere kant van 't dorp, we hebben er nog een snelweg (a7) tussen zitten, dus wij zullen er vast geen last van krijgen. RTL-nieuws houd het ook allemaal live bij.
Aah ik had een leuk paard vanavond Eerst vond ik het heeeeeel spannend, you know me Maar toen ik er eenmaal op zat, en de spanning er wat af ging, heb ik zo ontzettend goddelijk gereden! Reed op Maira, relatief nieuw paard... Schijnt behoorlijk hoog in de dressuur gelopen te hebben, nou dat kon ik merken Had haar draf op een gegeven moment zo verzameld dat ze bijna begon te passageren, haha En heb even wat 'knopjes' getest, kijken wat zij kon, en wat ik met haar kon... Maar dat dier is echt briljant Changementen, travers, sb, wijken, keertwending, alles Met opstappen is het een beetje een neurootje, maar als je er eenmaal op zit is dat weer helemaal goed
Ik heb trouwens de meeste van je kunstjes gemist hoor was veel te druk bezig met Vincent. Daarover gesproken Linda, ik word van Sharone naar jou toegestuurd om sporen voor 'm te komen halen