Ik denk wel als ze bij een juiste persoon is zeg maar..
misschien komt het ook wel, omdat ze weet dat ze straks die deken niet meer op hoeft
Iemand nog wat leuks gedaan vandaag ?!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

DenK4ever schreef:Ja, ik heb lekker cappuchino gedronken op het politiebureau
Maar het is inderdaad nog het aller vervelendst dat er dus een vreemde in ons huis is geweest... Maar ja.. nog een kleine anderhalve maand en dan is het ons huis niet meer... denk dat dat wel scheelt, dat ik al weet dat we weg gaan, anders had ik het denk ik nog erger gevonden... raar eigenlijk, maar ja...
Mijn ouders zijn in ieder geval zo lief voor me om alle onkosten voor wat betreft rijbewijs, id kaart, kenteken e.d. te betalen... dus dat is wel heel fijn.
En ook zo lief, Cindy had mij gister een cd gebracht filmpjes van de springles.. en die had ik dus ook in mijn tas gedaan...
DUs ik had haar een mail gestuurd dat ie gejat was, nou kwam ze vanavond gelijk een nieuwe brengen
Iriis_ schreef:DenK4ever schreef:Ja, ik heb lekker cappuchino gedronken op het politiebureau
Maar het is inderdaad nog het aller vervelendst dat er dus een vreemde in ons huis is geweest... Maar ja.. nog een kleine anderhalve maand en dan is het ons huis niet meer... denk dat dat wel scheelt, dat ik al weet dat we weg gaan, anders had ik het denk ik nog erger gevonden... raar eigenlijk, maar ja...
Mijn ouders zijn in ieder geval zo lief voor me om alle onkosten voor wat betreft rijbewijs, id kaart, kenteken e.d. te betalen... dus dat is wel heel fijn.
En ook zo lief, Cindy had mij gister een cd gebracht filmpjes van de springles.. en die had ik dus ook in mijn tas gedaan...
DUs ik had haar een mail gestuurd dat ie gejat was, nou kwam ze vanavond gelijk een nieuwe brengen
Aaah gelukkig maar!
heeft ze ook niet nog een filmpje van mij, ben namelijk wel benieuwd naar hoe hij springt![]()
Maar je kan het aan de andere kant ook positief bekijken, je hebt nu wel geleerd om altijd de deur achter je kont op slot te doen!
. Waarschijnlijk pas als je moeder op hem gaat springen en ik dan toevallig een keer wat langer op de manege ben.
. Ik wil op ROX!
?
ennuh..Marjolein, Nikki & Angelique doen ook mee, is wel leuk 

Whahha, echt grappig..die oogies
En wat een lieverd..zeg.! Als je gewoon consuqwent ( hoe je het ook schrijft..
) met haar bezig bent, dan is het echt een lieverd..! met d'r deken opdoen ook, weer trappen wou ze, gwoon klap verkocht & daarna deed ze ook normaal. Toen was het gwoon klaar,
maja..was ook zo blij dat ik weer op mn liefie zat ! (L)
Weer een jaartje ouder man..!

Elja schreef:Hahaha leuk man.
Sabrien mooi dat je tas weer terrecht is.
Wel k ut van je geld.
Anyway vanavond weer rijden. K heb er onwijs zin in, maar mn knieën doen zo zeeer!
Melanieetjuh schreef:Elja schreef:Hahaha leuk man.
Wel k ut van je geld.
Anyway vanavond weer rijden. K heb er onwijs zin in, maar mn knieën doen zo zeeer!
Cool ! Op wie wil je !? Astor zeker??

DenK4ever schreef:Ik ben net gebeld! Mijn tas is gevonden!!!!!!!!!
Hij is twee straten verderop in een container gedumpt!!
Mijn portemonee is er wel uit, maar de rest zit er nog in!!! Dus mijn auto papieren zijn er nog!!!
En daar zat een kaartje van Dijkstra-Kolbe in, dus die vrouw heeft Johan gebeld, en die belde mij net op!!
En weet je, ik weet gewoon nu zeker dat ie gestolen is!! Want tot aan net twijfelde ik nog steeds aan mezelf! En Ewald stiekem ook!
Onvoorstelbaar dat ze dus echt in ons huis zijn geweest!
Dus! Maar goed, mijn portemonee is dus wel weg, dus mijn rijbewijs en ID kaart heb ik dan in ieder geval opnieuw aangevraagd en die kan ik volgende week woensdag weer halen….
Elja schreef:Hahaha leuk man.
Wel k ut van je geld.
!
Liisette_ schreef:Ik heb wel weer zin om te springen!
Ook in de springwedstrijd![]()
Er komen weer veel mensen met springwedstrijd..![]()
Gaaan er mensen nog iets leuks doen vandaag?!