** Manege Belle Epoque Topic **

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Liisette_

Re: ** Manege Belle Epoque Topic **

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:02

Ja, nick is idd wat realxer.
Ik denk wel als ze bij een juiste persoon is zeg maar..
misschien komt het ook wel, omdat ze weet dat ze straks die deken niet meer op hoeft Clown

Iemand nog wat leuks gedaan vandaag ?!

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 19:45

Ja, ik heb lekker cappuchino gedronken op het politiebureau Tong uitsteken
Maar het is inderdaad nog het aller vervelendst dat er dus een vreemde in ons huis is geweest... Maar ja.. nog een kleine anderhalve maand en dan is het ons huis niet meer... denk dat dat wel scheelt, dat ik al weet dat we weg gaan, anders had ik het denk ik nog erger gevonden... raar eigenlijk, maar ja...

Mijn ouders zijn in ieder geval zo lief voor me om alle onkosten voor wat betreft rijbewijs, id kaart, kenteken e.d. te betalen... dus dat is wel heel fijn.

En ook zo lief, Cindy had mij gister een cd gebracht filmpjes van de springles.. en die had ik dus ook in mijn tas gedaan...
DUs ik had haar een mail gestuurd dat ie gejat was, nou kwam ze vanavond gelijk een nieuwe brengen Lachen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:07

DenK4ever schreef:
Maar het is inderdaad nog het aller vervelendst dat er dus een vreemde in ons huis is geweest... Maar ja.. nog een kleine anderhalve maand en dan is het ons huis niet meer... denk dat dat wel scheelt, dat ik al weet dat we weg gaan, anders had ik het denk ik nog erger gevonden... raar eigenlijk, maar ja...

Mijn ouders zijn in ieder geval zo lief voor me om alle onkosten voor wat betreft rijbewijs, id kaart, kenteken e.d. te betalen... dus dat is wel heel fijn.

En ook zo lief, Cindy had mij gister een cd gebracht filmpjes van de springles.. en die had ik dus ook in mijn tas gedaan...
DUs ik had haar een mail gestuurd dat ie gejat was, nou kwam ze vanavond gelijk een nieuwe brengen Lachen

Aaah gelukkig maar!

heeft ze ook niet nog een filmpje van mij, ben namelijk wel benieuwd naar hoe hij springt Bloos

Maar je kan het aan de andere kant ook positief bekijken, je hebt nu wel geleerd om altijd de deur achter je kont op slot te doen!

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:16

Iriis_ schreef:
DenK4ever schreef:

Aaah gelukkig maar!

heeft ze ook niet nog een filmpje van mij, ben namelijk wel benieuwd naar hoe hij springt Bloos

Maar je kan het aan de andere kant ook positief bekijken, je hebt nu wel geleerd om altijd de deur achter je kont op slot te doen!

Ik ook! maar ja dat zal ik voorlopig wel niet te zien krijgen Knipoog. Waarschijnlijk pas als je moeder op hem gaat springen en ik dan toevallig een keer wat langer op de manege ben.

Ik heb echt zin in het springen vrijdag! Ben alleen bang dat we niet zo hoog gaan, durft Nicole niet aan met ons of zo. Ik heb echt jaren geleden veel hoger gesprongen als dat ik nu doe, kan me een les met liesbeth herinneren waarin we aardig hoog gingen.

Zit er ook aan te denken om een keer springwedstrijdje te doen. Maar dat hangt er heel erg van af hoe het vrijdag gaat Knipoog. Ik wil op ROX! Haha! Pling

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:20

Misschien dat als het met Valentino het springen nog niet goed gaat, ECHT niet goed, dat ik 25 maart dan met Rox mee doe..
Maar dat is alleen als het ECHT niks word, als het al een beetje goed gaat dan ga ik cker mee doen ! Lachen

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:35

Ga je morgen nog rijden ?!
Ga je springen of ga je eerst dressuren Lachen ?

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:39

Wanneer ga je weer springen dan? Want je ging deze week toch niet springen omdat je de dressuur nog niet onder de knie had met Valentino?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 07:56

Me topper is weer een jaartje ouder geworden !!! Haha!

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 07:57

Hahaah! Clown
Gefeli Tong uitsteken

DenK4ever

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 10:31

Ik ben net gebeld! Mijn tas is gevonden!!!!!!!!!
Hij is twee straten verderop in een container gedumpt!!
Mijn portemonee is er wel uit, maar de rest zit er nog in!!! Dus mijn auto papieren zijn er nog!!!
En daar zat een kaartje van Dijkstra-Kolbe in, dus die vrouw heeft Johan gebeld, en die belde mij net op!!
En weet je, ik weet gewoon nu zeker dat ie gestolen is!! Want tot aan net twijfelde ik nog steeds aan mezelf! En Ewald stiekem ook!
Onvoorstelbaar dat ze dus echt in ons huis zijn geweest!

Dus! Maar goed, mijn portemonee is dus wel weg, dus mijn rijbewijs en ID kaart heb ik dan in ieder geval opnieuw aangevraagd en die kan ik volgende week woensdag weer halen….

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:08

Gelukkig maar zeg !
Poehh wat een opluchting.

Meliss, ik heb je opgegeven Haha! ennuh..Marjolein, Nikki & Angelique doen ook mee, is wel leuk Knipoog

IK BEN VERLIEFFFDD !!
Op nicky ! Clown Bloos Haha!

gisteren op Nick gereden..Ik reed om 5uur ipv 6 uur. Die les reden er maar 6 andere, dus vroeg marjon of ik daar wou rijden...das wel lekkerder. Dus en ik was er al optijd vandaar.

half 5 begon ik alweer lekker met mn toppertje. Echt een raar beesie hoor...zodra je alleen met haar bent..is ze zó lieff ! En steunt ze lekker met d'r hoofie op je enz. Echt lief..En toen ik de peesbeschermers af wou doen, ook al weer een lief koppie die vriendelijk naar beneden keek..alleen toen kwamen er later meer bij, en dan zie je die oren toch al weer ver naar achteren gaan..
maar ik heb lekker gereden.
Ik mocht zonder thiedeman. wel moest ie er om blijven, voor het geval dat ze niet rond zou komen. maar dat kwam ze gelukkig wel. Rechts liep ze echt fijn..maar dat is ook gewoon d'r goede kant Knipoog
Ze liep toen echt lekker.

Ik mocht uitstappen van marjon tot kwart over 6. toen die andere, mn eigenles., begon te draven moest ik eruit.
Toen heb ik lekker met haar getut tot kwart voor 7 op de spuitplaats,. lekker appeltjes gegeven, enz..lekker gepoest op mn gemakkie...alles goed gedaan, & mooie fotos gemaakt met mn mobiel.
Was een geslaagde dag ! Echt heerlijk gewoon Knipoog Haha!
Was echt leuk..iedereen was toch al weg, & ik moest mn spullen van over al naar de spuitplaats brengen, nick stond helemaal los. & bleef gwoon staan..! Toen later moest ik ff bij de spuitplaats daarzo, ff wat pakken buiten, en Nick bleef staan. Echt grappig, want ze zat echt zo te kijken van; Hé wat doe jij nu daar buiten ? je moet mij poesten Clown Whahha, echt grappig..die oogies Tong uitsteken En wat een lieverd..zeg.! Als je gewoon consuqwent ( hoe je het ook schrijft.. Clown ) met haar bezig bent, dan is het echt een lieverd..! met d'r deken opdoen ook, weer trappen wou ze, gwoon klap verkocht & daarna deed ze ook normaal. Toen was het gwoon klaar,

Ik kan maar niet ophouden met vertellen Tong uitsteken maja..was ook zo blij dat ik weer op mn liefie zat ! (L)

ASTOR GEFELICITEERD Clown Haha! Weer een jaartje ouder man..!
late er nog vele jaren bij komen ! Bloos Haha!
Laatst bijgewerkt door Melanie_B op 07-03-07 11:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:08

Eignlijk best lang verhaal Bloos
maja heb nu tussenuur dus heb niets te doen Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:13

Ik moet weer ffies gaan..de bel gaat zo...dan nog les Aardrijkskunde,,,Dan pauze en dan CORVEE !! Echt schandelijk, we hebben klassen corveee
Bahhh :S
majaa..moet maar..
& dan nog 2 uurtjes en dan lekker om 14.20 naar huis Haha!

Elja

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 11:21

Hahaha leuk man. Lachen

Sabrien mooi dat je tas weer terrecht is. Haha!
Wel k ut van je geld. Bloos

Anyway vanavond weer rijden. K heb er onwijs zin in, maar mn knieën doen zo zeeer!

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:17

Elja schreef:
Hahaha leuk man. Lachen

Anyway vanavond weer rijden. K heb er onwijs zin in, maar mn knieën doen zo zeeer!

Cool ! Op wie wil je !? Astor zeker?? Bloos

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:20

K heb nu pauze..,ga maar ff in de mediatheek zitten..moest tocg nog wat afmaken..Dus ja..Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:21

Melanieetjuh schreef:
Elja schreef:
Hahaha leuk man. Lachen

Cool ! Op wie wil je !? Astor zeker?? Bloos

Dan rijd je op As, met zn verjaardag ! Hem wel lekker verwennen dan he Bloos
Maa..dat doe je altijd wel denk.. Knipoog

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:23

DenK4ever schreef:
Ik ben net gebeld! Mijn tas is gevonden!!!!!!!!!
Hij is twee straten verderop in een container gedumpt!!
Mijn portemonee is er wel uit, maar de rest zit er nog in!!! Dus mijn auto papieren zijn er nog!!!
En daar zat een kaartje van Dijkstra-Kolbe in, dus die vrouw heeft Johan gebeld, en die belde mij net op!!
En weet je, ik weet gewoon nu zeker dat ie gestolen is!! Want tot aan net twijfelde ik nog steeds aan mezelf! En Ewald stiekem ook!
Onvoorstelbaar dat ze dus echt in ons huis zijn geweest!

Dus! Maar goed, mijn portemonee is dus wel weg, dus mijn rijbewijs en ID kaart heb ik dan in ieder geval opnieuw aangevraagd en die kan ik volgende week woensdag weer halen….

super dat je tas weer is gevonden!
Wel jammer van je portemonee enz! Lachen

Je hebt gelukkig nog je autopapieren terug! Lachen

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:24

Elja schreef:
Hahaha leuk man. Lachen

Hoe laat ga je rijden?
En volgens mij wil je wel op as rijden Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:25

héhé nog een rsva bokker online Haha!

Liisette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:26

Ik heb wel weer zin om te springen Lachen !

Ook in de springwedstrijd Haha!
Er komen weer veel mensen met springwedstrijd..Lachen

Gaaan er mensen nog iets leuks doen vandaag?! Tong uitsteken

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:27

Liisette_ schreef:
Ik heb wel weer zin om te springen Lachen !

Ook in de springwedstrijd Haha!
Er komen weer veel mensen met springwedstrijd..Lachen

Gaaan er mensen nog iets leuks doen vandaag?! Tong uitsteken

Jaa,, volgens mij gaan er best veel mensen springen ! Naja, is wel gezellig !

Op wie wil je Liset?? Nick??

Ik ga vanmiddag misschien, shoppen met een vriendin van me, maar is nog niet zeker.,..weet niet of ik wel zin heb Knipoog Clown

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:28

NOG 2 UURTJESS DAN BEN IK EINDELIJKK UIT !!! Gaaaap

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 12:30

Ik ga weer !

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 13:27

Wel as lekker verwennen vandaag he (a)