Manege Veldt

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Tytje

Re: Manege Veldt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:24

Wat leuk zeg dat berichtje van Marga! Het maakt mijn hele dag goed. Heerlijk voor Tyrone dat hij het zo goed heeft. Xan, ga jij rijden dan zaterdag? Gaat het weer beter met je?

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:28

@ Xan..... Een aantal bladzijde's geleden, waarin ik de nieuwkomers welkom heette (ahum, klinkt wel errug officieel hihihi) had ik mijzelf aan jullie voorgesteld als de MOEDER van Sanne (die van Tornado Flint). Ik ben dus die ene moeder (waarschijnlijk) en wil ook nog wel eens paardje hobbelen en uitmesten als het Sanne niet uitkomt.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:29

Tytje schreef:
Wat leuk zeg dat berichtje van Marga! Het maakt mijn hele dag goed. Heerlijk voor Tyrone dat hij het zo goed heeft. Xan, ga jij rijden dan zaterdag? Gaat het weer beter met je?

Nou rijden is een groot woord. Haha!
Ik ga een kür STAPPEN. Dromen
Net als nancy, alleen heeft die een paard die alleen mag stappen en ik mag nog niet zoveel met mijn eigen benen. Dus toen ik hoorde dat Nancy een stapkür ging doen, dacht ik LEUK ga ik ook doen.
Ik heb nog geprobeerd om Winnitou zo gek te krijgen dat zij een normale kür rijdt en ik alleen 8-jes draaiend erom en erdoor, maar dat zag ze niet zo zitten. Dus vandaar dat ik alleen rijdt. Maar wel incognito hoor ! Cool

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:34

meelen schreef:
@ Xan..... Een aantal bladzijde's geleden, waarin ik de nieuwkomers welkom heette (ahum, klinkt wel errug officieel hihihi) had ik mijzelf aan jullie voorgesteld als de MOEDER van Sanne (die van Tornado Flint). Ik ben dus die ene moeder (waarschijnlijk) en wil ook nog wel eens paardje hobbelen en uitmesten als het Sanne niet uitkomt.

Oje ik sla wel de ene flater na de andere geloof ik Bloos!
Ik zou zeggen kom me eens opzoeken bij mijn stal ofzo, want ik gok me de hele dag een slag in de ronte over wie wie nu is. Is ook wel weer leuk hoor Knipoog
Tja en over die moeders die uitmesten en zo, ben ik wel een beetje jaloers hoor. Mijn moeder kwam vroeger al niet dichterbij dan 5 meter, en ze snapt niet dat ik het nog steeds zo leuk vindt. Maar gelukkig heb ik zelf een dochter die de paarden wel ziet zitten. Pling

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:36

Nou rijden is een groot woord. Haha!
Ik ga een kür STAPPEN. Dromen
Net als nancy, alleen heeft die een paard die alleen mag stappen en ik mag nog niet zoveel met mijn eigen benen. Dus toen ik hoorde dat Nancy een stapkür ging doen, dacht ik LEUK ga ik ook doen.
Ik heb nog geprobeerd om Winnitou zo gek te krijgen dat zij een normale kür rijdt en ik alleen 8-jes draaiend erom en erdoor, maar dat zag ze niet zo zitten. Dus vandaar dat ik alleen rijdt. Maar wel incognito hoor ! Cool[/quote]
nha lekker dan hahahahahah ene ik dan ik had wel mee willen stappen hoor Clown

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:37

Tytje schreef:

dat moet toch heerlijk voelen he dat zo lekker gaat met je paardje

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:39

Ja maar dan niet achter mij aan, dan hadden we iets moeten bedenken om synchroon (0fzoiets) te gaan rijden. Kan alsnog hoor, moet je nog even proefje uit je hoofd leren en zo'n pakje maken als ik heb !!! ha ha

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:41

xan schreef:
Ja maar dan niet achter mij aan, dan hadden we iets moeten bedenken om synchroon (0fzoiets) te gaan rijden. Kan alsnog hoor, moet je nog even proefje uit je hoofd leren en zo'n pakje maken als ik heb !!! ha ha

nou dat is beetje te kort dag hoor volgende keer oke Knipoog

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:41

@ Xan...Afgesproken, als ik er weer ben en ik zie je, dan zal ik zeggen dat ik Meelen ben. Clown
Maarreh, niks flater hoor, ik onthoud ook niet allemaal welke paardennaam bij wie hoort.
Van de week bijv. met die carnavalsfoto.(van Hackie en Sasje) Die kwamen mij helemaal niet bekend voor. Vraag ik aan Sanne...Hoe oud is die Hackie eigenlijk Blond
Dus Sanne schiet in de lach en zegt....BEN JE NOU ECHT ZO DOM????? Bloos
Ik had het ook kunnen weten natuurlijk. Sasje zie ik regelmatig. Laten we maar zeggen dat ik ff een black-out had Lips are sealed
We hebben er samen vreselijk om gelachen. (en jullie nu ook waarschijnlijk)
Laatst bijgewerkt door meelen op 17-05-07 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:44

tjonge mijn dag ook goed de meiden moesten zonder mij vandaag proefje rijden nou komt de nadine met tweede plaats thuis en linda met eerste plaats ben best trots op ze zag trouwens net in gasten boek ook dat fasco weer weggaat

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:45

ATE schreef:
xan schreef:

nou dat is beetje te kort dag hoor volgende keer oke Knipoog

OK doen we. We bedenken gewoon weer iets anders leuks. Ach gut ROFL

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:48

ATE schreef:
tjonge mijn dag ook goed de meiden moesten zonder mij vandaag proefje rijden nou komt de nadine met tweede plaats thuis en linda met eerste plaats ben best trots op ze zag trouwens net in gasten boek ook dat fasco weer weggaat

Toppie van je meiden !

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:50

@ Tytje, Dat is inderdaad een leuk bericht. Die Tyrone met springkussens en zoveel mensen. Het klinkt alsof die Marga een nuchter type is die er wel om kan lachen dat hij af en toe zo mal kan doen. En dan ook nog lekkere buitenritten maken !

meelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 21:56

@ marjoleinft , je hebt een PB'tje over paardenmassage.

Verder krijgt iedereen de groetjes van Sandra. (Dozo)

natuur5D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 08:09

ATE schreef:

gefeliciteerd met de prijsen van je meiden. super! Go jij! Go jij!

Sasqiua

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 11:11

xan schreef:
Sasje_ schreef:
Haha!
Xan, ging jij aan mijn moeder vragen of ze op bokt zat?
Haha me moeder zei het tegen mij, maar mijn moeder zit niet op bokt hoor Knipoog! Hoe kwam je er eigenlijk zo bij? Tong uitsteken

Je moeder moest er zelf ook om lachen Haha! .
Ze zei dat ze totaal geen verstand van paarden heeft en er dus ook niets over te kletsen heeft.
Maar toch handig hoor zo'n moeder die wel komt uitmesten ! Vork
Ik had gehoord dat er ook een moeder van iemand mee kletst op bokt.
En jouw moeder leek mij daar wel een gezellig type voor, vandaar Ja

Hahaha oké Tong uitsteken

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 21:38

ik wil de gene die morgen de wedstrijd gaan rijden heel veel plezier en sucses wensen OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! ik kom zeker kijken hoor Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-07 22:07

Dank je wel, heb vooral aanmoediging nodig, zeker nu ik weet dat Nancy niet meedoet. Ben ik de enige die gaat stappen ! Rolleyes

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 11:02

ATE schreef:
ik wil de gene die morgen de wedstrijd gaan rijden heel veel plezier en sucses wensen OK dan! OK dan! OK dan! OK dan! ik kom zeker kijken hoor Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!

Kun je me dan ook voorzeggen. Ik val in voor Sandra, die is nog ziek. Heb woensdag met Bert een beetje geoefend of de paardjes naast elkaar wilden, gaat nog wat worden in galop. Ben hard aan het leren geweest maar ik denk dat ik het als ik er op zit niet meer weet (moet nog voorop ook). Heb nog niet met zijn vieren gereden dus vanavond is het voor mij de generale en de wedstrijd in een.

Had gisteravond (en vanmorgen) een bruiloft, was heeeeeeeellllllllll gezellig. De feesttent stond tegenover ons huis in het weiland. Hoefde dus niet de BOB te zijn. Nou dat weet ik nu. Kind om 7 uur klaar wakker, kon het uitslapen dus wel vergeten. Zou zo graag een tukkie willen doen. Wat heb ik een spijt. (kun jij niet voor me invallen (grapje)).
Als het niet te volgen meer is neem het me niet kwalijk, is het gevolg van DRANK.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 11:35

winnitou schreef:
Kun je me dan ook voorzeggen. Ik val in voor Sandra, die is nog ziek. Heb woensdag met Bert een beetje geoefend of de paardjes naast elkaar wilden, gaat nog wat worden in galop. Ben hard aan het leren geweest maar ik denk dat ik het als ik er op zit niet meer weet (moet nog voorop ook). Heb nog niet met zijn vieren gereden dus vanavond is het voor mij de generale en de wedstrijd in een.

Had gisteravond (en vanmorgen) een bruiloft, was heeeeeeeellllllllll gezellig. De feesttent stond tegenover ons huis in het weiland. Hoefde dus niet de BOB te zijn. Nou dat weet ik nu. Kind om 7 uur klaar wakker, kon het uitslapen dus wel vergeten. Zou zo graag een tukkie willen doen. Wat heb ik een spijt. (kun jij niet voor me invallen (grapje)).
Als het niet te volgen meer is neem het me niet kwalijk, is het gevolg van DRANK.
Hahaha..nou dat moet goed komen vanavond Gaaaap. Wel leuk dat je dus toch nog mee kan doen Ja .

Nou, tot vanaaf en succes met je kater Nagelbijten / Gniffelen .

Pling neem een paracetamol en een Ibuprofen tegelijk in, help heel goed!!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 11:38

ATE schreef:

THANKS!!!!
Ik had natuurlijk niet anders verwacht Knipoog .

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 12:00

meelen schreef:
@ Xan...Afgesproken, als ik er weer ben en ik zie je, dan zal ik zeggen dat ik Meelen ben. Clown
Maarreh, niks flater hoor, ik onthoud ook niet allemaal welke paardennaam bij wie hoort.
Van de week bijv. met die carnavalsfoto.(van Hackie en Sasje) Die kwamen mij helemaal niet bekend voor. Vraag ik aan Sanne...Hoe oud is die Hackie eigenlijk Blond
Dus Sanne schiet in de lach en zegt....BEN JE NOU ECHT ZO DOM????? Bloos
Ik had het ook kunnen weten natuurlijk. Sasje zie ik regelmatig. Laten we maar zeggen dat ik ff een black-out had Lips are sealed
We hebben er samen vreselijk om gelachen. (en jullie nu ook waarschijnlijk)

Ik was laatst nog bij je thuis hoor meelen Haha! ! Maar toen waren jullie al naar de kermis, en toen Sanne en ik daar arriveerden waren jullie al weg Clown !

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 14:58

winnitou schreef:
ATE schreef:

een goede borrel helpt ook Pling

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 15:00

LIQUITA schreef:
ATE schreef:

THANKS!!!!
Ik had natuurlijk niet anders verwacht Knipoog .

en ik kom ook nog filmen Cheese!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 16:46

Zo...ik heb m'n wedstrijdspulletjes bij elkaar gezocht. Ook alvast voor morgen, ik moet dan ook starten om 11:15 uur. Ik moet eerlijk bekennen...het begint best een beetje te kriebelen in mijn onderbuik. Ik hoop dat ik de proef vanavond niet ga vergeten Nagelbijten / Gniffelen.