Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Tytje schreef:Wat leuk zeg dat berichtje van Marga! Het maakt mijn hele dag goed. Heerlijk voor Tyrone dat hij het zo goed heeft. Xan, ga jij rijden dan zaterdag? Gaat het weer beter met je?

meelen schreef:@ Xan..... Een aantal bladzijde's geleden, waarin ik de nieuwkomers welkom heette (ahum, klinkt wel errug officieel hihihi) had ik mijzelf aan jullie voorgesteld als de MOEDER van Sanne (die van Tornado Flint). Ik ben dus die ene moeder (waarschijnlijk) en wil ook nog wel eens paardje hobbelen en uitmesten als het Sanne niet uitkomt.
[/quote]
Tytje schreef:Wat leuk zeg dat berichtje van Marga! Het maakt mijn hele dag goed. Heerlijk voor Tyrone dat hij het zo goed heeft. Xan, ga jij rijden dan zaterdag? Gaat het weer beter met je?

xan schreef:Ja maar dan niet achter mij aan, dan hadden we iets moeten bedenken om synchroon (0fzoiets) te gaan rijden. Kan alsnog hoor, moet je nog even proefje uit je hoofd leren en zo'n pakje maken als ik heb !!! ha ha

ATE schreef:xan schreef:Ja maar dan niet achter mij aan, dan hadden we iets moeten bedenken om synchroon (0fzoiets) te gaan rijden. Kan alsnog hoor, moet je nog even proefje uit je hoofd leren en zo'n pakje maken als ik heb !!! ha ha
nou dat is beetje te kort dag hoor volgende keer oke

ATE schreef:tjonge mijn dag ook goed de meiden moesten zonder mij vandaag proefje rijden nou komt de nadine met tweede plaats thuis en linda met eerste plaats ben best trots op ze zag trouwens net in gasten boek ook dat fasco weer weggaat

ATE schreef:tjonge mijn dag ook goed de meiden moesten zonder mij vandaag proefje rijden nou komt de nadine met tweede plaats thuis en linda met eerste plaats ben best trots op ze zag trouwens net in gasten boek ook dat fasco weer weggaat
xan schreef:Sasje_ schreef:Haha!
Xan, ging jij aan mijn moeder vragen of ze op bokt zat?
Haha me moeder zei het tegen mij, maar mijn moeder zit niet op bokt hoor! Hoe kwam je er eigenlijk zo bij?
Je moeder moest er zelf ook om lachen.
Ze zei dat ze totaal geen verstand van paarden heeft en er dus ook niets over te kletsen heeft.
Maar toch handig hoor zo'n moeder die wel komt uitmesten !![]()
Ik had gehoord dat er ook een moeder van iemand mee kletst op bokt.
En jouw moeder leek mij daar wel een gezellig type voor, vandaar

ATE schreef:ik wil de gene die morgen de wedstrijd gaan rijden heel veel plezier en sucses wensen![]()
![]()
![]()
ik kom zeker kijken hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
winnitou schreef:Hahaha..nou dat moet goed komen vanavondKun je me dan ook voorzeggen. Ik val in voor Sandra, die is nog ziek. Heb woensdag met Bert een beetje geoefend of de paardjes naast elkaar wilden, gaat nog wat worden in galop. Ben hard aan het leren geweest maar ik denk dat ik het als ik er op zit niet meer weet (moet nog voorop ook). Heb nog niet met zijn vieren gereden dus vanavond is het voor mij de generale en de wedstrijd in een.
Had gisteravond (en vanmorgen) een bruiloft, was heeeeeeeellllllllll gezellig. De feesttent stond tegenover ons huis in het weiland. Hoefde dus niet de BOB te zijn. Nou dat weet ik nu. Kind om 7 uur klaar wakker, kon het uitslapen dus wel vergeten. Zou zo graag een tukkie willen doen. Wat heb ik een spijt. (kun jij niet voor me invallen (grapje)).
Als het niet te volgen meer is neem het me niet kwalijk, is het gevolg van DRANK.
. Wel leuk dat je dus toch nog mee kan doen
.
.
neem een paracetamol en een Ibuprofen tegelijk in, help heel goed!!!! ATE schreef:ik wil de gene die morgen de wedstrijd gaan rijden heel veel plezier en sucses wensen![]()
![]()
![]()
ik kom zeker kijken hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
. meelen schreef:@ Xan...Afgesproken, als ik er weer ben en ik zie je, dan zal ik zeggen dat ik Meelen ben.![]()
Maarreh, niks flater hoor, ik onthoud ook niet allemaal welke paardennaam bij wie hoort.
Van de week bijv. met die carnavalsfoto.(van Hackie en Sasje) Die kwamen mij helemaal niet bekend voor. Vraag ik aan Sanne...Hoe oud is die Hackie eigenlijk![]()
Dus Sanne schiet in de lach en zegt....BEN JE NOU ECHT ZO DOM?????![]()
Ik had het ook kunnen weten natuurlijk. Sasje zie ik regelmatig. Laten we maar zeggen dat ik ff een black-out had![]()
We hebben er samen vreselijk om gelachen. (en jullie nu ook waarschijnlijk)
! Maar toen waren jullie al naar de kermis, en toen Sanne en ik daar arriveerden waren jullie al weg
! winnitou schreef:ATE schreef:ik wil de gene die morgen de wedstrijd gaan rijden heel veel plezier en sucses wensen![]()
![]()
![]()
ik kom zeker kijken hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
Kun je me dan ook voorzeggen. Ik val in voor Sandra, die is nog ziek. Heb woensdag met Bert een beetje geoefend of de paardjes naast elkaar wilden, gaat nog wat worden in galop. Ben hard aan het leren geweest maar ik denk dat ik het als ik er op zit niet meer weet (moet nog voorop ook). Heb nog niet met zijn vieren gereden dus vanavond is het voor mij de generale en de wedstrijd in een.
Had gisteravond (en vanmorgen) een bruiloft, was heeeeeeeellllllllll gezellig. De feesttent stond tegenover ons huis in het weiland. Hoefde dus niet de BOB te zijn. Nou dat weet ik nu. Kind om 7 uur klaar wakker, kon het uitslapen dus wel vergeten. Zou zo graag een tukkie willen doen. Wat heb ik een spijt. (kun jij niet voor me invallen (grapje)).
Als het niet te volgen meer is neem het me niet kwalijk, is het gevolg van DRANK.
LIQUITA schreef:ATE schreef:ik wil de gene die morgen de wedstrijd gaan rijden heel veel plezier en sucses wensen![]()
![]()
![]()
ik kom zeker kijken hoor
![]()
![]()
![]()
![]()
THANKS!!!!
Ik had natuurlijk niet anders verwacht.
.