Kijken of er nog wat leuks tussen zit
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Staat er niet al iets van op een site oid? *gaat ff spieken*
Én dat hij niets ziet in de vrouwen die hij in t programma ontmoet
Zien we je vanzelf wel in de terugblik verschijnen: de relatie tussen boer ... en ... is niets geworden, máár hij had al snel een nieuwe liefde: Thiza!
haha
haha
Nog van t zonnetje genoten? Ik wel.. iets te lang in de zon aan t werk geweest, beetje rood nu
Deal! haha 
En welke foto's we bijsluiten enz
hahaha Ben benieuwd, straks is t een oude vent van 60
haha Nog erger: straks is t ineens écht een tof type
Kunnen we nog gaan nadenken over een leuke brief ook!
En over de outfit van Nous
haha Een mooie ROZE strik die match bij der mooie nieuwe ROZE deken! haha
hahaha
En dan gaan jullie samen meedoen met t programma!
hihi, zie t al helemaal voor me!
echt zo super gaaf en lief. Kwam vandaag thuis lag er een pakketje van mijn vorige stage + minor instelling: een handschoen met de tekst 'Want Bedankt!' en alle namen van de ET's erop
(met een stuk chocolade erin
) Vind t echt zo leuk! De titel van ons project was "Want,... ik wil het met twee handen kunnen" en dan t woord 'want' in een ovenhandschoen
Duurde even eer ze door hadden dat de 'want' op de ovenhandschoen sloeg, maar hij is iig wel blijven hangen
haha Heb er helemaal energie van gekregen! Kom maar op met die donderdag en vrijdag, ik kan het aan!
Das zeker weer een motivatie! Hoelang moet je nu nog? En eerst nog maar zien of die boeren leuk zijn, of we een brief durven schrijven en of we uitgenodigd worden
Laaghangende tak is wel spannend
Maar ga binnenkort weer eens naar t crossveldje, das ook alweer lang geleden!
Of Orson moet dan op zn knieen gaan!
Bianz schreef:Whahaha zie ons al gaan: ik half onthoofd door de tak, Orson daarna in zijn eentje denderend door de waterbak
Ze hadden vannacht het hele weiland omver geploegd en zich van kop tot staart van onder tot boven in de modder gehuld. Lees; mn rode (of voor sommige roze
) deken is nu grijs en ben een uur bezig geweest om de modder van dr af te plukken!! Hopen dat ze zich vannacht schoner houdt!
Heb toen toch een keer iets getekend met Ijsbrand en een ruiter aan een hindernisbalk? Zie Bianz al hangen
Ziet er wel stoer uit idd! En ook wel een gaaf paard
Zaterdag kom ik weer eens neuzen op de Braamhof hoor!
*houd je huid jong hè
) Hihi nu is ie roze met witte (oke bruine
) stippen! stik hip! hihi
Toch geen spierpijn nu van de kou?
Spiegeltje! (vertel der maar ff nie bij dat ze voor de foto's flink door een sopje geweest is
) En aan sommige stukken van de deken kon ik nog zien dat hij in een ver verleden paars was
haha Máár we hadden wel mooi zonnetje om foto's te maken! *Gelukkig luisterde de weermeneer toch nog even naar ons!*

Knap fotomodel mét nette pas gewassen en ingevlochten staart én eigen stylist genaamd Chris!

.....heb nu een abbo bij je he, zodat ik tenminste rechtop zit, en niet steeds naar jade kijk haha...