Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Linn_ schreef:Zooo even een kort berichtje van mij vanuit Amerika! Ik heb eindelijk internet!
Het is hier leuk, vandaag is de eerste dag dat het wat minder weer (bewolkt en wat windig) is maar iedereen hier vindt dat wel fijn want het is hier best heet geweest. Maar volgens mij worden de komende dagen gewoon weer goed!
Ik heb nu een lijstje van 5 paarden die ik elke dag moet doen. Gister heb ik voor het eerst gereden op Freja, een 3 jarige merrie. Ging heel goed en dus kreeg ik ook wat meer paarden toegedeeld. De rest van die paarden heb ik gister allemaal gelongeerd en vandaag voor het eerst gereden. Dit is mijn lijstje: * Demetrius, ruin, 5 jaar, * Eros, ruin, 4 jaar, * Focus, ruin, 3 jaar, * Freja, merrie, 3 jaar en * Fine Tune, ruin, 3 jaar. Fine tune is nog niet onder het zadel dus die longeer ik alleen nog maar. Fine Tune is nog niet zo heel lang geleden uit Nederland hierheen gekomen.
Goed dat was het even voor nu want ik moet weer verder. Net even geluncht (het is hier 9 uur eerder dan bij jullie) en dan nu Fine Tune longeren, al mijn paarden heb ik al gereden voor vandaag. Ik ga later me blog schrijven en dan zal ik wel even een link hier plaatsen.