Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Didi146 schreef:Oh leuk!! Nog even de bevestiging afwachten, er stond dat ik die binnen twee weken zou krijgen, ben benieuwd
Weet je al van meer mensen dat ze in 'onze' week gaan?
Carmen_vH schreef:Hi Guysss, ik heb alweer een tijdje niet meer gereageerd maar zal weer proberen actiever te zijn haha. Wat leuk dat er alweer zoveel mensen op jt en TREC gaan, ik ben ook 4x op jt geweest en 2 keer op TREC. En heb jaren met heel veel plezier gelest bij het reelaer (ik woon vlakbij). Helaas nu niet meer vanwege een stage in Amsterdam en vanaf volgend jaar studie in Leeuwarden. Maar ik blijf in de zomers gewoon terugkomen. Vorig jaar voor het eerst niet op trec geweest, maar alleen wezen begeleiden en deze zomer hopelijk ook weer!![]()
Ik heb weer zin in de zomer, hopelijk jullie ook allemaal!
En begeleiding, tot op de begeleidingsreünie!
Freekjuhh schreef:Carmen_vH schreef:Hi Guysss, ik heb alweer een tijdje niet meer gereageerd maar zal weer proberen actiever te zijn haha. Wat leuk dat er alweer zoveel mensen op jt en TREC gaan, ik ben ook 4x op jt geweest en 2 keer op TREC. En heb jaren met heel veel plezier gelest bij het reelaer (ik woon vlakbij). Helaas nu niet meer vanwege een stage in Amsterdam en vanaf volgend jaar studie in Leeuwarden. Maar ik blijf in de zomers gewoon terugkomen. Vorig jaar voor het eerst niet op trec geweest, maar alleen wezen begeleiden en deze zomer hopelijk ook weer!![]()
Ik heb weer zin in de zomer, hopelijk jullie ook allemaal!
En begeleiding, tot op de begeleidingsreünie!
Leuk dat je weer ff komt buurten!
Hoe bevalt Amsterdam?
dreamheart schreef:Oh okee, dat is mooi.
Ik heb echt nog nooit iets als dit gedaan maar het lijkt me zo leukKost wel veel trouwens!
_Caitlinnn schreef:soesje321 schreef:Zijn de begeleiders van de weken al bekend?
Dat word eigenlijk nooit bekend
meer omdat het ook niet echt van invloed is op je week haha
Maar wij weten het zelf ook nog niet