Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

SsSimonee

Re: Rc het Fjordenpaard crosst weer verder! Alweer deel 5!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 17:58

Lous mijn instelling nu: aaahhh kijk wel of ik zonder leren een voldoende haal en anders ach een herkansing :P

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:03

Nee dat kan ik niet xD haha door t niet leren ben ik dan zo zenuwwappig dat ik t helemaal verpruts ;) haha en ik ben wel een beetje perfectionistisch :)

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:07

haha dar moet ik ook nog wel ff veranderen voor volgend jaar HBO :p

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:08

haha nouja leren is nu eigenlijk wel een groot word, tis meer doorlezen xD haha maar toch als ik dat niet doe ben ik zo zenuwwappig dat ik alles vergeet haha

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:09

love ov dat gebruik ik vaak om te leren :p

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:10

Citaat:
Nou je kent het groenhorst qua goed geregeldheid. Die was eerste :P

Ja maar daar is het toch wel wat beter dan bij mij. Daar wist je ten minste wanneer je stage moest lopen enzo. Wij wisten nu aan het begin van het jaar niet dat we nu stage moesten lopen...en nu vandaag horen we dus weer iets anders...

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:15

haha nou ja wij weten wel wanner we stage moeten lopen, maar hebben nou nog geen voorlichting gehad ( terwijl het eindstage is!) en onze mentor was er heilig van overtuigt dat we nou moesten stage lopen :p

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:16

Achja zo heb je helaas op alle scholen wel wat...

_Steph_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:17

Haha bij de pabo loop je altijd stage :P en alle stages worden geregeld, behalve je vierde jaar! Alleen gymstages zijn lastig, omdat je persé een tijd bij een vakleerkracht moet! Maar ach :)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:25

Iel jakkie, ik ging een soppie maken om de wc schoon te maken, gooi ik me doekie in het water, zie ik opeens een of ander beest zwemmen. Super vies! Ik gebruik zo'n doekje alleen voor de wc, dus die gooi ik elke keer weer in me lege emmer....en nu zat er dus een beesie in jakkie!!!

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 18:26

haha nouja ik weet ook nog niet wanneer ik dit jaar stage heb, maar ik denk ergens in februari dus dan heb ik nog wel even :)
en school regelt ook onze stages.. alleen niet altijd even goed heb ik al wel gehoord :P

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:49

Ooohh die Twister gister.
Had dr uit de wei gehaalt(loopt los heen en terug dus ze had geen halster om) aan dr manen. En op de wasplaats gezet. En dan gewoon de kettingen aan elkaar gemaakt dat ze er niet afkon. Ik was dr lekker aan het borstelen en ze stond een beetje met die ketting te klooien. Ineens duwt ze hem met haar neus over dr hoofd en wandelt er zo onderdoor... onder de borstel vandaan. In de gang keek ze me heel even aan en sjokt met een prethoofd zo terug naar dr stal. Een stagiare die er bij stond en ik keken elkaar echt heel verbaast aan en schoten toen echt tegelijk in de lach

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:51

Hahaha ze hebben wel lol af en toe :P

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 18:55

Geweldig vooral die uitgestreken kop van dr en haar oortjes zo ver naar voren dat ze ongeveer over dr ogen heen geklapt waren

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 19:24

hahahaah dondersteentjes zijn het ook die paarden :P Bij ons had er vandaag een het hek naar de wei opgemaakt en was razendsnel weer naar zijn vriendjes gerend!

Mijn school is ook een drama hoor... ik hoor nou ineens van allemaal leraren dat ik ADD heb, wat mijn moeder dan meteen ook geloofd en is nu concentratie pillen gaan halen waar ik niks van merk. Ze steunen me totaal niet in mijn thuissituatie terwijl dat wél voor de 100ste keer beloofd was, als ik me niet zo ver kan zetten om in de les te werken worden ze boos maar ik had met me mentor afgesproken dat dat niet erg is zolang ik maar stil blijf maarja dat vinden andere leraren weer dom. En ze snappen niet dat ik het me zo aantrek wat er thuis allemaal gebeurd enzo. Heb er soms zó veel spijt van dat ik doorgegaan ben met havo!

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 19:41

Omg wat ontzettend stom van hun!
Wat erg dat ze ook geen greintje begrip tonen!
En als ze dat vermoeden moeten ze iets aanvragen bij Accare fso xD

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 19:50

Nee dan moet er een onderzoek komen bij de huisarts of ik dacht heb ja of nee. En dan kan ik een keer medicijnen daarvoor krijgen maar dan spreek je wel over maanden eerder dat dat rond is. Daar heb ik gewoon vrij weinig aan dit schooljaar. Mijn mentor is wel heel lief, hij heeft een hogere functie op school en ook een kantoor. Nou mag ik in tussenuren of andere vrije uurtjes in zijn kantoor werken en als hij dan ook een tussenuur heeft wil hij me ook nog helpen met het huiswerk maken enzo. Maarja dat kan ik opzich ook wel thuis met mijn vader doen maar ik kan me er gewoon echt niet toe zetten. Ik wéét dat ik dit jaar MOET scoren maar eerlijk gezegd boeit het me niks of ik slaag of niet... Het positieve is namelijk dat ik hoe dan ook van school af ben dit jaar.

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-11 19:56

vervelend zeg Ella! :(:)
maar zou wel fijn zijn natuurlijk als je slaagt voor je havo, heb je dit jaar ook niet voor niks gedaan..

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:23

Idd slecht dat school er zo slecht mee om gaat, en ik kan me heel goed voorstellen dat dat demotiverend werkt. Maar als je nu niet je best doet is het wel zonde, heb je die 3 jaar voor jan met de korte achternaam (ja L*L) op die rotschool gezeten. Dus dan kan je maar beter het beste er van maken!!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:26

ja nou wat ook een beetje tegenwerkt is dat me ouders officieel gaan scheiden maar me vader kan dit huis wss niet in zijn eentje betalen. Ik mag niet bij mijn moeder wonen want die heeft een te klein appartement dus moet gedwongen bij me vader wonen. Stel hij gaat Nieuwegein uit kan ik niet meer naar school en moet ik ook stoppen, maar ik weet allemaal niet hoe dat gaat dus ik zit ook alleen maar te wachten tot er eens duidelijkheid enzo komt...

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:27

EllaBellaah schreef:
hahahaah dondersteentjes zijn het ook die paarden :P Bij ons had er vandaag een het hek naar de wei opgemaakt en was razendsnel weer naar zijn vriendjes gerend!

Mijn school is ook een drama hoor... ik hoor nou ineens van allemaal leraren dat ik ADD heb, wat mijn moeder dan meteen ook geloofd en is nu concentratie pillen gaan halen waar ik niks van merk. Ze steunen me totaal niet in mijn thuissituatie terwijl dat wél voor de 100ste keer beloofd was, als ik me niet zo ver kan zetten om in de les te werken worden ze boos maar ik had met me mentor afgesproken dat dat niet erg is zolang ik maar stil blijf maarja dat vinden andere leraren weer dom. En ze snappen niet dat ik het me zo aantrek wat er thuis allemaal gebeurd enzo. Heb er soms zó veel spijt van dat ik doorgegaan ben met havo!

mattie ik heb ook add!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:27

heel veel mensen hebben add en ik heb wel zon onderzoek gehad, maar je kan er niet veel aan doen behalve ritalin maar dat schijnt slecht te zijn, kom je niet meer vanaf enzo dusik mocht het niet :P

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:28

Ik had al gezegd dat als je echt geen plek kunt vinden, je vast wel voor dat laatste half jaar bij mij terecht zou kunnen! Bedenk me net dat je trouwens zo bij me vader in huis zou kunnen, die heeft toch een kamer vrij....kan je ook nog legaal de hele dag roken :P Haha

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:34

Britt_Sisi schreef:
heel veel mensen hebben add en ik heb wel zon onderzoek gehad, maar je kan er niet veel aan doen behalve ritalin maar dat schijnt slecht te zijn, kom je niet meer vanaf enzo dusik mocht het niet :P

Ritalin kom je wel weer vanaf
Kheb er ervaring mee
Hier iemand met ADHD
Heb nu concerta (a)

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-11 20:34

Britt_Sisi schreef:

Je kan er idd ritalin of concerta voor krijgen en dat moet ik ook echt wel hebben dit jaar maarja...