Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Citaat:Nou je kent het groenhorst qua goed geregeldheid. Die was eerste
EllaBellaah schreef:hahahaah dondersteentjes zijn het ook die paardenBij ons had er vandaag een het hek naar de wei opgemaakt en was razendsnel weer naar zijn vriendjes gerend!
Mijn school is ook een drama hoor... ik hoor nou ineens van allemaal leraren dat ik ADD heb, wat mijn moeder dan meteen ook geloofd en is nu concentratie pillen gaan halen waar ik niks van merk. Ze steunen me totaal niet in mijn thuissituatie terwijl dat wél voor de 100ste keer beloofd was, als ik me niet zo ver kan zetten om in de les te werken worden ze boos maar ik had met me mentor afgesproken dat dat niet erg is zolang ik maar stil blijf maarja dat vinden andere leraren weer dom. En ze snappen niet dat ik het me zo aantrek wat er thuis allemaal gebeurd enzo. Heb er soms zó veel spijt van dat ik doorgegaan ben met havo!
Britt_Sisi schreef:heel veel mensen hebben add en ik heb wel zon onderzoek gehad, maar je kan er niet veel aan doen behalve ritalin maar dat schijnt slecht te zijn, kom je niet meer vanaf enzo dusik mocht het niet
Britt_Sisi schreef:heel veel mensen hebben add en ik heb wel zon onderzoek gehad, maar je kan er niet veel aan doen behalve ritalin maar dat schijnt slecht te zijn, kom je niet meer vanaf enzo dusik mocht het niet