Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

mntj schreef:ben weer een super trotse mama. haha rona wil me inhalen. pas op want ik start nu ook.
jose en rona hebben doorom maar besloten samen de strijd aan te gaan haha.
nog 2 te gaan. spannend hoor.
.
(maar ik denk dat jij zomaar eens kan doorstomen naar Z1)
Wat wil je ook met zo'n donkere stem!
xan schreef:mntj schreef:ben weer een super trotse mama. haha rona wil me inhalen. pas op want ik start nu ook.
.
Volgende week donderdag is het toch de bedoeling dat je de laatste 2 gaat halen !!!
Tja, dan kunnen wij je echt niet meer inhalen, maar we houden vol, hopelijk komen we je
in de M2 ook weer "lastig vallen"(maar ik denk dat jij zomaar eens kan doorstomen naar Z1)
Maar dan krijg je het nu weer druk met coachen van ons in het M1.
Rona en ik zoeken onze "oortjes" alvast weer op.
xan schreef:Gister hebben we een geslaagde wedstrijddag gehad op de manege.
Alles liep op rolletjes
Er is goed gereden door iedereen. De jury van de tweede ronde was wel wat
streng, wat natuurlijk voor een aantal weer erg jammer is. (maar die vragen we
voorlopig niet meer)
Stiekum was ik af en toe trots op hoe alles ging.
De bakken lagen er prima bij en iedereen hield zich aan de regeltjes van deze dag.
Er kwamen dan ook veel complimentjes, zowel van leden als van mensen van buiten.
Dan is het leuk om zoiets te organiseren.
Uiteraard was het ook relaxed dat ik zelf niet hoefde te rijden.
Alhoewel ik dat op het moment dat de andere M1-ers startte weer erg jammer vond.
Maar gelukkig heb ik Erna weer naar 2 wp mogen schreeuwen
En dan eindigen met champagne !!!! Super wat wil je nog meer.
. mntj schreef:ben weer een super trotse mama. haha rona wil me inhalen. pas op want ik start nu ook.
was gisteren zeker een geslaagde dag. mooi stil weer. zalig. soms wat warm maar ach. je kon aan het einde van de dag goed zien wie er tijd had om te kijken.
Shenavallie schreef:Vanmorgen heeft Dennis me geholpen door Maisie te longeren, terwijl ik Eva longeerde. We moesten om een bepaalde tijd klaar staan, omdat we zouden helpen met het inladen van een jaarling verderop. Dus stonden we samen rondjes te draaien in de bak, gezellig hoor! Wel banketstaaf: elke keer als ik zachtjes wat tegen Eva zei, dan reageerde Maisie daarop, ha ha! Arme Dennis.... Nee hoor, hij heeft het prima opgelost en kreeg haar mooi aan het lopen! Zelfs actiever dan bij mij!Wat wil je ook met zo'n donkere stem!
mntj schreef:liquita. je had de vorige wedstrijd foto's van ons genomen.
was daar nog wat leuks bij?? ben erg nieuwsgierig.
.
Ze zeiden dat vossen eigenlijk niet tam zijn te krijgen. Waarschijnlijk is dit vosje erg hongerig of ziek.
mntj schreef:o,ja heb nog een skelter met duozit en aanhanger in de aanbieding. het is een berg skelter.
LIQUITA schreef:Wij waren vandaag onverwachts naar m'n ouders gegaan in Almere. Zij hebben daar een tuinhuisje. We zaten lekker te BBQen en plotseling stond er een klein mager vosje achter ons in de tuin. We schrokken ons rot omdat we bang waren voor de honden. Het vosje liet zich in eerste instantie niet weg jagen, dus Erik ging met een stoel op hem af (hahaha de held) en toen ging hij wel weg. Ik kon nog wel ff snel een foto maken. Later zag ik hem buiten de tuin lopen en kwam hij gewoon op me af lopen. Ik terug voor m'n telefoon om foto's te maken.
Na een tijdje had ik de schrik van m'n leven. Zie ik Cloë in gevecht met het vosje, die weer terug was gekomen in de tuin. Gelukkig heeft Cloë geen verwondingen op gelopen, wel was ze daarna heel erg van slag. Denk dat de vos nu ook wel even weg blijft.
De dieren ambulance (die mijn moeder 2 x heeft gebeld) is langs geweest, maar konden nu niks doen. Ze stonden ons wel heel vreemd aan te kijken toen we ons verhaal vertelde. Heb ze maar even mijn foto's laten zienZe zeiden dat vossen eigenlijk niet tam zijn te krijgen. Waarschijnlijk is dit vosje erg hongerig of ziek.
LIQUITA schreef:@ Winnitou: Ze is niet gebeten, en volgens de man van de dierenambulance heerst al een tijd geen hondsdolheid meer in nederland.
Ik ben er inmiddels via Google wel achter gekomen dat vossen wel tam kunnen worden, als ze worden gevoerd.