Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kendera schreef:ober stond heerlijk te genieten, totdat nico de wervel recht zette, toen stond die echt van 'hey... dat was niet lekker' grappig om te zien
lail, ik heb de foto's opgehaald hoor... was zooooo druk met mn tuin dat ik er nog niet aan toegekomen was.. haha.. neem ze morgen mee!
dus ik t touwtje aan mn ma gegeven (normaal loopt ze alleen met mij mee naar binnen en niet met een ander, maja, kon moeilijk mn ma met 1 arm die lange stang erachter laten doen) en ik met vriendlief met bezem in de aanslag staan wachten... ze lopen langs de trailer naar achteren, draaien om en lopen zo die trailer in...
men, had t niet meer, kon zo die stang erachter doen, ze kwam niet eens terug
maja, had natuurlijk al gereden, dus die dacht ow hier kan ik wel op, hoef toch niks meer te doen. ben benieuwd wat ze morgen uitvreet... of miss loopt ze er wel weer zo in
loveseben schreef:Aaaah Lenie, das balen zeg
Maar zouden jullie niet eens een keer met zijn allen met de trainer gaan praten?
Vind het nou niet gepast om iedere keer, hou je bek, naar je hoofd geslingerd te krijgen
)

mr vind een 6e plek van de 12 toch echt niet verkeerd zo'n eerste keer met mn eenvoudige pismerrie
dus ben er errug blij mee! laden ging ook goed, op de heenweg wilde ze terug komen dus toen heb ik ffies tegen dr gebruld en bleef ze lief staan, op de terugweg liep ze ook zo naar binnen en bleef gelijk staan. ze was ook super relaxed op het terrein, vond t allemaal wel interessant
en ze liep heel fijn, dus mijn dag was zeker geslaagd!! haha, nog nooit zo blij geweest zonder winst gereden te hebben