En ja, met die schoenen en met mijn verbeterde kracht kan ik wel sneller lopen. Echter probleem is dat ik dit niet lang genoeg achter elkaar vol kan houden, dus moet nu vooral nog ff op conditie gaan trainen!
Oke, dus nu steeds net iets langer door proberen te gaan dan normaal? En eigenlijk dus rustiger aan doen, maar wel langer achter elkaar hardlopen? Wel knap van jullie en ga jij ook nog wedstrijdjes doen, Sas?
Nou, ga ff interval doen en iedere keer stukje verder proberen te komen op dit tempo! Kom ook elke keer iets verder. Eerst was het 1km op dit tempo, daarna 2km en gister 2,75km. Hartslag zakt ook weer snel als ik ga wandelen, dus op zich is conditie wel goed.....maar dus nog net goed goed genoeg..... Dus interval 2x per week op hoog tempo --> laatste weken van opbouwschema er bij pakken en dan 1x per week duurloop en de afstand op hoger tempo uitbreiden!
Vond de ronde van Katwijk ook heel erg leuk toen ik nog aan hardlopen deed . Al die mensen aan de kant die je aanmoedidgen, heerlijk! Zag laatst iets van die electric run maar dat ziet er ook echt heel leuk uit!
Saskia89
Geplaatst: 11-03-14 19:10
Bestaat de ronde van Katwijk nog?
En what the hell is electric run?
Vanavond weer paardjerijden, laatste keer oefenen voor onze rit
Ach Foxekind! Ik hoop oprecht dat ik nog een keer les op hem kan krijgen. Ik heb 1 keer les op Foxie gehad en dat was zo leuk dat ik er persé een buitenrit op wilde maken tegen Aad zijn advies in .
En hier komt weer een sentimentele doos... 2 jaar geleden waren we met man en macht aan het werk om Major op de been te krijgen. Wat een ***** avond.
Saskia89
Geplaatst: 13-03-14 08:38
Blijft rot inderdaad En de tijd gaat zo snel...
Fox is inderdaad zo leuk! Je rijdt wel een beetje voor de sier mee haha, maar wat heb ik gelachen. Hoekjes afsnijden probeerde hij wel in galop trouwens. Helaas voor hem was ik dat niet van plan . Maar je zou er echt nog eens op moeten Antoinette. Het is zo'n lieverd, zit geen kwaad in.
Nou, ik vind springen altijd hartstikke leuk zolang ik maar een paard heb wat springt! En Anoukje vind springen ook heel erg leuk dus dat was perfectos!!
Voel je al je spieren Sas? Het is echt heerlijk weer!
Vooral mijn benen voel ik, verder gaat het wel. Maar het hardlopen ging eigenlijk wel oké. Geen last van de spierpijn. (Voor Milou: 6,5 gelopen in 39:47)