Moet vandaag werken tot 21.00... Staat wel in mijn agenda maar stond niet in mijn hoofd..
Echt doooooooom Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Echt doooooooom Mallow schreef:Op stal staan ze uit de wind, en kunnen ze knabbelen om zichzelf warm te houden.. Maar om daarvoor nou 2 keer per dag op en neer te rijden
De groei van de vacht zal het niet tegen houden, en warmte geeft t ook niet af.. dus het nut van een regendeken in stal begrijp ik niet helemaal
Grappig aman! Het was niet helemaal wat die zocht, hij verwachte een gloednieuwe brommer voor een hele lage prijsDat werd m dus ff niet haha
hahaha
Dus gewoon positief bekijken! Dit is een leer voor de volgende keer..
(hoop ik)
ik ga maar is naar stal, poezels liggen all 3 heeel lief bij me.....
Lay schreef:Hmm ik wil 11 december mee doen aan een TREC oefen parcours, maar heb wel een trailer om te huren,maar geen auto.... Heb hier en daar wel gekeken, maar dan ben ik ongeveer 140euro kwijt!!! Wat een geld hé.... Balen want Ben zin auto mag 1000kg trekken en trailer en paard wegen 1100kg samen.....
Lay schreef:Hmm ik wil 11 december mee doen aan een TREC oefen parcours, maar heb wel een trailer om te huren,maar geen auto.... Heb hier en daar wel gekeken, maar dan ben ik ongeveer 140euro kwijt!!! Wat een geld hé.... Balen want Ben zin auto mag 1000kg trekken en trailer en paard wegen 1100kg samen.....
Ik kan het voor je vragen...
Nadat we helemaal heel en netjes terug zijn hahaha