winnitou schreef:Ja zeker nu het opgeknapt is. Heb je een prijslijst? ben wel benieuwd wat het kost.Werd wel door ria uitgenodigd maar zal dan wel de portomonnee moeten trekken hoor
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LIQUITA schreef:winnitou schreef:Aha...gezellig, of niet??oh sorry was niet volledig, bij floris en Rowan
winnitou schreef:dat kan ik me voorstellen dat je dat fijn vindt. En voor Rowan ook lijkt me. Misschien gaat het wel goed als Floris in vakantie stemming is???das natuurlijk afwachten, vind het wel fijn om Rowan tussendoor te zien. Een hele week vind ik lang als hij anders maar 1 of 2 nachten gaat (en dit weekend voor het eerst 4 nachten).
Floris kan zo wisselend zijn, van uiterst vriendelijk tot om niks lopen schreeuwen en tieren (en schelden)
LIQUITA schreef:winnitou schreef:dat kan ik me voorstellen dat je dat fijn vindt. En voor Rowan ook lijkt me. Misschien gaat het wel goed als Floris in vakantie stemming is???das natuurlijk afwachten, vind het wel fijn om Rowan tussendoor te zien. Een hele week vind ik lang als hij anders maar 1 of 2 nachten gaat (en dit weekend voor het eerst 4 nachten).
Floris kan zo wisselend zijn, van uiterst vriendelijk tot om niks lopen schreeuwen en tieren (en schelden)

LIQUITA schreef:winnitou schreef:meelen wat triest zeg!
Ja...zeg dat wel
meelen schreef:Ja he, het was een echte lieverd, we konden samen lachen maar ook huilen. Raar he, zo via msn.
Maar goed, bij deze heb ik ook zoiets van..... geniet van elke dag, doe lekker waar je zin in hebt, eet zoveel chocolade als je wilt, weg met IK DOE AAN DE LIJN en weet ik veel wat voor gekkigheid.

winnitou schreef:das natuurlijk afwachten, vind het wel fijn om Rowan tussendoor te zien. Een hele week vind ik lang als hij anders maar 1 of 2 nachten gaat (en dit weekend voor het eerst 4 nachten).

meelen schreef:LIQUITA schreef:
Ja...zeg dat wel
Ja he, het was een echte lieverd, we konden samen lachen maar ook huilen. Raar he, zo via msn.
Maar goed, bij deze heb ik ook zoiets van..... geniet van elke dag, doe lekker waar je zin in hebt, eet zoveel chocolade als je wilt, weg met IK DOE AAN DE LIJN en weet ik veel wat voor gekkigheid.
meelen schreef:LIQUITA schreef:Buut meelen en sandra
Hoi LIQUITA, hoe gaat het nou met jou dan?

LIQUITA schreef:meelen schreef:
Hoi LIQUITA, hoe gaat het nou met jou dan?
Ja het gaat nu wel weer hoor. Alleen was ik vanmiddag wel weer erg aan het balen. Liquita was helemaal over de rooie, ze wil zo graag naar de andere paardjes. Ik wilde haar eigenlijk op stal zetten. Maar heb me toch bedacht...neem maar het risico, ik heb geen andere keus. Heb aan Grardus gevraagd of hij een oogje in het zeil houdt.