'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annie_

Re: 'De RSVAbokkers hebben het voor elkaar gekregen [DEEL 9!!]'

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:42

Leuk paardje is chibra Haha!
der lrechter oog vind ik een beetje mensen ookg zeg maar Tong uitsteken

Veel wit Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:46

Melis je moet ook die foto's van jou en Chib plaatsen, daar zaten echt leuke tussen!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:57

Als ik door de stallen loop, en bij de schuif deurs sta (en het is rustig op stal) Dan kijkt Chibra altijd naar me, wat ik aan het doen ben enzo. En dan vind ik der echt leuk! ze heeft echt een heerlijk koppie Lovers

En ik heb het idee dat ze als wel behoorlijk wat ervaring heeft met het springen. Ik heb zelfd het idee dat ze misschien wel springwedstrijdjes gedaan heeft enzo. Want toen Leonie er 2 weken terug op zat deed ze het echt super! Ze changeerde in elke bocht enzo! Je kon echt zien dat ze het al kon Haha! echt lief Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:58

Ik denk het ook wel hoor Lachen .
Want de allereerste keer dat ze de les in ging ging ze ook springen Lachen

Ik ben ook écht voor haar gevallen Lovers
Die kop die erop zit Kwijl

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:03

Jaa, maar ik vind der alleen op stal erg leuk. Hoe ze dan kijkt weetje wel. Wat ik aan het doen ben enzo Haha!

Trouwens, gister ging ik Sabina helpen, en toen gingen we de paarden uit de wei halen. Die Wolino is een donder joh!

Mèn wat ging die hard door de wei heen Bloos! niet normaal!! want alle paarden stonden al op stal, alleen zei was nog aan het rond racen in de wei Clown hahaha en uiteindelijk ging ze helemaal in het uiterstepuntje van de wei staan, zodat Sabien daarheen moest lopen Clown haha Tong uitsteken echt een trutje is het!

Maar Melis, eigenlijk moet je zo snel mogelijk foto's gaan maken van de manege paarden in de wei. Want de nu zijn ze nog wel eens heeeeeel hard aan het rennen omdat die 2 nieuwe er natuurlijk bij staan Tong uitsteken

Rox en Victor kunnen het trouwens wel erg goed met elkaar vinden Nagelbijten / Gniffelen
Victor stond laatst in zijn eentje op stal (de rest in de wei) volgens mij wassie er weer bovenop gedoken Nagelbijten / Gniffelen haha. Ze staan ook echt vaak stamen! Echt een leuk stel zijn ze samen Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:08

Ik wil echt graag weer rijfoto's Verdrietig

Iemand die donderdag even met mijn camera wilt klikken? Lachen

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:13

Emmaa_ schreef:

Uuhhhm, ik wil wel.. Tong uitsteken
Moet ff kijken of dat kan enzo Haha!

Sabinee__

laat maar.

Anoniem

Iriis_ schreef:
Emmaa_ schreef:

Uuhhhm, ik wil wel.. Tong uitsteken
Moet ff kijken of dat kan enzo Haha!

Aah dat zou ik echt tof vinden Lovers

Haha ik lees dat er nog meer belangstelling is Haha!
Jullie zijn állemaal welkom, wat vind je daarvan? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:14

Sabinee__ schreef:
laat maar.

?

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:21

Jane_ schreef:
Nice Melisje dat je op Chib hebt gereden Lovers
Jammer dat je der in het begin niet hebt gevoelt dan zou je nu ook echt denken woohh nu al zo aan het veranderen en dat op een slechte manier Boos!
Maar echt stoer je hoofdstel en het dekje Haha!

Ja vond het ook leuk dat ik erop zat! En ik vind het ook wel erg jammer dat ik haar niet in het begin heb kunnen aanvoelen Boos!
Want ze is al zo verandert Ach gut

Iriis_ schreef:
Maar Melis, eigenlijk moet je zo snel mogelijk foto's gaan maken van de manege paarden in de wei. Want de nu zijn ze nog wel eens heeeeeel hard aan het rennen omdat die 2 nieuwe er natuurlijk bij staan Tong uitsteken

Ja ga ik snel doen, als ik tijd heb!!

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:52

Manon_S schreef:
Jaa ik ben niet de hele dag op de dierenafdeling omdat het maar een kleine afdeling is maar het is wel heel leuk als je er eenmaal bezig bent Ja

Doet me echt denken aan mij tijd bij ranzijn..

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 08:23

Goedemorgen.. Haha!
Vandaag lekker rijden... Ich habe er zin an! Hyper!

Melissa wat fijn dat je wel lekker hebt gereden! Haha!
Jammer dat dé klik er niet helemaal is, maar wat niet is, kán altijd nog komen.. Tong uitsteken Ben wel blij dat je erop hebt gereden, Haha! want dat wou je al zo graaag!

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 08:41

Goede morgen Lachen
Maon ben blij dat je het bij Ranzijn naar je zin hebt meis! En hopen dat je genoeg uren gaat maken!

Mel: Ja ik wilde er best wel graag op haha maar precies wat er niet iskan altijd nog komen.
Dus ik zie het wel hoe het allemaal loopt of gaat Haha!
Kamona is al een stuk rustiger geworden, en een stuk makkelijker terug te rijden heb ik me laten vertellen =)

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 08:48

Okee ben benieuwd.. Lachen
Hoop dat er vanavond wel een normale lijst is..
Want die van vorige week.. Nagelbijten / Gniffelen

Godsamme hé! Maatschapij valt álwéér uit !!
Hij valt nu al bijan 2 maanden elke keer uit!
Echt niet normaal.. Kijk, als het 1 of 2 keer uitvalt; Dat is nog leuk. Haha! Maar nu valt hij echt tévaak uit!!!!! en ik moet nog wel mijn examen halen voor dat vak !!
Ben al naar wat mensen toegestapt, maar er veranderd niets aan.. En ze laten niet eens een invaller komen.. Gaaaap
Vorige week vrijdag was die man er trouwens weer, één keer.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:15

Haha ik hoop het ook voor jullie!
Wat vervelend dat Maatschappij weer uit valt, het is natuurlijk wel lekker als het uit valt maar alsnog.
je wilt je toch goed voorbereiden op je examen natuurlijk Lachen

Jane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:37

Holaaaa Haha!
Jane had lekker eerste 3 uur vrij Lachen
Dus gaat zo lekker naar schooltje en hoopt dan 2 uur uit te zijn Schijnheilig
Ff slijmen dat ik wiskunde eerder mag doennn!

Heb me nieuwe schoenen aan en ik ben er zo verliefd op Lovers

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:59

Kirsten_S schreef:
Oohhh dus ze heeft vaker erop gereden.. Jaa sorry maar dan heb ik mijn keuze gemaakt. als ze er nog niet op had gereden oke dan was ik echt serieus gaan bellen. dat doe ik haar niet aan. maar nee, nuuu weet ik het.. ik ga gewoon. Zit ik er niet op, stom maar niks aan te doen. ze is niet van mij óf van haar..
ik habe besloten Knipoog

Ik wilde eerst alles bijlezen voordat ik ging reageren maar...
Kirsten besef jij wel dat jij al een stuk of 10 berichtje hebt geplaatst als reactie op mijn ene bericht? Beetje overdreven vind je niet? Ik heb mijn mening in een berichtje (totaal) niet aanvallend geplaatst. Nu afgezien van Merel, die laten we even helemaal buiten beschouwing..
1. Ik vind het een beetje vreemd om te denken dan 'oh ik ga naar een andere les dus ik kom zeker weten op Chibra?'. Hoe kom je daarbij? Dit kan alleen als je hier nadrukkelijk om gevraagd hebt en dan nog is niks zeker.
2. Je kan nooit rekening houden met iedereen, jij bent er nooit op vrijdagavond dus jij weet niet wie er op die dag meerijden. Logisch dat je niemand kon bedenken die op Chibra wilde maar dit betekend niet dat alleen Jane en Emma er op willen.
3. Chibra heeft de afgelopen 2 weken zowel om 8 uur als om 9 uur meegereden. Dus twee uur achterelkaar loopt ze wss toch wel!
4. Nee, wij gaan niet springen dit hebben we afgelopen vrijdag al gedaan.
5. Ik vind geen enkel proefje belangrijker dan de ander, dus vind het belachelijk om te zeggen 'mijn proefje is belangrijker want ik rijd een hogere proef' .

NOGMAALS VAT DIT NIET AANVALLEND OP! maar ja.. als ik bekijk hoe je op één normale reactie van mij hebt gereageerd Bloos
@ Nadine, Merel heeft er pas één keer op gereden! Dit was met springen, ze zit er nog een beetje onzeker op, het is een jonge meid en de oefening heeft ze zeker nodig.

Kirsten_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 10:25

Ahtnamas schreef:
Kirsten_S schreef:
Oohhh dus ze heeft vaker erop gereden.. Jaa sorry maar dan heb ik mijn keuze gemaakt. als ze er nog niet op had gereden oke dan was ik echt serieus gaan bellen. dat doe ik haar niet aan. maar nee, nuuu weet ik het.. ik ga gewoon. Zit ik er niet op, stom maar niks aan te doen. ze is niet van mij óf van haar..
ik habe besloten Knipoog

Ik wilde eerst alles bijlezen voordat ik ging reageren maar...
Kirsten besef jij wel dat jij al een stuk of 10 berichtje hebt geplaatst als reactie op mijn ene bericht? Beetje overdreven vind je niet? Ik heb mijn mening in een berichtje (totaal) niet aanvallend geplaatst. Nu afgezien van Merel, die laten we even helemaal buiten beschouwing..
1. Ik vind het een beetje vreemd om te denken dan 'oh ik ga naar een andere les dus ik kom zeker weten op Chibra?'. Hoe kom je daarbij? Dit kan alleen als je hier nadrukkelijk om gevraagd hebt en dan nog is niks zeker.
2. Je kan nooit rekening houden met iedereen, jij bent er nooit op vrijdagavond dus jij weet niet wie er op die dag meerijden. Logisch dat je niemand kon bedenken die op Chibra wilde maar dit betekend niet dat alleen Jane en Emma er op willen.
3. Chibra heeft de afgelopen 2 weken zowel om 8 uur als om 9 uur meegereden. Dus twee uur achterelkaar loopt ze wss toch wel!
4. Nee, wij gaan niet springen dit hebben we afgelopen vrijdag al gedaan.
5. Ik vind geen enkel proefje belangrijker dan de ander, dus vind het belachelijk om te zeggen 'mijn proefje is belangrijker want ik rijd een hogere proef' .

NOGMAALS VAT DIT NIET AANVALLEND OP! maar ja.. als ik bekijk hoe je op één normale reactie van mij hebt gereageerd Bloos
@ Nadine, Merel heeft er pas één keer op gereden! Dit was met springen, ze zit er nog een beetje onzeker op, het is een jonge meid en de oefening heeft ze zeker nodig.

Ik vind dit eigenlijk een beetje zinloze discussie. Laat dat kind lekker op dat paard rijden, iedereen heeft zijn voorkeuren waar die graag op wilt zitten. Je betaald er best wel veel geld voor dus dan mag je(naar mijn idee) wel wat ervoor eisen. Kirsten heeft evenveel recht als Merel om erop te mogen rijden.
(ook dit is niet aanvallend bedoeld)

Ahtnamas

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 10:30

Kirsten_D schreef:
Ik vind dit eigenlijk een beetje zinloze discussie. Laat dat kind lekker op dat paard rijden, iedereen heeft zijn voorkeuren waar die graag op wilt zitten. Je betaald er best wel veel geld voor dus dan mag je(naar mijn idee) wel wat ervoor eisen. Kirsten heeft evenveel recht als Merel om erop te mogen rijden.
(ook dit is niet aanvallend bedoeld)

Ik weet niet of je mijn eerste berichtje gelezen hebt? Ik snap heel goed dat Kirsten op Chibra wil, ik heb daarop mijn mening gegeven dat ik het niet echt eerlijk tegenover Merel zou vinden als zij erop kwam aangezien Merel eerder haar proefje heeft (aanstaande zondag!).

Kirsten reageerde hierop met talloze berichtjes... ik heb er een stuk of tien gelezen voordat ik reageerde, ik kan namelijk heel goed berichten negeren maar op een gegeven moment moet je ook gewoon je mening even kwijt. E nee het is geen discussie, het is mijn mening en die mag ik best geven Knipoog.

XxNimezxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 11:38

over de chibra discussie.. jeetje doe niet zo moeilijk zie wat er komt vrijdag. Als je perce op een bepaald paard wil huur hem dan ofzo. je rijd op een manege met weet ik veel hoeveel meer klanten het kan nou eenmaal dat je niet op het paard rijd.. Ik begrijp dat het poedersuiker is, maar het gebeurt. Trouwens merel gaat er waarschijnlijk geen probleem van meken als jij er op zit. Ze heeft er vorige week nog op gereden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:27

Precies Ronette Knipoog

Het is niet jou paard dus je hebt nooit zekerheid dat je erop mag.
En als Merel erop zit, nou, dan is dat jammer voor Kirsten Knipoog
En als Kirsten erop zit, dan maakt Merel er waarschijnlijk ook geen probleem van Knipoog

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:32

Dat probeer ik ook al de hele tijd te zeggen...

Nadine_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 12:33

Maar goed, hoe is het met jullie?

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-08 12:33

Ah.. nadien je bent online.. Haha!
Maar ik probeer ook rond 4 uur richting bus te gaan, liefst eerder!