Kirsten_S schreef:Annie_ schreef:Er zijn toch veel paarden die zo heten
HOe weet je hoe zijn moeder heet![]()
staat op de site.
Ga ik even beter kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Kirsten_S schreef:Annie_ schreef:Er zijn toch veel paarden die zo heten
HOe weet je hoe zijn moeder heet![]()
staat op de site.

Annie_ schreef:Op deurne loopt volgens Mij allemaal van die meisjes die ik op de manege ontwijk
Maar dat denk ik

Pebbs schreef:hebben ze niet die eis dat je een eigen paard moet hebben en op bepaald niveau moet rijden ??
Kirsten_S schreef:Je krijgt wel wiskunde ja bij paardenhouderijik zit te denken aan de opleiding in NHB Deurne i.s.m STOAS Hogeschool. En dat is een 5 jarige opleiding. Hbo.
En dan niet de 'paardenhouderij' , maar de 'paardensport'
Want voor paardenhouderij heb je wiskunde nodig toch? En voor de paardensport toch niet ?

Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:Je krijgt wel wiskunde ja bij paardenhouderijik zit te denken aan de opleiding in NHB Deurne i.s.m STOAS Hogeschool. En dat is een 5 jarige opleiding. Hbo.
En dan niet de 'paardenhouderij' , maar de 'paardensport'
Want voor paardenhouderij heb je wiskunde nodig toch? En voor de paardensport toch niet ?
Maar moeilijk is dat niet hoor. Ik had een 9,3 voor die toets
volgens mij zal je altijd wel wat krijgen. Broccoli schreef:Ik was altijd heel slecht in wiskunde.
Nu niet meer, maar ook ten tijde van de paardenhouderij. En toen had ik dus een 9,3. Zo simel vond ik het.
Paardensport opleiding ken ik niet.
?! Kirsten_S schreef:Maar ben je afgestudeerd voor de paardenhouderij?!
Broccoli schreef:Kirsten_S schreef:Maar ben je afgestudeerd voor de paardenhouderij?!
Nope.
Broccoli schreef:Nee, ben er al 5 jaar af
Kirsten_S schreef:Broccoli schreef:Nee, ben er al 5 jaar af
Ohh oke![]()
Maar doe je nu nog een opleiding ofzo ? of helemaal niks meer?