Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ik ga een cadeau kopen voor Jorinda 

Shetjjee__x schreef:ik wil de volgende wedstrijden gewoon weer in de binnenbak, je hebt minder last van al die mensen die buiten zijn enzo.. en ook omdat ik het veel fijner vind om een X op de middenlijn te hebben..
zat nu weer heel veel naast A-C lijn en toen op Rijnenburg ook omdat er dus geen X was, vanavond gaan we hopelijk (en denk ik ook wel) in de buitenbak rijden en dan ga ik lekker oefenen!
en de volte 10 meter oefenen
gelukkig duurt het nog anderhalf maand tot de volgende wedstrijd, heb ik 6 lessen ongeveer de tijd om te oefenen!
maar ik ga engels maken, nastec&ak leren en ff wiskunde voorbereiden![]()
hahaha is altijd zo'n grappig gezicht als dat gebeurd
Als je het jezelf afleert om dit in de binnenbak te doen dan wordt het makkelijker in de buitenbak.
Gewoon er weer ff aan wennen dat ik nu buiten rij, dat ik dus niet naar boven hoef te kijken.

LieZ_Horses schreef:Ja ik ga precies gelijkIk had één puntje minder!
Ze moet nu nog een keer F6 toch?
Ik moet F7 doen nu!

xandra88 schreef:Zo had ik het ook gedaan maar ik was nog scheefhahaha altijd leuk gezicht, maar probeer op de C te richten en dan naar de EB lijn de kijken (staat wat beter) maar begrijp dat je het doet hoor, alleen is het zoals er al gezegt wordt in de buitenbak dan zo lastigAls je het jezelf afleert om dit in de binnenbak te doen dan wordt het makkelijker in de buitenbak.
SuusKiiss schreef:LieZ_Horses schreef:Ja ik ga precies gelijkIk had één puntje minder!
Ze moet nu nog een keer F6 toch?
Ik moet F7 doen nu!
Hoe ging je theorie eigenlijk?
Hihi