Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Tytje schreef:Xan, na drie weken hoor je toch wel je startkaart te ontvangen hoor, je kan dus gewoon meedoen.

xan schreef:Wat is het rustig hier.
Niemand meer iets leuks te vertellen ????

meelen schreef:Hee, er zijn ook nog mensen die moeten werken hé?!
Leuk in de regen. (tijdens de hagel zat ik aan de koffie hahaha)

xan schreef:meelen schreef:Hee, er zijn ook nog mensen die moeten werken hé?!
Leuk in de regen. (tijdens de hagel zat ik aan de koffie hahaha)
Ben ook aan het werk hoor![]()
![]()
Had het vanmorgen zowaar zomaar druk (puf puf) maar nu is het weer ff rustig dus ik dacht, kom ff bokken.

Nicole1995 schreef:Ik wil eigelijk ff naar de winkel een anti-slip teugel halen maar heb niet veel zin met dit weer.
meelen schreef:Nicole1995 schreef:Ik wil eigelijk ff naar de winkel een anti-slip teugel halen maar heb niet veel zin met dit weer.
moet je fietsen dan?

Nicole1995 schreef:Ik wil eigelijk ff naar de winkel een anti-slip teugel halen maar heb niet veel zin met dit weer.

meelen schreef:Jeah right, deze is leuk......... http://www.telegraaf.nl/buitenland/2452 ... tml?p=21,2
xan schreef:Vroeg ik me af...grappig welmeelen schreef:Jeah right, deze is leuk......... http://www.telegraaf.nl/buitenland/2452 ... tml?p=21,2
hahaha zeker leuk.
Zou het echt waar zijn ???????????
. 
Nicole1995 schreef:ik heb elke keer ruzie met die springteugel dat doet zeer bij mijn vingers hahahha

xan schreef:Nicole1995 schreef:Ik wil eigelijk ff naar de winkel een anti-slip teugel halen maar heb niet veel zin met dit weer.
Had het eerder gemeld op bokt, was in de pauze even naar De Tijdgeest geweest, dan had ik het mee kunnen nemen. Helaas.
!!! xan schreef:Nicole1995 schreef:Ik wil eigelijk ff naar de winkel een anti-slip teugel halen maar heb niet veel zin met dit weer.
Had het eerder gemeld op bokt, was in de pauze even naar De Tijdgeest geweest, dan had ik het mee kunnen nemen. Helaas.

Nicole1995 schreef:ik heb elke keer ruzie met die springteugel dat doet zeer bij mijn vingers hahahha