ja haflingers vind ik echt te gek, dus als dat zou mogen. Maar een snelle is ook niet erg, als ie maar lekker zit want een paard dat sneller gaat maar wel lekker zit geeft een veiliger gevoel dan een paard dat langszamer gaat maar hele tijd hobbelt.
Miss nogwat zat een vriendinnetje van mij op, die begon opeens te meppen in de bak En Skippy is dat die ene die gaat rollen op de grote duin?
StillAngel
Geplaatst: 24-06-09 20:36
Als ie gaat rollen moet je hem een ongelooflijke tik op zijn reet geven, dat is echt heel gevaarlijk! Niks geen zielig paardje, zielige jij die straks in het ziekenhuis ligt enne, lag het paard te meppen of de ruiter (ik weet het antwoord wel hoor alleen het staat er zo raar )
_Lisanne
Geplaatst: 24-06-09 20:37
_BLOEMPOTJE schreef:
En Skippy is dat die ene die gaat rollen op de grote duin?
Oh dat weet ik niet hahaha. Bij mij heeft ie dat iig niet gedaan, moet ie niet proberen ook. Dan krijgt ie een rot klap!
Is er toevallig hier iemand die goed is in engels?
_Irene11_
Geplaatst: 24-06-09 20:38
Warner(die fries), daarvan hadden ze tegen het meisje dat met hem op buitenrit ging (tijden het ponykamp): Pas op, hij wil graag rollen. Warner had die hele rit nog niet gerold. En toen moesten we serieus nog 5 meter totdat we terug bij de stallen waren en wat denk je.... Warner grijpt zijn kans en gaat in de natte modder rollen En zij maar tikken maar hij ging er gewoon in badderen