loveseben schreef:JAAAAAAAAAAAAAAA, Jeltje is leuk Zie je nou hoe oud ik ben, dat ik weet wie JELTJE is
Kendera schreef:en een ontstoppingsfonds en glasverzekering...geen ideewil ik alleen als jij met zuignap langs komt hoor
Kendera schreef:en ik werk in de doos waar kel de doos huurt...Jij werkt ook in de doos waar deze doos d'r doos huurt
Zoi2003 schreef:Kendera schreef:en een ontstoppingsfonds en glasverzekering...geen ideewil ik alleen als jij met zuignap langs komt hoor Viezerik
Zulk slap geöuwehöer heb ik nog nooit gelezenMoet wel zeggen dat we de laatste pagina's ons keurig hebben gedragen hahaZie je nou wel dat we toch niet hele erge kütwijven zijn
ik plop met de plopper in je huisdoos zodat je doos daarna weer goed te gebruiken is en alles maar doorlaat zoals het hoort!jekkkkkk
loveseben schreef:Liesje89 schreef:Zo'n oud wijf ben je nou ook weer niet Echt wel, Vera is ouder dan mij
Je wakkert het vuur aan Straks gaat het weer mis.En bovendien. JIJ zei vrij weinig die afgelopen pagina's, misschien komt het daar wel door