,Mocht dinsdag niet
Echt jammer.Mocht Melissa's hoofdstel nemen, ik zou op Nick gezeten hebben,.. En gvd moet ik naar me opa & oma.
Ookwel leuk
maar zat liever op mn topper. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
,
Echt jammer.
maar zat liever op mn topper.
!

Jaa, vorige keer deed ie ook al zo raar hé

Astor schreef:Ja echt =(
maja niks aan te doen helaas geen foto's maken met de vakantie..
ik ga het vanavond thuis vertellen dat hij niks meer doet en kijken wat ze zeggen. Meestal gaan ze de volgende dag nog naar de mediamarkt
& ik heb op dit moment al zo weinig geld dus er zelf 1 kopen kan niet en ik ben pas in september jarig...

?

LEANA schreef:die beschermers passne wel goed bij eht denkje maar niet echt mooi bij nicky denk ik..
nou ik ben niet ech tgeslaagd in amsterdam.. horloge en mascara gekocht hahaha.. en horloge van 5 euro op de markt doet eht ook neit echt goed
maar was gezellig duss
morgen weer naar de manegeeee?
en hoe heeft iedereen gereden vandaag ?
xx
! 
Najah ik baal(de) wel, want kheb gevoel dat ik het zelf nogal heb verpest... Krijg ik keer de kans op Nick weer, lukt het niet op de laatste sprongg..
). Je hebt je best gedaan toch
Astor schreef:Welke dag is de finale?
Jewel we hebben nog 2 camera's die mee gaan. Maar ik maak altijd erg veel foto's en heb der graag 1 voor mijzelf weetje maja...
ik zie wel hoe ik dat nu ga doen
Dus ik naar frans, ja ik sta niet op de lijst. Ik moest naar Sandra van hem. Dus ik naar Sandra. Jaa, ik denk dat onyx het beste is want die heeft nog weinig gelppen, maar je moet het maar ff aan hem vragen.

(THANKGOD
) 

) maar ik baalde toen zo erg dat ik begon te janken
en dan maar stug doorspringen hoor
.