Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Rijkie_ schreef:Talida schreef:blijf erbij, is de verantwoording voor de ouders, ik voel me niet geroepen om extra te gaan opletten. Zal ze niet expres omverlopen, maar verder......
Zo'n instelling heb ik ook
_Rijkie_ schreef:Talida schreef:durf het bijna niet te vragen maar, wrum nie?
Durf t ook bijna niet te zeggenPees is opgelopen
_Rijkie_ schreef:Talida schreef:durf het bijna niet te vragen maar, wrum nie?
Durf t ook bijna niet te zeggenPees is opgelopen

Talida schreef:haha sniesie had dezelfde tekens als ik![]()
vaak zijn de kindertjes er nog beter op getrained dan ouders, die zitten dan heel wijs afstand te houden enzo en dan denk ik ach je kunt best dichterbij hoor
_Rijkie_ schreef:Hoop dat ik deze week nog bij Bodegraven terrecht kan..... kan het wel aankijken maar ik ben bang dat ik dat geduld niet kan opbrengen....
Ach laat ik positief blijven; het is iig weer in de zomerperiode dus ik kan haar zo het land opgooien.
Maar wie weet valt het mee...
Zo haal je me natuurlijk nooit in
sniesie schreef:_Rijkie_ schreef:Hoop dat ik deze week nog bij Bodegraven terrecht kan..... kan het wel aankijken maar ik ben bang dat ik dat geduld niet kan opbrengen....
Ach laat ik positief blijven; het is iig weer in de zomerperiode dus ik kan haar zo het land opgooien.
Maar wie weet valt het mee...
Ik zou niet wachten hoor!

Tis dat ik laatste tijd schandalig weinig gereden heb (vorige week zondag wedstrijd, springlesje en vrijdag les van eric, dats it anders had dat ook nog een optie geweest