nou voor degene die nieuwsgierig zijn het gaat niet zo goed. Arts wil eventueel opereren maar er zijn in dit geval behoorlijke risico's. Vandaar dat het nog even niet gedaan wordt. Echter het gevaar bestaat nu dat het gebroken gedeelte gaat kantelen en dat is ook een groot risico. Kortom een spannende periode dus. En ik moest rekenen op minstens 1 jaar revalideren. Oeps!
Wilde nog een foto maken van het voetballen met Dora, maar heb besloten m'n telefoon maar geen kennis te laten maken met de regen die hou je nog tegoed dan flurk
Flurk
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-11 19:23
Anoniem schreef:
Wilde nog een foto maken van het voetballen met Dora, maar heb besloten m'n telefoon maar geen kennis te laten maken met de regen die hou je nog tegoed dan flurk
vandaag even op stal geweest dankzij stalgenoten die even voor 'taxi' speelden. Het leek wel een gehandicapte stal er liep er 1 met krukken en nog iemand met gespalkte vingers en ik dan met gips. haha
Hoi, vandaag weer in zh geweest en mag nu 1 week langer wegblijven. over 2 weken gaat gips eraf, foto maken en arts kijken en dan hoor ik weer verder. Kwam er vandaag achter dat ik 2 botten gebroken heb dus begrijp nu waar ik steeds die stekende pijnen af en toe van heb. Het blijft gewoon ongeveer 1 jaar spannend en kans op operatie blijft aanwezig. Meer weet ik niet ja dat ik pols nooit meer diep kan buigen. Vind heel erg dat mijn pony nu een hoefzweer heeft dat geeft mij meer zorgen eigenlijk. vandaag maar pijnstillers gegeven. (hoesmid heeft hem nu 2x uitgesneden maar kan niet nog meer uitsnijden)