Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wel jammer, blijft een leuke meid 
Patat
Morgen lekker gourmetten... En 2e kerstdag lekker eten bij Linda!!
kan ik 's middags lekker rijden met de nieuwe rijbroek, haha. Hoop dat het een beetje weer is, dan ga ik lekker naar de springtuin ofzo, frisse neus halen. Verder gaan we 's avonds wokken (nou ja, gourmetten, maar dan met mini wokpannetjes). En tweede kerstdag heb ik eigenlijk niks gepland staan. millennium schreef:Werkt Linda Ruth ook bij de EJ? Leuk!! Bij welke?
Ik weet niet welke laarzen je wilt kopen van EJ, maar laarzenspanners zijn altijd aan te raden. Wat je ook in je laarzen kan doen ipv laarzenspanners, zijn PETflessen, werkt ook ideaal!
ontzettend fijn gereden, btw. Heb op een gegeven moment mijn handschoentjes uitgedaan en merkte dat dat veel beter werkte om mijn teugels goed in mijn handen te houden. Vervolgens op advies van Dieu maar van de ruimte gebruik gemaakt en Vincent even héél goed doorgepakt in de galop. Meneer durfde prompt niet meer uit zichzelf in draf te vallen en ik heb heerlijk 10 minuten lang gegaloppeerd zonder zelf moe te worden
Zeldzaam. Kijk, zo hoort het.
) en die vroeg zich af of bij de komende dressuurwedstrijd die inschrijvingen al via het internet verlopen, en zo ja, op welke dag die inschrijvingen open gaan. Ik dacht, ik vraag het hier even, dan kan ik dat aan haar doorgeven
Of hopende dat ze er dan weer zijn
Maar toen ik laatst die laarzen van Demi pastte, zat het prima. Zou het gewoon nog inzakken, dat ik die maat gewoon kan hebben?
Aleeneh schreef:Jolien, ik had net Yvonne aan de lijn (voorlees-Yvonne) en die vroeg zich af of bij de komende dressuurwedstrijd die inschrijvingen al via het internet verlopen, en zo ja, op welke dag die inschrijvingen open gaan. Ik dacht, ik vraag het hier even, dan kan ik dat aan haar doorgeven
Het had geen haast ofzo, ik vroeg me alleen af of je foetsie was 
Vind het een mooie oplossing, ook voor de kids die niet de mogelijkheid hebben even snel naar de manege te gaan 
Duurt nog eventjes, maar dat vind ik neit erg
Zit te denken om mn andere laarzen te koop te zetten. Zien er nog goed uit, alleen de hakken hebben wat slijtage, maar dat is niet gek, na bijna 7 jaar
Misschien dat iemand er nog wat voor wil geven, ik zie het wel
mogen alle kindjes de volgende ochtend pas, haha. Ja ik vind het ook een mooie oplossing 
Vind t echt poepiesjiek, bruine laarzen