Jahaa, Fenn is een toverbal, ze heeft nu weer zwart haar! Niets is zo veranderlijk
Ik denk dat em dit jaar voor mij ook niet wordt, als ik slaag voor m'n examen, moet ik denk ik veel dingen regelen voor m'n studie, kamer zoeken, en met vriendinnen op vakantie!
xJitske
Geplaatst: 15-12-10 11:12
Ik ga dit jaar waarschijnlijk ook niet. Heb sinds zaterdag een eigen arabier en ga met hem met een vriendin (Fenna jij kent haar wel denk ik: Renske) en haar pony een eigen 'ponykamp' organiseren We wilden eerst met onze eigen pony's naar ponykamp van de ponyclub maar de pony van Renske heeft dan een veulen
Ahjaah, genoeg! zoals dat we op een rode piste liggen als een bultje beginners xD Wacht, je krijgt een pb, met t verhaal van die situatie
Lisewiesje
Geplaatst: 26-12-10 17:30
Ik dacht, ik plaats ook eens een berichtje in dit prachtige forum! Zoals miss sommige van jullie weten ben ik weg bij het lamoen Woon nu in lemelerveld met mijn geweldige 5 knollies Ik rijd bij de ponyclub met Ford en Priscilla Met Priscilla gaat het super goed Ze is zo ontspannen hier! En natuurlijk als oudste merrie de baas van de groep ( de andere hebben het er soms aardig moeilijk mee (A) ) Ik heb Priscilla nu een jaartje en weet zeker dat wij voor altijd samen blijven Zo af en toe ga ik nog eens terug met haar naar het lamoen, om daar in de bossen te rijden.
Hee Lisette! Ik was een keer met jou op trektocht Maar echt leuk dat jij Priscilla nu hebt! Heb je 5 paarden? Ik weet wel nog dat je met dat bruine paard op het Lamoen was.. Hoe heette die ook al weer? Heb je dat paard nog steeds?
Datjaa
Geplaatst: 28-12-10 20:30
Haa Lisette! Toen was ik er ook bij (A) wat Anne zegt.. Melwood toch? en toen brak je stijgbeugelriem.. ~
Ik heb op je hyves nog wel eens foto's bekeken geloof ik.. 5 paarden! Wauw!
Jaa, hier nog iemand die gek wordt van de sneeuw! Je kan echt niks doen bij de paarden Vandaag maar een beetje buiten gestapt met een beest die bijna ontplofte! Hihi
Leuke kerstdagen gehad hoor, nog even aan het genieten van de vakantie! Maandag alweer voorbij! En die van jou?
Beide kerstdagen gewerkt dus heerlijke kerst gehad haha. alleen was beetje saai dr zou zater'dag's 1800 man komen en zondags' 1400. nou was eerste kerstdag alles overdag terwijli k savonds was dus hielden we dr maar 200 over en 2de kerstdag kon nieman ddie 1400 man vinden haha. Nu nog ff oud en nieuw overleven en dan is al dat poespas weer voorbij