Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shenavallie schreef:Vrijdag, zaterdag en zondag a.s. ga ik met mijn gezinnetje voor het eerst in 2,5 jaar een weekendje naar de caravan van mijn ouders! Mijn broer en vader gaan samen voor Maisie zorgen, lief he! Jullie willen ze vast wel helpen als ze ergens een vraag over hebben?!
Shenavallie schreef:LIQUITA schreef:Inderdaad Shenavallie...mooi Balen!!
Ik denk er inmiddels gelukkig weer wat luchtiger over: het zal vast zo hebben moeten zijn!
ATE schreef:Shenavallie schreef:Vrijdag, zaterdag en zondag a.s. ga ik met mijn gezinnetje voor het eerst in 2,5 jaar een weekendje naar de caravan van mijn ouders! Mijn broer en vader gaan samen voor Maisie zorgen, lief he! Jullie willen ze vast wel helpen als ze ergens een vraag over hebben?!
natuurlijk doen we dat hopelijk worden ze niet aan gestoken met paardevirus
Mijn broer wil zelf een paard kopen, maar moet nog even "oefenen" wat de zorg aan gaat
Shenavallie schreef:Vrijdag, zaterdag en zondag a.s. ga ik met mijn gezinnetje voor het eerst in 2,5 jaar een weekendje naar de caravan van mijn ouders! Mijn broer en vader gaan samen voor Maisie zorgen, lief he! Jullie willen ze vast wel helpen als ze ergens een vraag over hebben?!
ATE schreef:rijden kunnen ze al of kopen ze ook een veulen ?????????
winnitou schreef:Shenavallie schreef:Vrijdag, zaterdag en zondag a.s. ga ik met mijn gezinnetje voor het eerst in 2,5 jaar een weekendje naar de caravan van mijn ouders! Mijn broer en vader gaan samen voor Maisie zorgen, lief he! Jullie willen ze vast wel helpen als ze ergens een vraag over hebben?!
Heerlijk dat je lekker een weekend er tussen uit gaat met je gezin.
Lekker van genieten. Ik wens je heel mooi weer (dan hebben wij het ook).
Waar staat de caravan?
marjoleinft schreef:weet hier iemand een goede paardenmasseur??
Shenavallie schreef:@Marjoleinft: ik heb het even voor je nagekeken en het is inderdaad "dozo". Misschien kun je haar wel een PB sturen?
marjoleinft schreef:Shenavallie schreef:@Marjoleinft: ik heb het even voor je nagekeken en het is inderdaad "dozo". Misschien kun je haar wel een PB sturen?
okee dank je wel maar waar kan ik haar vinden op bokt maar weet even niet zo gauw wie het is
Shenavallie schreef:@Marjoleinft: ik heb het even voor je nagekeken en het is inderdaad "dozo". Misschien kun je haar wel een PB sturen?

ATE schreef:sandra en mario die hadden 3 paarden en 2 jackies
! Hoe kwam je er eigenlijk zo bij?
Shenavallie schreef:Ik wil iedereen die aankomende zaterdag wedstrijd heeft heeeeeeeeeel veel plezier en succes toewensen!!!!Zie jullie maandag weer!

Sasje_ schreef:Haha!
Xan, ging jij aan mijn moeder vragen of ze op bokt zat?
Haha me moeder zei het tegen mij, maar mijn moeder zit niet op bokt hoor! Hoe kwam je er eigenlijk zo bij?
.

LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Ik wil iedereen die aankomende zaterdag wedstrijd heeft heeeeeeeeeel veel plezier en succes toewensen!!!!Zie jullie maandag weer!
Thanks!!! en jullie heel veel plezier
Prettig weekend.