manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

voicenel

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:14

O Bianz, wat vervelend voor je!
Weet je al of je naar huis mag vandaag?
Anders komen Daan en ik wel even op bezoek hoor als je dat leuk vindt.
En de koninginnendag heb je gelukkig ook niks aan gemist want de meeste dingen werden toch afgelast door die aanslag.

Bar, hoe was het in Amsterdam?

Thirz, lekker lessen op koninginnendag... hoe ging je les?

Denice, leuk hoor dat je gaat samenwonen met je vriend!
Kom maar kijken hoor bij Voice, leuk!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:17

hoi hoi,
en Bianz, mag je al naar huis? Je pleidooi goed kunnen houden haha,vond het erg goeie argumenten, daar kunnen ze toch niet omheen...Ik duim voor je... en vanacht nog een beetje kunnen slapen?
ga nu snel wat doen op mn werk....

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:23

Pfff het was echt aso druk in amsterdam zeg! Hebben wel een hele leuke dag gehad!
Een aantal dingen stopten wel eerder door die aanslag in apeldoorn...

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:32

Hmm nou nog heel hard duimen allemaal! Dokter is net geweest en moet nu bloeduitslagen van vanmorgen afwachten. Begin van de middag komt ze weer terug en moet het bloed beter zijn dan de afgelopen dagen. Als ik dan naar huis mag krijg ik de halve apotheek mee en mag ik thuis verder rustig aan gaan doen en op verder herstel hopen. Dus... hopelijk is het volgende bericht positief!!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:40

Bah! Echt zo balen Bianca! En het is ook nog zulk lekker weer :(

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 09:41

Mojito dr wond was net gecontroleerd door de DA, alles was goed, dus nu mag ze lekker naar buiten (en daar is ze heeeel blij mee), zie dr steeds springen en crossen buiten :D

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 15:14

FEEST!!! IK MAG NAAR HUIS!! Laatste keer doping er aan nu en dan zo spullen pakken. Thuis verder met medicijnen en rustig aan doen en dan verder ontsteking onder de knie krijgen. Ben helemaal happy: kneep 'm echt in de tussentijd!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 17:39

Fijn Bianz!

Ik had ook weer wat vandaag... ging shaar poetsen en toen moest ze een paar x hoesten, doet ze wel vaker, dus maakte me niet echt zorgen.
Zat er net op in de buitenbak toen begon ze toch met hoesten! Niet normaal... niet 1x kuchen maar echt achter elkaar... zucht!
Terwijl ik nog op shaar zat de DA gebeld, want dit was echt geen doen. Kreeg assistent en die zou de DA laten bellen als hij terug was...
Dus 3 kwartier laten de DA aan de telefoon... hij vond het niet nodig om langs te komen aangezien ik alles goed kon beschrijven en ze dit al eerder heeft gehad. Dus kon medicijnen op komen halen... soort ventipulmin siroop en antibiotica. Moet ze nu 14 dagen krijgen en dan 1 week aankijken hoe t gaat en als het dan niet beter is gaan ze een bronchoscopie doen.
Dusja...
Maar mag wel gewoon lekker blijven rijden en ze moet zo veel mogelijk naar buiten (ze gaat nu sochtends als eerste naar buiten rond 8 uur en s avonds als laatste naar binnen)...
Sjonge, voelde me echt poedersuiker, heb echt even zitten janken in de wei... stomme paarden ook...

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-09 18:11

Jippie, had erg veel geduimd voor je Bianz!! *\o/*
Nu lekker thuis genieten van je eigen bed, knuffelen met Gijs en al je boekjes ;)
Vervelend van Shaar Bar; beterschap!

Owja Denice; gezellig als je een keer Nous komt meeten; je bent altijd welkom!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 10:38

Heej, wat een stilte...

Bianz, hoe ist met je?

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:20

Hier weer eens wat foto's van mij *-:)

Nous wil ff dr nieuwe deken showen:

Afbeelding

Afbeelding

Je kan dr nu niet meer missen in de wei he! (zelfs mn moeder weet nu mn paard te herkennen :)) :+ )

En Nous is Nous niet als ze niet ff fleemt

Afbeelding

Verder vorige week mn tuin onder handen genomen en mn bankje roze geverfd, zo heb ik wat meer kleur in de tuin! En mooi roze is niet lelijk :P

Afbeelding

En nog 1 van Siep; hij raakt zn baby-face echt kwijt :j

Afbeelding

(ter vergelijking: http://i79.photobucket.com/albums/j125/Thirz/S077-1.jpg )

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-09 15:35

Hihi geweldige Nous foto's! Die fleemfoto is echt te grappig :) En je bankje is errug mooi roze haha! Je mams had helemaal gelijk met bubblegum roze ;) Siep wordt echt al een volwassen kater zeg: hij heeft steeds meer een Gijs bouw!
Nel, het is een kwestie van geduld... Ene moment gaat het redelijk, andere moment is m'n energievoorraad ineens helemaal op en de andere klachten wisselen erg. Maar goed, ik ben alweer bij Orson geweest, dus vitamine P moet vast snel helpen :D
Bar, hoe is het met Shaar? Gaat het al wat beter?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 09:11

Leuke deken thirz!

Bianz, haha vitamine P helpt bij mij ook altijd haha...
Ik zit zelf ook al een week in de ziektewet, alles is ontstoken.
Ben gisteravond nog wel lekker naar Voice geweest, heb r lekker gepoetst en Rianne heeft een uurtje op dr gereden, dat was wel leuk.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-09 10:48

Shaar gaat eigenlijk best goed. Ze hoest soms een keer tijdens het poetsen, maar tijdens het rijden heb ik al 3 dagen niets gehoord. Ik mag wel gewoon rijden en dat is maar goed ook want mevrouw is echt superactief en dr buik wordt echt dik :(!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 09:06

He Bar, vervelend van dat hoesten, gelukkig dat je niks met rijden hoort, maar tis toch vervelend.
Tja dat grasbuikje hebben ze nu allemaal denk ik wel...
Als ik Voice van de wei haal is het net of ze ontploft en als ze gelopen heeft of weer op stal heeft gestaan is het weer weg.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 20:40

Zoooo kom ook weer eens mn neus laten zien O:)
Lekker weekend :):)

En snif, snotter, ween ;( Gister de allerlaatste treinreis gehad met Kimberley *snif* Vandaag gewoon héél de reis alleen! :oo
:') haha Alleen reizen heeft ook zn voordelen, heb meteen wat dingen gedaan voor stage :Y) Maargoed, samen was ook wel gezellie! :D

Whaaaaaaaa :):) Wat een super stoere hippe gave deken! *D Ik vind hem gaaf Thirz! Nous ook happy dat ze zo mooi roze is en opvalt? haha
Ah en Siepie! Hij is inderdaad al een stuk minder baby Thirz! Nu al een echt jongetje! :D (echt een man zie ik er dan ook nog weer nie in :P meer zo'n lefgozerige puber :+ haha) Maar t blijft een droppie hoor! En je bankje is top! +:)+ Niets meer aan doen! Nu je deuren en kozijnen nog mooi roze ;) hihi

Humz, met jou dus ook nie alles lekker Nel :\ En gun je jezelf nu ook wat rust om te herstellen? Wel leuk dat Rianne op Voice ging rijden :)
Gelukkig is t hoesten van Shaar al veel minder! Hihi, naast de wei gewoon een loopband zetten voor de weide paardjes :P Kunnen ze na t eten, en t laten zakken van hun eten het er mooi weer allemaal aftrainen! :D haha

En Bianz jij laat me nie meer zo schrikken na een vakantie hoor! Hopen dat je snel meer goede dan slechte dagen hebt :) Liefst nog: alleen maar goede dagen!
Heb zin in morgen: lekker leuke dingen doen, en weer eens bij babbelen! (en tussendoor wat stage-stuf, maargoed dat mag de pret nie drukken :P)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 20:41

ow en Kims, heb je foto's gezien hoor :D knappe, vrolijke Febe! Nu snel je knutsel nog showen!

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 20:47

pssst Anne....nous dr deken is rood.... wanneer ga je weer mee naar Jade?
Cis, heb jij al n datum dat je mee wil haha?
leuk dat Rianne heeft gereden Nel, doe dr maar de groetjes van mij.... wel vervelend dat je nu zelf ff niet zoveel kan door je ontstekingen....
Thirz, tis nog steeds droog, wie weet valt t mee met die regen en onweer waar ik t over had...
Bianz al weer meer P energie haha?

Heb morgen weer les, hoop dat ze net zo loopt als vandaag, dan kunnen we weer eens lekker aan het werk, want ondanks de wind, en dat ik maar kort heb gereden liep ze keurig...af en toe ff schrikken van een opwaaiend blaadje...of een spook, maar verder ging t lekker....

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-09 21:34

haha Thirz zei t ook al :+ Ik vind hem roze, dus dat is ie ook *stampt met de voeten op de grond*
:Y) En toch blijf ik hem stiekem roze vinden hier op mn schermpje O:)

Ja ik moet echt snel een keer weer mee! Uh.. Deze week is mn rijweek, dus ga ff snel uurtje hobbelen en dan verder aan school. Vandaag ook naar stage geweest, dus alles wat ik wil doen moet ik mn weekend passen! Misschien volgende week zaterdag? Ik zal proberen zo veel mogelijk doordeweeks te doen al ;) Hoop ik éindelijk mn planning een keer leeg te houden die zaterdag :P Heb dan die vrijdag ook wel een volle dag school :\ *jeuj* Zal t voorlopig voor volgende week in mn agenda zetten!

*ow correctie zie nu net: de 16e hebben mn ouders reunie in Brabant. Eind van de middag pas, maar even kijken wanneer ze hier weg willen dan en hoe t zit met de plannen voor Pdoes 's middags. Hebben we t nog over! Moet iig snel mee! Straks herken ik der nie meer :P Gelukkig heeft nous der mooie deken :Y) dat maakt t een stuk makkelijker! Ga jij aan de fluor gele deken anders Mariek? ;) hihi of mooi oranje! *D

En knappe Jade zo braaf! Wil der ook echt weer een keer zien lopen, volgens mij zijn jullie enorm vooruit gegaan! En Thirz en Nous, en Bianz en Orson is ook al weer een poos gelee. Laatste keer was met die buitenrit toen! Na mn stage haal ik alle schade in hoor, wees maar voorbereid! :D haha

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-09 21:37

jade heeft een hele hippe paarse....
je kan natuurlijk ook op een andere dag een keertje mee, zijn nu toch ook niet lang bezig, want hoef niet meer uit te mesten enzo...heerlijk!!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-09 15:30

Ja even zien, misschien een keer op vrijdag :) Even zien; misschien na school of op mn vrije vrijdag. Een andere dag heb ik niet in de aanbieding voorlopig :P Maar komt goed!

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 17:39

Vanmiddag op wedstrijd geweest, sharon was erg hyper. Was de eerste wedstrijd weer op gras.
Eerste proef was dan ook iets slordig... ze wilde niet luisteren zoals ze normaal doet, had nog 202 punten, dus dat viel mee!
Tweede proef ging best goed, alleen reed een keer verkeerd met mn domme hoofd. Maar had 206-2, dus nog wel een wp!

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 21:33

Gefeliciteerd met je winstpunt Bar!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-09 22:38

Heej Bar, wat goed! Gefeliciteerd!

Mariekje, ja is erg rot die ontstekingen, vindt het heel erg dat ik nu niet kan rijden.
Hoe gaat het met jou en Jade?
Ook lekker aan t werk ;) met Jade!
Fijn dat het zo goed gaat!
Ik zal Rianne de groetjes doen.
Ik vindt het echt zo leuk dat zij bij de pagter komt.
Naomi gaat op woensdags in de les op Voice rijden, ze is helemaal weg van Voice.

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-09 10:52

Tsja Nel, als je me een x nodig hebt om voice te doen dan gil je maar hoor!