Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Paradox_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:02

ik ga doei doei tot morgen

verania

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:27

hier madelon hier zie je de verschillen

gr zeur

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:29

o dank je wel hoor zeurlie.....nu weet ik hoe het moet.

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:33

Fardos schreef:
Silly,

kan jij iets voor mij doen?? Ik hoor net van JOyce dat Bart zijn eigen ontlasting opeet!
dit kan betekenen dat hij een tekort aan vitamine of mineralen heeft heb jij misschien een flinke vitamine/ mineralen stoot op je werk?? en kan je die morgen voor mij meenemen???
ik pm je mijn tel nummer wel even !!!!
ik ga hem niet op bokt zetten want dan gaat iedereen mij bellen!!! hahahahahahahahaha ik ben ook zo leuk!!!!!! hahahahaha
dank je!!!!

groetjes
Renee praxis !!!

Ja dat heb ik gezien hoor reneetje...ik heb het aan tessa en lydia laten zien.
Nou kussen met bart zit er dus voorlopig niet in.
Bleeehh had hem vlak ervoor nog en kus gegeven heel veel zelfs bleeeh.

We hebben er nog best wel even om gelachen want toen ik aan het mesten was zei tessa: ah nou haal je zijn eten weg!!!!

Maar het is goed dat je er even iets aan doet het is natuurlijk niet zoals het hoort.

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 20:35

madelon31 schreef:
Fardos schreef:
Silly,

kan jij iets voor mij doen?? Ik hoor net van JOyce dat Bart zijn eigen ontlasting opeet!
dit kan betekenen dat hij een tekort aan vitamine of mineralen heeft heb jij misschien een flinke vitamine/ mineralen stoot op je werk?? en kan je die morgen voor mij meenemen???
ik pm je mijn tel nummer wel even !!!!
ik ga hem niet op bokt zetten want dan gaat iedereen mij bellen!!! hahahahahahahahaha ik ben ook zo leuk!!!!!! hahahahaha
dank je!!!!

groetjes
Renee praxis !!!

Ja dat heb ik gezien hoor reneetje...ik heb het aan tessa en lydia laten zien.
Nou kussen met bart zit er dus voorlopig niet in.
Bleeehh had hem vlak ervoor nog en kus gegeven heel veel zelfs bleeeh.

We hebben er nog best wel even om gelachen want toen ik aan het mesten was zei tessa: ah nou haal je zijn eten weg!!!!

Maar het is goed dat je er even iets aan doet het is natuurlijk niet zoals het hoort.

toen ik aan het mesten was??????????? vuile vuile viezerik bah dat doe je toch niet in vernaan haar box toch.

whahahahahahah ggr zeur

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:00

he zeur......tot nu toe heb je er nog nooit iets van gemerkt! Laat mij lekker mesten waar ik wil!
Ik bedek het toch weer en dan zie je er niks meer van

En als je maar niet denkt dat ik nu bij elk smsje wat je stuurt terug stuur want anders kom ik straks 500 in de min uit

verania

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:07

madelon31 schreef:
he zeur......tot nu toe heb je er nog nooit iets van gemerkt! Laat mij lekker mesten waar ik wil!
Ik bedek het toch weer en dan zie je er niks meer van

En als je maar niet denkt dat ik nu bij elk smsje wat je stuurt terug stuur want anders kom ik straks 500 in de min uit

hahahaaha.

nou het was gezellig hoor vanaaf. en blijf je nou wakker de hele avond door mijn super sterke koffie hahaha.

nou ik ga de kleine man effe in bed leggen.
die is helemaal verliefd op melis, hij zegt tegen haar ik heb nog een bed hoor boven hahaha met andere woorden je kan wel bij mij slapen .

wat een schat ook he.
en maar blijven zoenen met melis.

gr zeur

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:17

melis trekt altijd kleine kinderen aan. Eigenlijk zou ze zoiets in de toekomst moeten doen...
Goeie kinderjuf misschien??

Maar ik ga plat ga ff douchen morgenochtend werken dus ben pas in de middag op stal.

De stro zit in me onderbroek (dat komt natuurlijk door het mesten) dus het jeukt en ik voel me vies.

Nou weltrusten allemaal en ik heb begrepen dat de paarden binnen blijven morgen dus daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken of ik moet helpen of niet.

Nou weltrusten allemaal en tot morgen

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:19

madelon31 schreef:
melis trekt altijd kleine kinderen aan. Eigenlijk zou ze zoiets in de toekomst moeten doen...
Goeie kinderjuf misschien??

Maar ik ga plat ga ff douchen morgenochtend werken dus ben pas in de middag op stal.

De stro zit in me onderbroek (dat komt natuurlijk door het mesten) dus het jeukt en ik voel me vies.

Nou weltrusten allemaal en ik heb begrepen dat de paarden binnen blijven morgen dus daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken of ik moet helpen of niet.

Nou weltrusten allemaal en tot morgen

okidoki,

slaap lekker

en ehm stro in je onderpur ja dat is je eigen schuld moet je maar niet mesten he.
of vind je het lekker al die troep in je sjees.

nou tot morgen

gr zeur

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:26

madelon31 schreef:
melis trekt altijd kleine kinderen aan.

haha, herkenbaar
Ik ben al lang blij dat er geen kleutertjes meer op stal rond lopen, al zijn ze wel erg schattig hoor
Er is eens een grote hysterie in de kantine geweest omdat een dame van 4 per se wilde dat ik bij haar kwam wonen, wat niet mocht van papa

Jammer dat ze morgen ochtend niet naar buiten gaan, heb ik geen smoes voor mezelf om niet aan m'n verslagen te kunnen werken
Laatst bijgewerkt door Ireen_ op 30-05-06 21:28, in het totaal 1 keer bewerkt

verania

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:28

Ireentjuh schreef:
madelon31 schreef:
melis trekt altijd kleine kinderen aan.

haha, herkenbaar
Ik ben al lang blij dat er geen kleutertjes meer op stal rond lopen, al zijn ze wel erg schattig hoor

Jammer dat ze morgen ochtend niet naar buiten gaan, heb ik geen smoes voor mezelf om niet aan m'n verslagen te kunnen werken

hahaha nou weet je ik neem jarno voortaan eigenlijk elke keer mee. (Grapje)
dus ireentje hou je vast of nee dat doet hij dan wel aan jouw haha als je ook kleine kidsaantrekkingskrachten heb.
whahahaha.

gr zeur

MlizS

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 21:58

Hoi Allemaal Zijn er Nog mensjes online op dit super klets Forum?

Grr.! Meee-Lis

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:07

ja ik kom er net op

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:17

He Bianc, hoe is het met je? Heb je al wat minder pijn? Heb vanavond ff lekker met Spaya staan knuffelen. Ze was echt heel lief, ik mocht die kleine ook gewoon aaien, superschattig.

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:23

Ik ben trouwens ook blij dat we blijven. Misschien was het beter geweest om er niets over te zeggen, maarja dat is altijd achteraf.

De laatste tijd had ikzelf het idee dat de sfeer er een beetje op acheruit ging, maar misschien is/kwam dat ook een beetje door mezelf. Dit is trouwens niet negatief tegenover iemand bedoeld, dit is meer mijn eigen gevoel. We blijven gewoon lekker op SMD, we kunnen gewoon niet zonder jullie!!!!!!!!!! zo dat moest ik nog ff kwijt.

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:29

he joch welkom terug zijn blij dat jullie alle 3 blijven en ja hoor met mij al weer beetje beter syl komt me morgen weer halen voor stal mis het zo erg om bij mijn paarden fam. te wezen en zeker mijn knuffels van de paardjes dus welkom weer op smd *o/*

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:30

solly joyce

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:35

maakt niet uit hoor, lijkt me ook niet echt makkelijk om te typen met 2 armen in het gips. Ja kan het me heel goed voorstellen dat je de paarden mist, je hebt er de afgelopen tijd toch aardig lang tussen gezeten ( om het zo maar ff te zeggen ). Volgens mij is Spaya ook al wat minder agressief geworden hoor, ik mocht haar echt helemaal bij d'r oortjes aaien enzo, tis echt een lieverd.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:37

Zou jij niet eens gaan slapen Bianc?

Joyce wel prettig dat jij het ook prettig vind dat je blijft

Geloof niet dat ik veel te melden heb, baal al dat de paarden niet naar buiten gaan morgen, heb ik weer geen smoes om de lenzenmeneer af te bellen (waarom controle ze zitten der toch in?)
Zucht......

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:38

is ze ook maar ze beschermt het veulen en nu met het hek er voor hebben ze geen last meer van haar en kunnen ze er rustig uit lopen

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:40

he sylli lang niet gezien zou jij niet is gaan slapen anders vergeet je me morgen op te halen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:45

Nee Bianc, kan nog niet, moet eerst Ro straffen omdat die tegen me snauwde toen ik thuis kwam

JoYcE1982

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:47

He Syl, ik ben blij dat jij blij bent omdat ik blij ben om te blijven

Haha, misschien heb je ondertussen nieuwe lenzen nodig, dat je daarom langs moet komen.

@Bianc, haar hekje stond open toen ik er ff bijstond, en dat ze haar veulen beschermt is niet meer dan logisch, maar dat snapt iedereen wel. Wel fijn dat er mensen zijn die je kunnen halen en brengen, kan je in iedergeval lekker naar stal toe.

Ik ga zo ook maar naar bed denk ik, ik ga mezelf met heel veel moed influisteren om weer 6 kilometer te gaan hardlopen, pfff wat ik allemaal wel niet overheb voor een sollicitatie. Heb gisteren voor het eerst in 10 jaar geloof ik 6 kilometer hardgelopen. Ik heb het wel gehaald en heb er 45 minuten over gedaan en voor mijn sollicitatie moet ik het binnen 32 minuten lopen, dussss nog even doortrainen dan maar.

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:47

hoe ken je dat dan doen als je hier ben en niet binnen bij ro

biancaremijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-06 23:51

moet er even niet aan denken om te lopen sucses en anders trusten