Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Fardos schreef:Silly,
kan jij iets voor mij doen?? Ik hoor net van JOyce dat Bart zijn eigen ontlasting opeet!
dit kan betekenen dat hij een tekort aan vitamine of mineralen heeft heb jij misschien een flinke vitamine/ mineralen stoot op je werk?? en kan je die morgen voor mij meenemen???
ik pm je mijn tel nummer wel even !!!!
ik ga hem niet op bokt zetten want dan gaat iedereen mij bellen!!! hahahahahahahahaha ik ben ook zo leuk!!!!!! hahahahaha![]()
![]()
dank je!!!!
groetjes
Renee praxis!!!
madelon31 schreef:Fardos schreef:Silly,
kan jij iets voor mij doen?? Ik hoor net van JOyce dat Bart zijn eigen ontlasting opeet!
dit kan betekenen dat hij een tekort aan vitamine of mineralen heeft heb jij misschien een flinke vitamine/ mineralen stoot op je werk?? en kan je die morgen voor mij meenemen???
ik pm je mijn tel nummer wel even !!!!
ik ga hem niet op bokt zetten want dan gaat iedereen mij bellen!!! hahahahahahahahaha ik ben ook zo leuk!!!!!! hahahahaha![]()
![]()
dank je!!!!
groetjes
Renee praxis!!!
Ja dat heb ik gezien hoor reneetje...ik heb het aan tessa en lydia laten zien.
Nou kussen met bart zit er dus voorlopig niet in.
Bleeehh had hem vlak ervoor nog en kus gegeven heel veel zelfs bleeeh.![]()
We hebben er nog best wel even om gelachen want toen ik aan het mesten was zei tessa: ah nou haal je zijn eten weg!!!!![]()
Maar het is goed dat je er even iets aan doet het is natuurlijk niet zoals het hoort.
madelon31 schreef:he zeur......tot nu toe heb je er nog nooit iets van gemerkt! Laat mij lekker mesten waar ik wil!![]()
Ik bedek het toch weer en dan zie je er niks meer van![]()
En als je maar niet denkt dat ik nu bij elk smsje wat je stuurt terug stuur want anders kom ik straks 500 in de min uit
madelon31 schreef:melis trekt altijd kleine kinderen aan. Eigenlijk zou ze zoiets in de toekomst moeten doen...
Goeie kinderjuf misschien??
Maar ik ga plat ga ff douchen morgenochtend werken dus ben pas in de middag op stal.
De stro zit in me onderbroek (dat komt natuurlijk door het mesten) dus het jeukt en ik voel me vies.
Nou weltrusten allemaal en ik heb begrepen dat de paarden binnen blijven morgen dus daar hoef ik me dus geen zorgen over te maken of ik moet helpen of niet.
Nou weltrusten allemaal en tot morgen
madelon31 schreef:melis trekt altijd kleine kinderen aan.

Ireentjuh schreef:madelon31 schreef:melis trekt altijd kleine kinderen aan.
haha, herkenbaar![]()
Ik ben al lang blij dat er geen kleutertjes meer op stal rond lopen, al zijn ze wel erg schattig hoor
Jammer dat ze morgen ochtend niet naar buiten gaan, heb ik geen smoes voor mezelf om niet aan m'n verslagen te kunnen werken
(Grapje)