Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anja_96 schreef:soesje321 schreef:Ik heb er zo'n zin in! Duurt alleen nog 207 dagen![]()
Het duurt zo lang tot jt, en dan heb je jt, is het in no time voorbij. Eigenlijk helemaal niet eerlijk
Ja, duurt zeker lang. Voorpret is ook leuk zullen we maar zeggen. Voor mij duurt het nog 186 dagen
soesje321 schreef:Dat wel ja haha.
_Caitlinnn schreef:Caitlin_Me schreef:Het wordt voor ons de eerste keer samen op kamp. ik heb er nu al heel veel zin in
Leuke naam trouwenshaha
Ben je al eens ergens anders op kamp geweest
Anja_96 schreef:soesje321 schreef:Dat wel ja haha.
Maar je hebt gelijk hoor. Het duurt nog erg lang, zeker als je eigenlijk tentamens moet leren is de verleiding om aan trektocht te denken en filmpjes ervan te kijken op YouTube erg groot... Maar goed, morgen nog 1 herkansing en dan zit het er voorlopig gelukkig weer even op
Caitlin_Me schreef:Jij ook![]()
Ik ben 1x bij de Burght geweest(vooral op Nina), 1x bij treekhoeve(op Binkie(?)) en 2x bij de Bongerd (op Glamour). Alle kampen hadden we een dag een dagrit(voor zover ik me kan herinneren), maar meerdere dagen weg is natuurlijk veel leuker
Caitlin_Me schreef:Jij ook![]()
Ik ben 1x bij de Burght geweest(vooral op Nina), 1x bij treekhoeve(op Binkie(?)) en 2x bij de Bongerd (op Glamour). Alle kampen hadden we een dag een dagrit(voor zover ik me kan herinneren), maar meerdere dagen weg is natuurlijk veel leuker
_Caitlinnn schreef:Caitlin_Me schreef:Jij ook![]()
Op de treekhoeve ben ik ook geweest
Ook op binkie haha super toevallig. Een fjord.
Leuk.. maar vergeleken met het reelaer is er niks aan haha!
Zomer schreef:camille_J_M schreef:Ik ga weer op crosskamp van 7-13(?) augustus![]()
Wat leuk!
Ga je met vriendinnen of alleen?
dmuts schreef:Camille wat leuk! Welke week heb je ingeschreven dan?
_Caitlinnn schreef:Leuk dat je wil komen
Ik snap je verwarring en dat je graag wil weten waar je aantoe bent voor je boekt.
De minimum leeftijd is inderdaad 14. Maar het verschild onwijs qua week wie of wat er komen. Soms heb je een groep met veel 14 en 15 jarige en soms een groep met 16, 17 en 18 jarige. Wat ze wel altijd proberen te doen (er zijn twee JT groepen in de weken dat er JT is), de groepen een beetje op leeftijd in te delen
Máár als ik je zo hoor kun je denk ik ook goed voor de TREC gaan. Het programma is namelijk nagenoeg hetzelfde (dus ook met bijv. holterweg en speelkwartier). Wat het verschil is is dat je meer met leeftijd genoten zit, en er meer verantwoording van je word verwacht. Je mag bijv stukjes voorop rijden als je dat leuk vind en soms krijgt iedereen een kaart van de route etc.
De verschillen zijn dus minimaal, en beide zijn erg leuk
Didi146 schreef:_Caitlinnn schreef:Leuk dat je wil komen
Ik snap je verwarring en dat je graag wil weten waar je aantoe bent voor je boekt.
De minimum leeftijd is inderdaad 14. Maar het verschild onwijs qua week wie of wat er komen. Soms heb je een groep met veel 14 en 15 jarige en soms een groep met 16, 17 en 18 jarige. Wat ze wel altijd proberen te doen (er zijn twee JT groepen in de weken dat er JT is), de groepen een beetje op leeftijd in te delen
Máár als ik je zo hoor kun je denk ik ook goed voor de TREC gaan. Het programma is namelijk nagenoeg hetzelfde (dus ook met bijv. holterweg en speelkwartier). Wat het verschil is is dat je meer met leeftijd genoten zit, en er meer verantwoording van je word verwacht. Je mag bijv stukjes voorop rijden als je dat leuk vind en soms krijgt iedereen een kaart van de route etc.
De verschillen zijn dus minimaal, en beide zijn erg leuk
Bedankt voor je reactie! Ik ga er nog even over denken, maar denk dat ik deze zomer naar het reelaer kom! Ik zou dan wel alleen komen, maar denk dat dat wel vaker voorkomt toch?