The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Djorf_6

Re: The party starts when we arrive, Reelaerliefies nummer 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 17:49

Het wordt voor ons de eerste keer samen op kamp. ik heb er nu al heel veel zin in *\o/*

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:08

Caitlin_Me schreef:
Het wordt voor ons de eerste keer samen op kamp. ik heb er nu al heel veel zin in *\o/*

Leuke naam trouwens ;) haha
Ben je al eens ergens anders op kamp geweest

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:13

Ik heb er zo'n zin in! Duurt alleen nog 207 dagen ;(
Het duurt zo lang tot jt, en dan heb je jt, is het in no time voorbij. Eigenlijk helemaal niet eerlijk :+

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:40

soesje321 schreef:
Het duurt zo lang tot jt, en dan heb je jt, is het in no time voorbij. Eigenlijk helemaal niet eerlijk :+

Ja, duurt zeker lang. Voorpret is ook leuk zullen we maar zeggen. Voor mij duurt het nog 186 dagen :)

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 18:42

Anja_96 schreef:
soesje321 schreef:

Ja, duurt zeker lang. Voorpret is ook leuk zullen we maar zeggen. Voor mij duurt het nog 186 dagen :)

Dat wel ja haha.

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:30

soesje321 schreef:
Dat wel ja haha.

Maar je hebt gelijk hoor. Het duurt nog erg lang, zeker als je eigenlijk tentamens moet leren is de verleiding om aan trektocht te denken en filmpjes ervan te kijken op YouTube erg groot... Maar goed, morgen nog 1 herkansing en dan zit het er voorlopig gelukkig weer even op *\o/*

Djorf_6

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:31

_Caitlinnn schreef:
Caitlin_Me schreef:

Leuke naam trouwens ;) haha
Ben je al eens ergens anders op kamp geweest

Jij ook :+
Ik ben 1x bij de Burght geweest(vooral op Nina), 1x bij treekhoeve(op Binkie(?)) en 2x bij de Bongerd (op Glamour). Alle kampen hadden we een dag een dagrit(voor zover ik me kan herinneren), maar meerdere dagen weg is natuurlijk veel leuker <3

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-16 20:50

Anja_96 schreef:
soesje321 schreef:
Dat wel ja haha.

Maar je hebt gelijk hoor. Het duurt nog erg lang, zeker als je eigenlijk tentamens moet leren is de verleiding om aan trektocht te denken en filmpjes ervan te kijken op YouTube erg groot... Maar goed, morgen nog 1 herkansing en dan zit het er voorlopig gelukkig weer even op *\o/*

zeker! Ik zit echt conttant filmpjes op youtube te kijken :P :P :D

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 00:04

Caitlin_Me schreef:
Ik ben 1x bij de Burght geweest(vooral op Nina), 1x bij treekhoeve(op Binkie(?)) en 2x bij de Bongerd (op Glamour). Alle kampen hadden we een dag een dagrit(voor zover ik me kan herinneren), maar meerdere dagen weg is natuurlijk veel leuker <3

Hé wat leuk, ik ben ook bij de Burght geweest en was ook helemaal gek op Nina haha :D Leuke pony is dat!

Nog 179 dagen tot ik naar 't Reelaer mag :+

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 14:17

Caitlin_Me schreef:

Op de treekhoeve ben ik ook geweest :)
Ook op binkie haha super toevallig. Een fjord.
Leuk.. maar vergeleken met het reelaer is er niks aan haha!

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-16 15:45

_Caitlinnn schreef:
Caitlin_Me schreef:

Op de treekhoeve ben ik ook geweest :)
Ook op binkie haha super toevallig. Een fjord.
Leuk.. maar vergeleken met het reelaer is er niks aan haha!

En ik ben ook eens bij de Treekhoeve geweest, alleen niet voor ponykamp :+ Voordat ik aan de pabo begon, deed ik een paardgerelateerde opleiding(ben ik na een half jaar mee gestopt) in Wageningen. Met een praktijkweek gingen we toen crossen en kregen we een freestyle les, bij de Treekhoeve. Die crossles reed ik op Olympia, was best een leuk paardje voor hoever je dat kunt zeggen na een half uurtje/drie kwartier rijden. Ik kan me ergens nog wel herinneren dat er toen ook een Binkie stond(we kregen ook een rondleiding over het bedrijf), dat weet ik nog omdat we bij mij op de manege ook een pony hebben die Binky heet.

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-16 22:08

Wie gaan der allemaal week 6 en dan trektocht?

camille_J_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 08:01

Zomer schreef:
camille_J_M schreef:
Ik ga weer op crosskamp van 7-13(?) augustus *\%/* *\%/*

Wat leuk! :)
Ga je met vriendinnen of alleen?

Ik ga alleen, maar 2 meiden die er vorig jaar ook waren gaan weer in dezelfde week als ik *\o/*

dmuts schreef:
Camille wat leuk! Welke week heb je ingeschreven dan? :)

Week 32, de 6e week van de kampen, van 7 tot 13 augustus :D
Wist je waarschijnlijk al maarja :)

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-16 11:02

Dat wist ik al ja camille! Leuk hoor dat je weer komt

soesje321

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 08:51

Weet iemand hoe Bergamo is?

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-16 11:14

soesje321 schreef:
Weet iemand hoe Bergamo is?

Heb je even een PB gedaan :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 12:53

Gaat iedereen van BG ook naar de BG-reünie dit jaar? :D

Freekjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 14:30

Ik wel!!

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 14:41

Gewoon iedereen moet komen :D
Het word hartstikke leuk

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 15:08

ja sanne en ik zijn sowieso aanwezig!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-16 19:56

Gezellig!! :D

Didi146

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 16:29

Hee!

Ik heb een vraagje over jongerentrektocht en trec en hoop dat jullie me kunnen helpen :)
Ik wil deze zomer graag een trektocht maken, of bij het reelaer of in Frankrijk. Nu is de minimale leeftijd voor de jongerentrektocht 14 jaar en ik vraag me af of er veel deelnemers van rond de 14 jaar zijn tijdens zo'n week, of meervan rond de 17/18? Ik ben al eerder op ponykamp geweest en vind het toch wel fijn als er niet veel jongere kinderen bij zijn,no offense :+.

Een ander vraagje: in hoeverre verschilt de trec met de jongerentrektocht? Qua leeftijdscategorie spreekt deze trektocht me meer aan, maar de inhoud van de week is nog een beetje onduidelijk. Komt deze overeenkomst met die van de jongerentrektocht, dus heb je bijvoorbeeld ook speelkwartier en holterweg (ik heb al uitgebreid onderzoek gedaan op bokt haha ;) )? Dus wat zijn de verschillen tussen de twee trektochten?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Groetjes,

Julia

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 17:20

Leuk dat je wil komen :)
Ik snap je verwarring en dat je graag wil weten waar je aantoe bent voor je boekt.

De minimum leeftijd is inderdaad 14. Maar het verschild onwijs qua week wie of wat er komen. Soms heb je een groep met veel 14 en 15 jarige en soms een groep met 16, 17 en 18 jarige. Wat ze wel altijd proberen te doen (er zijn twee JT groepen in de weken dat er JT is), de groepen een beetje op leeftijd in te delen :)

Máár als ik je zo hoor kun je denk ik ook goed voor de TREC gaan. Het programma is namelijk nagenoeg hetzelfde (dus ook met bijv. holterweg en speelkwartier). Wat het verschil is is dat je meer met leeftijd genoten zit, en er meer verantwoording van je word verwacht. Je mag bijv stukjes voorop rijden als je dat leuk vind en soms krijgt iedereen een kaart van de route etc.

De verschillen zijn dus minimaal, en beide zijn erg leuk :)

Didi146

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 17:41

_Caitlinnn schreef:
Ik snap je verwarring en dat je graag wil weten waar je aantoe bent voor je boekt.

De minimum leeftijd is inderdaad 14. Maar het verschild onwijs qua week wie of wat er komen. Soms heb je een groep met veel 14 en 15 jarige en soms een groep met 16, 17 en 18 jarige. Wat ze wel altijd proberen te doen (er zijn twee JT groepen in de weken dat er JT is), de groepen een beetje op leeftijd in te delen :)

Máár als ik je zo hoor kun je denk ik ook goed voor de TREC gaan. Het programma is namelijk nagenoeg hetzelfde (dus ook met bijv. holterweg en speelkwartier). Wat het verschil is is dat je meer met leeftijd genoten zit, en er meer verantwoording van je word verwacht. Je mag bijv stukjes voorop rijden als je dat leuk vind en soms krijgt iedereen een kaart van de route etc.

Bedankt voor je reactie! Ik ga er nog even over denken, maar denk dat ik deze zomer naar het reelaer kom! Ik zou dan wel alleen komen, maar denk dat dat wel vaker voorkomt toch?

Anja_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-16 17:52

Didi146 schreef:
_Caitlinnn schreef:

Bedankt voor je reactie! Ik ga er nog even over denken, maar denk dat ik deze zomer naar het reelaer kom! Ik zou dan wel alleen komen, maar denk dat dat wel vaker voorkomt toch?

Leuk dat je wilt komen! En ja hoor, er komen meer mensen alleen. Ik ga deze zomer voor het eerst naar het Reelaer op TRECtocht en ik kom ook alleen :)