Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Linn_ schreef:Ik heb dinsdag een toets van trainen dieren en meer niet deze periode
School is wel weer lekker K*T geregeld trouwens! Weeer met stage.... nu blijkt dat de dagstage doorloopt tot de meivakantie!!! Dus dat betekend dat we periode C ook nog dagstage moeten lopen! Eerst was ons al niet verteld dat we nu dagstage moesten lopen en dan nu dit weer!! Plus dat een paar meiden uit de klas doorstroomvakken moeten volgen. Dit hoef ik niet omdat ik al hbo heb gedaan. Daarom was ik deze periode op vrijdag vrij. Maar hun doorstroomvakken gaan tijdens de blokstage door en dus moeten zij op vrijdag naar school en hoeven ze dus maar 4 dagen in de week stage te lopen. Ik vind het dan niet eerlijk als ik op vrijdag stage moet gaan lopen! Dus dat ga ik maar eens even regelen...morgen horen we er als het goed is meer over.
Kan echt niet geloven dat mijn school vorig jaar 3e is geworden van alle mbo scholen in NL....ik zie het er niet vanaf!!