pff wij gaan echt vet hard maar iedereen in ons topic heeft volgens mij een bokt verslaving

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DewiRox schreef:Ik neem ook mijn eigen voer mee, Annie krijgt al haar hele leven dravers sportbrok, en ik wil haar niet voor een midweek op ander voer hebben, gewoon om problemen te voorkomen. Ik neem gewoon een grote emmer biks en een grote emmer meusli mee.
Bedankt allemaal, het is erg verdrietig, helemaal omdat nu ook mijn moeder aan het vechten is tegen kanker. Ik ben vandaag een dagje thuis gebleven, ik wist dat ze het er op school over zouden hebben en wilde daar eigenlijk liever niet bijzijn.
Fleurrr_ schreef:Elise, ziet er goed uit
Dewi, ga jij ook foto's maken?
Misschien een ideetje,
Als iemand dan een laptop meeneemt, dan kan iedereen die foto's gemaakt heeft aan t einde van de week,
Zijn foto's via "de laptop" op een usb of cd-tje zetten, bv. op mijn usb mijn foto's etc.
dan hoef je de foto's niet te versturen via mail etc. das zo'n gedoe.
Maar een CD-tje werkt ook altijd goed met foto's!
DewiRox schreef:Haha, welke klasse is dat? Alles door elkaar?
Ik neem inderdaad mijn laptop mee om de foto's die ik maak erop te zetten en dan kan ik ze meteen bij iedereen op een cd/usb zetten, dat is idd 10x makkelijker dan mailen.
Ja, ik ga ook foto's maken, heb een spiegelreflex, al een tijdje. Waar ik ook al fotoshoots mee doe.