Zoooo net bij de fysio geweest (nouja, net, net xD) en die heeft de boel voor me ingetaped en het mooiste van alles, IK MAG GEWOON PAARDRIJDEN!!!!!! zo blij dat t dus echt mag en dat ik vrijdag niet illegaal op n paard zit hahahaha
Pff ik ben vandaag even op de fiets naar Ruby geweest. Haar lekker gepoetst en los gelongeerd. Teveel last van mn bijholte ontsteking om te kunnen rijden. Kom ik net thuis, ben ik helemaal rood... ik dacht van het fietsen, maar nee, gewoon beetje verbrand, waarschijnlijk is het zo snel gegaan ivm de antibiotica, dan moet je teveel zon vermijden, mjaa wist ik veel dat dit te lang was
ooh dat is balen!! lekker aftersun dr op smeren dan is t in no time bruin Die eerste paar dagen in maart dat t van dat lekkere weer was, liep ik stage, was ik ook in 1 dag vet verbrand xD ja hallo wie houd dr nou rekening met zoveel zon in maart als t 2 dagen eerder nog ijskoud was xD hahahah
haha, ja de schaduw klopt voor geen meter, dat was nog de schaduw van het paardje wat er eerst op stond, had geen zin om m weg te halen dus heb m alleen een beetje bijgewerkt.
ik heb vandaag een examen engels van 2005 gedaan, met leesteksten enzo, en een briefje daar had ik 11 van de 13 punten op (alleen door spel fouten want had geen woordenboek bij me) en in de teksten had maar 1 fout!!! (van de 30)
ben echt super blij maak me nu echt geen zorgen meer om engels