Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 22:55

ATE schreef:
maandag ff winn ophalen zodat ze met de schootmobiel naar huis kan

ben een gelukkig mens Jo, dan heb ik mijn zelfstandigheid en kan in iedergeval zelf ook dingen doen. Ben er zo blj mee, zou ook niet weten wat ik zonder zou moeten(ja 6 weken in huis zitten).
Ik kan dan zelf ook naar de sportschool en dat komt alleen maar tengoede aan de rest van mijn lijf, want van alleen maar zitten en liggen gaat mijn heup en rug ook niet vooruit

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 22:58

mntj schreef:
hehe kom op met de verhalen en foto's hoe zagen jullie eruit???
toppertjes hahaha.

Oké, oké....de foto's zeggen genoeg, denk ik :=

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gasten:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 23:00

xan schreef:
Bij deze verklaar ik No weer als beter :D

Ten eerste hinnikte hij weer toen ik eraan kwam, altijd fijn natuurlijk zo'n begroeting.

Ten tweede ben ik weer eens keihard door de buitenbak gesjeesd omdat meneer schrok
van werkmannen die een trailer van zijn plek gingen trekken. }:)
In no time van voor naar achter gecrossed !!!

Verder had hij genoeg energie in zijn lijf om precies niet dat te doen wat ik wilde.
Met andere woorden we kunnen wel weer in de B beginnen. ;)

Maar stiekum ben ik blij met dit gedrag, want dat betekent dat hij zich lekkerder gaat voelen.
Het jammere vind ik dat het weer een flinke dobber gaat worden om hem "bij elkaar" te gaan
rijden.
Dus Mtnj er is weer werk aan de winkel !!!

Afijn we waren vanmiddag alletwee nat van het zweet.
Hij onder de douche en ik later ook :D

Gelukkig!!! Tijd voor de foto-shoot???

We moeten ff wat afspreken, en ook met Erna!!!

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 23:01

xan schreef:
LIQUITA schreef:
Hallo, moet ff een berichtje plaatsen met mijn nieuwe telefoon. Heb vandaag een nieuwe abonnement afgesloten met een iPhone!!!!!
Erik neemt nu mijn Blackberry, en dus ook mijn oude telefoonnummer. Ik ga iedereen een sms- je

sturen met mijn nieuwe nummer!

???? heb nog geen sms gehad op mijn nwe Nokia

Nu wel toch???

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 23:03

xan schreef:
mntj schreef:
oeps stuur nanda net een sms over de vreselijk nullige indelind van het concour dat ze moeten regelen. heeft een ander haar telefoon en belt me terug. haha had het wat plastisch ge sms't haha. nou jammer dan.
zou de 5e ben de 4 e ingedeeld.
echt niet.

hihi jij hebt wel wat met berichtjes. Moest jou berichtje van vanmorgen of ff 2x lezen voordat
ik hem snapte. hihi gekke tiepvautjes

want was in nu een "nullige indelind"????? :o?

:=

LIQUITA

Re: Ook in de Winterkou, zijn de VELDTSCHATJES elkaar trouw! P.8

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-11 23:06

Ik heb vanmiddag heerlijk gereden in de nieuwe binnenbak. Grardus had net de bakken gesleept, en First is niet 1 x gestruikeld. Dat was gisteravond tijdens de carrousel-les in de "oude" binnenbak wel ff anders. Voor mij een bevestiging dat First het echt niet fijn vindt om op een keiharde ongelijke bodem te lopen.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 23:06

LIQUITA schreef:
xan schreef:
[???? heb nog geen sms gehad op mijn nwe Nokia

Nu wel toch???

ik had er in iedergeval wel een

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 23:08

LIQUITA schreef:
Ik heb vanmiddag heerlijk gereden in de nieuwe binnenbak. Grardus had net de bakken gesleept, en First is niet 1 x gestruikeld. Dat was gisteravond tijdens de carrousel-les in de "oude" binnenbak wel ff anders. Voor mij een bevestiging dat First het echt niet fijn vindt om op een keiharde ongelijke bodem te lopen.

ja Grardus was flink aan het slepen.
Ik had Collin gevraagd om wat aan de binnenbak te doen, Milton struikelde ook steeds op die 2 punten, hij wist waar het was. Hij is vanmiddag eerst gaan sproeien en dat scheelde al een heel stuk.

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-11 23:24

de binne bak is poedersuiker om te rijden net als of er een steiger is tussen de s en de h

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 00:14

ATE schreef:
de binne bak is poedersuiker om te rijden net als of er een steiger is tussen de s en de h

Zal toch een grote aanpak plaats moeten vinden.... voordat straks niemand meer binnen rijdt

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 09:25

Zaterdag is mijn vader jarig en dat zou 2e pinsterdag gevierd worden op de camping in Doorwerth(en meteen voor vaderdag). Rowan en ik zouden blijven slapen en dan mijn ouders weer met ons mee terug gaan om weer een paar weken thuis te zijn.
vorige week was mijn schoonzusje jarig en dat hebben we zondag in Duiven gevierd.
Ik dacht dat ik dan lekker komend weekend een heel lang weekend op de mijn eigen camping zou hebben.
Belde gisteren mijn nichtje dat het haar heel leuk leek om een suprise party voor opa te organiseren. Opa en oma zouden zaterdag bij hun komen BBQ-en en dan zouden de kinderen en kleinkinderen daar ook zijn. Maar als er een niet zou kunnen zou het ook niet door gaan. Mijn vader wordt 74 en mijn nichtje wil niet wachten tot hij 75 wordt aangezien het ook zo kan zijn dat hij er dan misschien niet meer is. Ze heeft net mee gemaakt dat haar klasgenoot "verdronken" is en heeft wat dat betreft in haar jonge jaren al het nodige meegemaakt met mensen die plotseling wegvallen en is zich daar nu heel bewust van.
Ja wat moet je dan! Komen natuurlijk (weer naar de andere kant van Nederland rijden, wat mijn voet al niet zo leuk vindt vooral als ik in een file terecht kom). Maar baal wel een beetje dat ik nu nog geen heel weekend op mijn eigen camping kan zijn. Had juist laatst besloten dat ik dat anders moest gaan doen en gewoon zeggen dat we niet kunnen als er iets was om dat we dan op de camping zitten, maar dat kan ik ook niet.
Heb me wel voorgenomen dat ik in de vakantie ook 3 weken echt niks er naast ga doen omdat we op de camping zitten (maar of dat lukt)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 11:36

Leuke foto's Liquita! Het ziet er heel gezellig uit! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:11

LIQUITA schreef:
mntj schreef:
hehe kom op met de verhalen en foto's hoe zagen jullie eruit???
toppertjes hahaha.

Oké, oké....de foto's zeggen genoeg, denk ik :=

nou als de foto's genoeg zeggen hoeven wij dat niet meer, wordt het lekker rustig hier (behalve de pratende foto's dan).
ziet er erg gezellig uit!

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 13:12

Oh het weer is weer heerlijk!, geniet zo van het zonnetje!

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 17:42

Starttijden zijn veranderd weer.Heb veel zin in morgen moet om 13.06 en 13.34.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 19:43

Nicole1995 schreef:

Is het bij de Zaanse? Dan kom ik graag even bij je kijken! ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 20:58

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:

Is het bij de Zaanse? Dan kom ik graag even bij je kijken! ;)

Nee ,bij Veldt.Leuk :D Kunnen we meteen ff wat afspreken :D
Want wil wel graag bij Maisie ook kijken waar ze staat.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-11 21:02

winnitou schreef:
Oh het weer is weer heerlijk!, geniet zo van het zonnetje!

Echt he wat heelijk was het vandaag :D .Hele middag in de voor en achtertuin bezig geweest.Alles weer helemaal naar me zin,planten die de wind en regen niet overleefd hebben eruit gegooid.Andere erin gave blauw schapengras gekocht een decoratieve plant.Snoeien doet bloeien n alles weer strak geveegd de BBQ kan aan hoor vrijdag!! :Y)

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 16:46

Nicole1995 schreef:

Het is me niet gelukt om bij je te komen kijken (sorry): we zijn vanmorgen vanuit stal onverwacht vertrokken richting Barsingerhorn voor een marathon-wedstrijd. IJsbrand Chardon zou ook meerijden, maar dat werd pas om een uur of 4 en dat vond ik te laat worden. Jammer, want ik had hem wel "live" willen zien rijden! Wel een prachtlocatie daar, zeg! ;)
Hoe heb je uiteindelijk gereden?

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 17:34

Shenavallie schreef:
Nicole1995 schreef:

Het is me niet gelukt om bij je te komen kijken (sorry): we zijn vanmorgen vanuit stal onverwacht vertrokken richting Barsingerhorn voor een marathon-wedstrijd. IJsbrand Chardon zou ook meerijden, maar dat werd pas om een uur of 4 en dat vond ik te laat worden. Jammer, want ik had hem wel "live" willen zien rijden! Wel een prachtlocatie daar, zeg! ;)
Hoe heb je uiteindelijk gereden?

Geeft niet hoor ;) .Kapster kwam wel onverwachts kijken waar ik altijd kom dat was wel ff leuk.En zo`n wedstrijd kijken marathon is ook erg leuk natuurlijk :D Ik heb 169 en 170 punten gereden.Ze was heel braaf en heb haar lekker kunnen rijden was om weer ff in vorm te komen.Heb zelf een voldaan gevoel van vanmiddag en was niet zenuwachtig van te voren.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:14

Dat is het belangrijkste, dat je het voor jezelf doet en met name om er uiteindelijk met een goed gevoel (punten of niet) naar terug te kunnen kijken. Ondanks dat een winstpunt halen toch wel heel erg fijn is, ben ik zelf niet zo gedreven dat ik perse een prijs moet rijden. Vind het meedoen vaak al voldoende en vooral het protocol vind ik zo leuk: daar kun je op terug zien hoe de jury je op dat moment beoordeeld heeft en daarmee dus niet alleen wat je verbeterpunten zijn maar ook waar je best trots op mag wezen! ;)
Leuk dat je kapster kwam kijken, is ze ook paardengek?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:19

De marathon vond ik inderdaad erg interessant! Ze moesten uiteindelijk 6 parcoursen afleggen (twee in een weiland, een stuk rijden door de polder, twee in de buitenbak met water en eentje in de binnenbak met een brug). Zowel voor als na de wedstrijd kregen de paarden en pony's een veterinaire controle. Het ras dat aardig vertegenwoordigd was, waren de Haflingers. Leuk om te zien hoor en zo fanatiek! :D Volgende week gaat er een jongen van de Zaanse met Maisie rijden, want zijn ouders zijn voor hem op zoek naar een andere menpony voor de marathon. De Haflingers zijn mogelijk dan wel geschikt voor hem, maar zijn vader vindt ze niet mooi. Ik zei al: "Het oogt dan misschien niet, maar misschien rijdt het wel heel lekker!". En dus gaat zoonlief volgende week óf in de les rijden óf na de les een stukje. Puur om te kijken hoe dat ras rijdt (niet om Maisie te verkopen, mochten daar hersenschimmen door ontstaan, ha ha!). :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:33

Shenavallie schreef:
Dat is het belangrijkste, dat je het voor jezelf doet en met name om er uiteindelijk met een goed gevoel (punten of niet) naar terug te kunnen kijken. Ondanks dat een winstpunt halen toch wel heel erg fijn is, ben ik zelf niet zo gedreven dat ik perse een prijs moet rijden. Vind het meedoen vaak al voldoende en vooral het protocol vind ik zo leuk: daar kun je op terug zien hoe de jury je op dat moment beoordeeld heeft en daarmee dus niet alleen wat je verbeterpunten zijn maar ook waar je best trots op mag wezen! ;)
Leuk dat je kapster kwam kijken, is ze ook paardengek?

Ze heeft zelf 2 paardjes.Ze kwam startpapieren inleveren geloof ik wat ze zei.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-11 21:35

Shenavallie schreef:
De marathon vond ik inderdaad erg interessant! Ze moesten uiteindelijk 6 parcoursen afleggen (twee in een weiland, een stuk rijden door de polder, twee in de buitenbak met water en eentje in de binnenbak met een brug). Zowel voor als na de wedstrijd kregen de paarden en pony's een veterinaire controle. Het ras dat aardig vertegenwoordigd was, waren de Haflingers. Leuk om te zien hoor en zo fanatiek! :D Volgende week gaat er een jongen van de Zaanse met Maisie rijden, want zijn ouders zijn voor hem op zoek naar een andere menpony voor de marathon. De Haflingers zijn mogelijk dan wel geschikt voor hem, maar zijn vader vindt ze niet mooi. Ik zei al: "Het oogt dan misschien niet, maar misschien rijdt het wel heel lekker!". En dus gaat zoonlief volgende week óf in de les rijden óf na de les een stukje. Puur om te kijken hoe dat ras rijdt (niet om Maisie te verkopen, mochten daar hersenschimmen door ontstaan, ha ha!). :D

Hahahha,wat leuk!! Kijken of die jongen ook lekker sturen kan met Maisie :D

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-11 15:06

Gister hebben we een geslaagde wedstrijddag gehad op de manege.
Alles liep op rolletjes
Er is goed gereden door iedereen. De jury van de tweede ronde was wel wat
streng, wat natuurlijk voor een aantal weer erg jammer is. (maar die vragen we
voorlopig niet meer :D )

Stiekum was ik af en toe trots op hoe alles ging.
De bakken lagen er prima bij en iedereen hield zich aan de regeltjes van deze dag.
Er kwamen dan ook veel complimentjes, zowel van leden als van mensen van buiten.
Dan is het leuk om zoiets te organiseren.

Uiteraard was het ook relaxed dat ik zelf niet hoefde te rijden.
Alhoewel ik dat op het moment dat de andere M1-ers startte weer erg jammer vond.
Maar gelukkig heb ik Erna weer naar 2 wp mogen schreeuwen +:)+

En dan eindigen met champagne !!!! Super wat wil je nog meer. :D