dat je er maar heeel veeel plezier van mag hebben!!
Lieve pb kaar! ik pb je later terug!
Klinkt goed joh! En wat vlug ook als je januari zou kunnen halen!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

joeehoeeee
Op mijn werk mag ik ook geen lange nagels....zou het ook niet willen, hoor. Veel te bang dat iemand krabbels geef
. Als ik vakantie heb, doe ik er een kleurtje op en laat ik ze een beetje groeien. En dan maar hopen dat ik geen strobalen tegenkom......
) 
Leuk hor Eef, veel veilige kiliometers toe gewenst...
aangezien je regen deken ook ongevoerd is... sybje schreef:Alohaaa! Ben ik ook weer!
Ff een vraagie... Hoeveel kan het kwaad om je paard zonder deken te zetten als ze al langere tijd met een ongevoerde regendeken staat? Ze is het zo zat en als ze binnen staat heeft ze geen regen... dus dacht eraan om em maar af te gooien. ( Ze heeft wel een aardig vachtje eronder maar het is of dunner of platgeslagen door de deken.. Ik weet et niet zo goed)
Lay bibberde laatst ook, maar voelde nog warm aan, maar door de regen lag heel der vacht plat, tsja ze moet toch wat hé als de haartjes niet meer overeind kunnen, maar ze dit nog wel probeert. Ze blijft er in ieder geval lekker warm door!
haha just kidding....

Dat werd m dus ff niet haha
Hij gaat vanaf vandaag sowieso wel af omdat het echt warm is.. Was gister niet geweest anders wastie dan al af geweest
Lay schreef:Even geknipt en geplakt:
'Maar als paarden bibberen hebben ze het dan niet koud?
Soms zie je je paard bibberen daarom denken dus veel mensen dat ze het koud hebben
dat is echter niet zo.
Wij bibberen op het moment dat wij het koud hebben maar paard niet
als paarden bibberen dan gaan de haren opstaan waardoor ze een lekkere dikke vacht krijgen
Hoe meer ze bibberen hoe hoger en verspreider de vacht gaat staan een paard is dus goed in staat zich zelf warm te houden ook is bewezen dat paarden in de winter helemaal niet in de stal willen
Juist in de zomer gaan ze stal in om de zon te ontwijken
Daar uit kun je ook opmerken dat een paard goed zelf kan beoordelen hoe warm of koud dat paard het wil hebben'
het is een middel omzich zelf nog warm te houdenLay bibberde laatst ook, maar voelde nog warm aan, maar door de regen lag heel der vacht plat, tsja ze moet toch wat hé als de haartjes niet meer overeind kunnen, maar ze dit nog wel probeert. Ze blijft er in ieder geval lekker warm door!