Ik ben ook bang dat ik het koud krijg... en ben als ik verkleumd ben ook niet zo leuk... wordt dan ook bijna niet meer warm. Loop ook echt blauw aan dus jullie krijgen een smurf als leiding.
Jahoor... ik wil een kruik best wel even vullen. Voor de chocomel ofzo dan stop je hem al lekker onder je deken en dan is je bed niet zo koud meer als je erin gaat liggen.
ik neem 2 dekke slaapzakken mee, en een fleece deken, dat is zo lekker warm maar misschien krijg ik t alsnog wel koud
maar als het goed is, word t minder koud volgende week, deze week was t 's nachts iets van 2 graden(maar hier had t ook gevroren), en bij ons word dat 5 graden. en overdag tot 12 graden bij ons, dus dat is al beter als deze week
haha ik zou ook wel weer mn bedje in willen kruipen, maar heb me al aangekleed enzo, en dan is dat niet zo lekker meer ga zo de was maar eens ophangen, en een nieuwe lading wassen
NinTaJeer
Geplaatst: 21-10-10 11:20
Evelijn schreef:
Maar als je je elektrische deken meeneemt wil ik er wel onder slapen dan vul ik voor jou wel een kruikje, Lucy
rrrr zeggen ze eerst steeds dat ik m alleen op internet in moet leveren, moet ik m nu opeens ook op papier inleveren.. kan ik morgen voor 2sec naar school..
was wel grappig maandag,, oniell had iets meer vaart erin dan wanda, meisje die op wanda zat was chaggo ik zei joh geniet nou is gewoon van het bos, en het feit dat je op een heerlijke ronde fjord door het mooie bos een hobbelt.....
Vond O'niell ook wel echt leuk , maar vind eigenlijk alles waar ik op rij wel leuk van Henk en José . Had laatst Josha mee die was ook echt leuk. En met de meeting Imani was ook erg leuk