Mijn nieuwe Pony

Jaja...we hebben ook paard gereden hoor, hahahaha.

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Shenavallie schreef:Ben nu 4 dagen bezig met 2x per dag afspuiten en inmasseren, maar ik zie nog de minste verbetering... Oké, het is misschien wel erg vroeg om al wat te zeggen, maar ze loopt enorm te trekken met het been als er alleen al een straaltje water op komt en met inmasseren loopt ze helemaal te schoppen. Overbodig te melden misschien dat ik hoop dat het goed komt, maar ik hoop het echt met elke vezel in m'n lijf!
Nicole1995 schreef:Erg jammer,Col gaat niet mee naar Limburg met Nanda.Haar zus rijd western wedstrijden en is door naar de volgende ronde heel erg leuk voor haar maar ietsje minder voor ons.Ze heeft de trailer nodig als we haar heen wilde brengen in dat weekend.Jammer jammer jammer.Ze hebben een lichtgewicht trailer en die ging prima achter de auto en auto van haar vader is kaduuk.
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Ik heb vanmiddag Col haar stal geschilderd,is altijd zo donker in die hoek s`winters hoop dat het scheelt nu ik het wit heb geschilderd.
Dat weet ik wel zeker, wit is lekker licht!
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Erg jammer,Col gaat niet mee naar Limburg met Nanda.Haar zus rijd western wedstrijden en is door naar de volgende ronde heel erg leuk voor haar maar ietsje minder voor ons.Ze heeft de trailer nodig als we haar heen wilde brengen in dat weekend.Jammer jammer jammer.Ze hebben een lichtgewicht trailer en die ging prima achter de auto en auto van haar vader is kaduuk.
Dat is zeker jammer, maar gelukkig kan ze bij Veldt lekker op het land (heeft ze evengoed vakantie)!
ATE schreef:jammer dat nicole niet mee gaat had voor haar ook erg leuk geweest
nou morgen bijde weer een tattoo dus morgen ook ff foto s zetten
lin heeft al plaatje gezien op mijn hyves dus als je wil zien shen ff naar mijn hyves
, ha ha, maar ik wil hem wel kunnen zien! En eigenlijk zijn er nog zoveel dingen die ik mooi vind om te laten zetten, maar ja ze zijn niet echt goedkoop
en ik wil ook niet een wandelend schilderij worden, hi hi!
We waren precies op tijd, ha ha: toen we gingen zitten was het lekker rustig en toen we bijna klaar waren, liep het storm! Alsof we honing aan onze reet hadden!
Wesley vond het wel zielig voor Dennis, omdat die moest werken, maar hij weet niet dat Dennis en ik afgelopen zaterdag ook al uit eten zijn geweest (Wes was toen logeren bij zijn neefje)!
Laatst was Wesley al met Dennis ergens wezen eten, dus zo komen we alle drie uiteindelijk niets te kort!