Ik heb er 3 met codes laat maar zeggen. Volgens mij heb ik er nog wel 1 over, die neem ik dan mee. Maar moet je ook je eigen kluis hebben voor je spullen enzo? Want dat heb ik niet...
ik heb mijn hengstenketting mee voor foto's! Heb jets der aanstaande dekje mee en die van damelza ook! En uuhm ik heb er 3, een voor het zadelkastje en 1 voor ons eigen kluisje en 1 voor mn koffer. Heb er geen zin in dat iemand op mijn camera staat... Heb 3 dressuur en 3 springdekjes mee... En uhm, nu ga ik maar eens beginnen met mn eigen koffer
vorig jaar was het 's ochtends mirth maar ik heb ook neppe birkenstocks mee, vind ze zo lelijk maar had geen slippers meer. Ga voor die dingen echt geen 40 euro betalen als ik ze alleen op kamp gebruik...
Okee voor mij zelf: BHs en strings boksers etc genoeg.. en 1 bikini. mijn complete toilet tas plus doucheproducten 5 handoeken + badhandoek 2 lange broeken , 2 driekwarts. 1 trainingsbroek. 6 shirtjes + jurkje/rokje. Sokken! Slippers en dichte schoenen zonnenbrand Kussen + slaapzak + onderlaken En dat was het wel?
ik heb weer veel last van mn knieen dus doe niet mee met de stormbaan. Ik vind het best jammer maar anders leef ik niet meer aan het einde van de week...