meelen schreef:mntj schreef:afwachten meelen hopen op goed nieuws.
Gaan wij ook doen.
Ja ikke ook, toch best wel spannend.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Citaat:kom mijn boekenkasten maar een keer bekijken...
Nicci French, Karen slaughter en eigenlijk verder alles wat te lezen is. Alleen sta niet te trappelen om SF te lezen maar ook dat moet je een keer gedaan hebben, als het maar goed geschreven is
Oh, en ik heb nog een paar "romans" op waarheid gebaseerd, zoals de Dochters van Cane River, enzo! En ken je De Heks en de Heilige? Dat is mooie Historische Literatuur/Romanachtig.
Ben niet zo van de romans, maar ja, het genre heeft die naam nou eenmaal gekregen....
Nicole1995 schreef:Ik moest naar de nieuwjaarsborrel in Santpoort,hoe meer ik naar de tunnel reed heen hoe dichter de mist werd,terug was al glibberen naar me auto,mist was nu overal ook hier heen al en glad!!Ambulance,strooiauto`s heb erg rustig aan gereden voor mijn doen.
LIQUITA schreef:meelen schreef:Jaaah...het is hier nu ook erg glad. Wilde vanmiddag al m'n straatje schoonmaken, maar was er niet aan toe gekomenHet is trouwens best glad op de stoepen en de straat.
Fietsers waren hier aan het wandelen met hun fiets en de auto's reden ook erg langzaam. De bus zat al tegen de stoeprand aan.
Dus voor wie er nog uit MOET...........kijk goed uit.. Denk nu dat ik morgenochtend schaatsend naar m'n auto kan.
Shenavallie schreef:Nicole1995 schreef:Ik moest naar de nieuwjaarsborrel in Santpoort,hoe meer ik naar de tunnel reed heen hoe dichter de mist werd,terug was al glibberen naar me auto,mist was nu overal ook hier heen al en glad!!Ambulance,strooiauto`s heb erg rustig aan gereden voor mijn doen.
Getver, en Dennis moet zo dadelijk nog de nacht in.....
Shenavallie schreef:Citaat:kom mijn boekenkasten maar een keer bekijken...
Nicci French, Karen slaughter en eigenlijk verder alles wat te lezen is. Alleen sta niet te trappelen om SF te lezen maar ook dat moet je een keer gedaan hebben, als het maar goed geschreven is
Ben bang dat ik je niet heeeeeeeeeeeel veel meer te bieden heb dan! Ik heb ook Karin Slaughter, geen Nicci French (hou ik niet van, waarom weet ik niet), wel de Paardenjongen, heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel paardenboeken en -tijdschriften, mythes, Engelstalige boeken, dierenboeken, etc. Oh ja, en een hele verhuisdoos Baantjer-pockets, die ik op een blauwe maandag las...Oh, en ik heb nog een paar "romans" op waarheid gebaseerd, zoals de Dochters van Cane River, enzo! En ken je De Heks en de Heilige? Dat is mooie Historische Literatuur/Romanachtig.
Ben niet zo van de romans, maar ja, het genre heeft die naam nou eenmaal gekregen....
LIQUITA schreef:Shenavallie schreef:Gaan we dit jaar de 11 Parkeerplaatsen-tocht houden!
Jaah...daar kan ik wel aan mee doen.
? Die ging vanmorgen een paar keer onderuit met voeren
! Schijnt er erg lollig uitgezien te hebben, volgens hemzelf
, maar ik vind het maar eng
! ATE schreef:LIQUITA schreef:Hahaha...deze kwam ik op Heleen haar hyves tegen
ja zat net ff te lezen dit is haar andwoord
Haha Rob heeft al eens gereden en zelfs gedraafd (en kon heel goed lichtrijden). Hij moet eerst 10 kilo lichter worden voordat hij uberhaupt op een paard mag van mij
.