ja, maarja deze kwam samen met een andere en ik leaste toen piaff (die zwarte) maar die was kreupel, mochten ik en een vriendin die uittesten, vriendin nam die hier boven, ik moest die andere en die andere had blijkbaar zadelvrees, wist ik niet.. dus ik stapte op, en ik zat nog niet eens en hij begon te bokken, en boem daar lag ik weer en hij trapte ook gericht, bijna knal voor me hoofd.. toen wou ik niet meer en mocht ik op die hier boven haha
haha heb ik ook hoor. Je wilt de foto van mij en Renka niet zien, de dag na ik van Kinky viel . Spierwit en heel chaggo, Renka doet vrolijk mee had zowizo een lichte hersenschudding, toen ik later( maandag na kamp was donderdag gebeurt) even langs de dokter ging bleek hij niet zo licht te zijn. zal hem zo wel plaatsen
:p ik lag die avond in bed, scheen helemaal wit weg te trekken enzo :| Had het koud maar zweette ook, en wat een hoofdpijn. Waren al een paar paracetemol wezen halen beneden. Komt een leiding boven(hester dacht ik) wat een hoofdpijn hier. Iedereen wijst naar mij . Moest ik later nog naar de wc mocht absoluut niet alleen. S'nachts ook nog een ker wakker gemaakt. Zegt Jose s'ochtends wil je mee wel rijden? Ik uhm ja hoor. Moet je wel eten (wat een kwellig als je misselijk bent) Later moest Renka toch met de leiding mee. Dus toen maar op Sahara gegaan .
orienta
Geplaatst: 06-02-10 15:51
mijn laatste ponykamp heb ik 4 dagen op bed gelegen kon ik me nek niet meer draaien,was ik met zon jonge fjord door de bosjes heen gegaan bij het meer beneden van de ene kant naar de andere kant
nou zeer deed het kon niet van dat bed afkomen was echt verschrikkelijk gelukkig was het in de 2e week gebeurd en niet de 1e,ging altijd 2 weken achter elkaar
Ik heb gewoon met groep 1 meegereden, heb s'middags wel hele dag op bed gehangen maar je laat je kamp toch niet verpesten s'avonds wel weer bij de bonte avond geweest en kampvuur(krijg je ook hoofdpijn van :p) Zaterdag kreeg ik een rustig klusje achtere stuk vegen met 2 andere. Thuis aangekomen ook hele dag op de bank gehangen.
orienta
Geplaatst: 06-02-10 15:57
nou ik wou ook het liefste rijden maar ik kon echt niet opstaan heb 4 dagen in dezelfde houding gelegen haha mocht ook boven eten