Manege Chardon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 23:50

_O- hele charmante foto :P

Aaargh. Ik wil echt echt echt echt niet meer. Zit al meer dan 12 uur te studeren vandaag en ben er nu een beetje klaar mee. Rottentamens ook :( Het interesseert me helemaal geen reet meer wat er aan solidariteit in de Derde Wereld is gebeurd! Zo. Das eruit :+

Ben ook nog eens heel jaloers op jullie dat jullie vandaag/morgen/overmorgen allemaal lekker mogen rijden. Zucht. Wil iemand Gup een knuffel geven voor mij? :)

Esile

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-09 23:59

Is iedereen nu weg? :n

He oliebol hej, dacht ik even een goed excuus te hebben...naja, dan ga ik nog maar even verder. -:) :O

JustJoyce

Re: Manege Chardon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:36

hahahahaha amanda moet trakteren!!!! :P ze geeft jullie morgen wel nader uitleg ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:36

Ik heb op Trix en paraat gereden een wereld van verschillll :D ik kreeg hem wel in een mooie gecontroleerde galop :D

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:37

Zat vandaag 1e uur op Stefan :D :D whieee vond hem echt heel erg leuk... Len vond ons heel goed passen.. ze zei dat ik hem moest starten... en later nog is van echt heel leuk :D..... Daarna op olliebol ahahah dat was wat minder

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:37

x_sabine schreef:
ooh cool gaat jocye t maken :D Die kan dat zo vet met die foto's en zoo !

Dank u voor uw complimenten!! :D Steef wil je zaterdag een krantje voor mij bewaren.... die op de bar ligt... staat een advertentie in die ik moet hebben.

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:38

Meerreell schreef:
haha wat dacht jij dan, dat je lekker buiten kon gaan stappen ? ;)

Ik heb buiten gestapt... een halfuurtje... want we moesten ineens 2 uur rijden ;) want moesten een les inhalen :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:39

Meerreell schreef:
Haha,, okee doeeegg veel plezier & ik las zoiets dat jullie zaterdag niet komen toch ? [ verjaardag ofzo?]

We moeten in utrecht een cavia ophalen... en me vader is jarig en savond ga ik uit ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:39

Jorine_Falco schreef:
Stef_Winston schreef:
Heee allemaaaal :wave:

Ik ga op Paraat springen :j Je moet in draf over de kruisjes heen :\ Ik galoppeerd liever 5 meter ervoor of eerder aan :P weet niet of dat ook mag?

Dráf?! Meen je niet......... Dat zal Leuk worden _O-

Ik weet niet waar ie stata, Joyce hoorde bij mensen waar die beetje ''wandel/knuffelpony'' is. Zou het graag willen weten, wil hem echt nog een keertje zien..

Draf is juist makkelijk, want het is echt super super laag he dames ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:41

Jorine_Falco schreef:
Oeeeh stoer! :D Hoop dat het wel wat is, beetje leuke :):)

zijn wel ukkies hoor ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:42

Jonge_Monte schreef:
Meerreell schreef:
ja sjeempie maar dan heb je het ook over koos xD

reactie's van het paard is een spiegelbeeld van jezelf ;)

Niet altijd ;) Koos wordt gewoon zenuwachtig bij een wedstrijd... schrikt snel ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 00:58

Jorine_Falco schreef:
Stef_Winston schreef:
Heee allemaaaal :wave:

Ik ga op Paraat springen :j Je moet in draf over de kruisjes heen :\ Ik galoppeerd liever 5 meter ervoor of eerder aan :P weet niet of dat ook mag?

Dráf?! Meen je niet......... Dat zal Leuk worden _O-

Ik weet niet waar ie stata, Joyce hoorde bij mensen waar die beetje ''wandel/knuffelpony'' is. Zou het graag willen weten, wil hem echt nog een keertje zien..

Ja een rij/knuffelpony.... Merel zei dat... ;)

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 01:01

Len maakt tegenwoordig lijstjes... omdat ze niet wil dat mensen nog door die deur komen ;) dus het is elke week een verassing op wie we zitten :D, maar je mag onderling ruilen... ;)

JustJoyce

Ik wil nog wel even op de 354 zitten hoor :P

JustJoyce

Anders kan ik echt niet slapen

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 01:02

Oja dames.... ik ben deze hele week NIET op de manege... want mijn huiswerk loopt echt over, moet nog zoveel doen.... (ben er alleen zondag voor mijn wedstrijd) en dan pas donderdagavond weer ;)

hahahah het spelletje wacht op mij namelijk!! :D

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 01:04

Ja dames even om het duidelijk te maken...!! Ik stuur degene uit dit topic die nog recent aanwezig zijn geweest een PB-tje met de gegevens die ik nodig heb voor in het nieuwe topic!! :D Als we op pagina 400 zitten ;) dan kan ik aan de slag voor openingspost ... Ik zat te denken, misschien zijn quotes niet zo leuk dat doen al die andere HK topics al.... maar wel leuk om een stukje over iedereen te schrijven ;) maar hier hoor je nog meer van :D

KarinW86

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 01:05

DJoysDesignz schreef:
Oja dames.... ik ben deze hele week NIET op de manege... want mijn huiswerk loopt echt over, moet nog zoveel doen.... (ben er alleen zondag voor mijn wedstrijd) en dan pas donderdagavond weer ;)

hahahah het spelletje wacht op mij namelijk!! :D

Ja ik zal dalijk ook heel weinig tijd over houden om naar de manege te gaan...vanwege de verbouwing en daarna natuurlijk de winkel draaien... Dus zal er dan denk alleen nog maar zijn met wedstrijden en me eigen les op donderdagavond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 08:51

Hee Meiden!
Ik ga ook weer naar school, vanaavpondd rijden :):) Romy we gaan wss samen daarheen oke ? Ikk spreek je zo wel! :*

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 08:54

Stef_Winston schreef:
Ik ga maar is leren :roll: Morgen een So, een Pw en maandag een werkstuk inleveren waar ik nog bijna niks voor heb :\ Heeft iemand mss een interview met een lerares vd basisschool klaarliggen :\

laat ik nou net lerares van een basisschool zijn.. kom maar op met die vragen :P

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 08:55

whahahahahaha ik ben gister van Bram afgevallen.. zoals jullie misschien al weten.. de rest van mijn verhaal komt in de loop van de daaaaag!

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 08:56

Stef_Winston schreef:
wordt gek van die kou, al m'n gewrichten doen pijn :\

tjaa.. jij word natuurlijk ook al een dagje ouder he;)

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 09:04

DJoysDesignz schreef:
duimen he dat ik op een leuke zit :D uit mijn 4keuzes

je zat toch op je vijfde keus :P

Steef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-09 09:32

aatjuh12 schreef:
Stef_Winston schreef:
Ik ga maar is leren :roll: Morgen een So, een Pw en maandag een werkstuk inleveren waar ik nog bijna niks voor heb :\ Heeft iemand mss een interview met een lerares vd basisschool klaarliggen :\

laat ik nou net lerares van een basisschool zijn.. kom maar op met die vragen :P

jy lerares? haha serieus :') welke klas :P

aatjuh12

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-09 09:33

Meerreell schreef:
oooww okee.. Volgens mij word je best wel lui van als je eenmaal auto kan rijden, en als je er eentje hebt :D (en scooter :P)

doel je hierbij op mij?? :P