_sandra schreef:Nee hoor, nergens last van.en sminken doe ik ook nooit meer!!!!!!!!!!!!!! loop de heele dag met jeuk op mijn gezicht! zijn er nog meer allergie gevallen bij de smurfjes ???
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
_sandra schreef:Nee hoor, nergens last van.en sminken doe ik ook nooit meer!!!!!!!!!!!!!! loop de heele dag met jeuk op mijn gezicht! zijn er nog meer allergie gevallen bij de smurfjes ???
_sandra schreef:Kijk je geen Peter R de Vries?nou jammer, want ik ben er net weer hihi
is geen moer op de tv
LIQUITA schreef:_sandra schreef:Kijk je geen Peter R de Vries?nou jammer, want ik ben er net weer hihi
is geen moer op de tv
LIQUITA schreef:Joran is een vrouwenhandelaar
_sandra schreef:Tytje schreef:Ik dacht ook al Meelen, wat is Ate aan het doen, maar ik heb al een vermoeden?!
hahahaha, blijkft nog ff een verassing, ze mag het jullie zelf vertellen hihi

Deze foto is fan-tás-tisch
.
. xan schreef:Volgende week zijn er weer officiele wedstrijden van de rijvereniging.
Ik hoorde van Sandra Kat dat ze toch maar niet mee doet, omdat het gister zo slecht ging. Dus Liquita wellicht kun jij op haar plekje ??????
.[/quote] ATE schreef:nou ik zal jullie ff verlossen van jullie nieuwschierig heid het was best wel gezellig gisteravond al was ik heeeeeeel erg nerveus hij kan lekker kletsen dus dat brak snel de spanning we hebben eerts een tijdje aan tafeltje gezeten en zijn toen gezellig bij arnold en zijn vriendin gaan staan volgens mij vond hij dat ook wel leuk ik ga weer met hem afspreken en we zien wel wat het wordhij is alleen een stuk kleffer dan ik ben ik moet toch eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb hahahhaha ouderwets mischien ???
Gezellig avondje is het dan toch geworden,je hebt hem niet meteen naar huis gestuurd hahahha.Je hebt wel gelijk hoor kijk eerst maar ff wat voor vlees je in de kuip hebt.Je hoeft niet meteen van ......toch hahahha
geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen
. 

ATE schreef:nou ik zal jullie ff verlossen van jullie nieuwschierig heid het was best wel gezellig gisteravond al was ik heeeeeeel erg nerveus hij kan lekker kletsen dus dat brak snel de spanning we hebben eerts een tijdje aan tafeltje gezeten en zijn toen gezellig bij arnold en zijn vriendin gaan staan volgens mij vond hij dat ook wel leuk ik ga weer met hem afspreken en we zien wel wat het wordhij is alleen een stuk kleffer dan ik ben ik moet toch eerst weten wat voor vlees ik in de kuip heb hahahhaha ouderwets mischien ???
xan schreef:Ja natuurlijk, alleen van de baard was niet veel meer van over. Ik heb dus alleen maar een rooie legging en het smurfen shirt. De rest heb ik van jou geleendLachuuuuuh vandaag op het werk.
De foto's op bokt zijn goed bekeken door collega's![]()
Grote hilariteit, maar eigenlijk vond iedereen het er fantastisch uitzien.
(Nu zijn ze wel benieuwd naar foto's te paard, want dat geloven ze nog niet helemaal)
Eén collega wil graag voor een feestje eind december de kleding van Grote Smurf en Smurfin lenen.
Dus Liquita kan zij de grote smurf outfit van je lenen ???
Dan geef ik de muts later wel aan Johanna.
. Gaan ze ook te paard? meelen schreef:Grppiag, kplot idd.
Ik had er geen mieote mee.
. meelen schreef:Daar hoef ik geen voorzitster voor te zijn hoor.
Ron en ik hebben vandaag weer lekker geklust met hamer en zaag.

incognito schreef:meelen schreef:Daar hoef ik geen voorzitster voor te zijn hoor.
Ron en ik hebben vandaag weer lekker geklust met hamer en zaag.
Is het mooi geworden.
Mijn gevecht met Raam voelt niet fijn....

LIQUITA schreef:xan schreef:Ja natuurlijk, alleen van de baard was niet veel meer van over. Ik heb dus alleen maar een rooie legging en het smurfen shirt. De rest heb ik van jou geleendLachuuuuuh vandaag op het werk.
De foto's op bokt zijn goed bekeken door collega's![]()
Grote hilariteit, maar eigenlijk vond iedereen het er fantastisch uitzien.
(Nu zijn ze wel benieuwd naar foto's te paard, want dat geloven ze nog niet helemaal)
Eén collega wil graag voor een feestje eind december de kleding van Grote Smurf en Smurfin lenen.
Dus Liquita kan zij de grote smurf outfit van je lenen ???
Dan geef ik de muts later wel aan Johanna.. Gaan ze ook te paard?

xan schreef:LEUKEn de dvd van Ronald is in de maak. Ik geloof dat hij er helemaal een mooie film van gaat maken.