net terug uit slootdorp, krimpie maakt het goed ze krijg kleine porsies hooi, steeds iets meer verdeeld over de dag en eigenlijk vind ze het te weinig. Ze heeft weer enorme honger en drinkt weer. Heb haar waterbak gevuld en was 3min later leeg wat ben ik hier blij mee. Vanavond krijgt ze een halve kilo krachtvoer verdeeld over 2 keer en morgen ochtend ook.
Wanneer dit goed blijft gaan haal ik haar maandag ochtend op, bel dan even met mnr knoop om te overleggen. Krijg ik de gastro gold mee om thuis verder te gaan maar kan ze in elk geval lekker naar huis. Ze is enorm afgevallen niet normaal, je kan alle ribben zien, bij flanken 10 cm naar binnen maar ze heeft weer eetlust en drinkt. Dit trekt weer bij, rustig aan opbouwen met voer. Ze heeft geen koliek meer gehad en ook geen pijnstillers...
Morgen ochtend weer even kijken bij haar en stukje wandelen.. Was ze vandaag ook erg blij mee evenals een poetsbeurt.. en maar hinniken heel de tijd, denk dat ze thuis wel mist...
de bloedwaardes waren ook goed, niks schrikbarend.. lever te zwak kan komen door de koliek, misschien toch kleine verstopping gehad, maar dit trekt weer bij zei mnr knoop. Haar nieren werken nu te goed
hier ben ik onwijs blij mee naar de oorzaak spierbevangenheid vanuit nieren. 

) en flink wat hooi d'r in. Tegen 6en heb ik d'r toen binnen gezet en toen was ze zo goed als rustig en ook al redelijk droog. Ging lekker staan te eten enzo.