Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
van mij mag het nog heeeeel lang zo blijven
dus ga maar weer eens wat doen....
moet beetje opschieten want moet zo naar fusio heb niet zoveel zin voel me zwaar klote ben beetje ziekies maarja komen we ook weer overheen... heb nog niet bijgelzen doe ik vanmiddag wel
mag eigenlijk niet rijden ... volgende week weer terug ... 

wel ietsjes kouder, maar de zon blijft nog ff
moet maar vaker gewoon niet oefenen
Zaterdag liep hij namelijk ook erg lekker
Marieke_ schreef:Of vaker naar het strandZaterdag liep hij namelijk ook erg lekker
Binar schreef:Zijn er nog mensen die van de week/weekend willen springen??

Fammiie_x schreef:Binar schreef:Zijn er nog mensen die van de week/weekend willen springen??
Donderdag springen ?
hihi ...
Xeen schreef:Okehihi ...
Ik ga binnenkort misschien ook even Vesra haar mest laten tesen, ze word zo mager
Binar schreef:Xeen schreef:Okehihi ...
Ik ga binnenkort misschien ook even Vesra haar mest laten tesen, ze word zo mager
Zo'n test kan nooit kwaad, kost ook niet heel veel, maar iets van € 15 ofzo.. kun je beter ff wachten tot er een veearts op stal komt, of anders zelf (verse, vlas/zandloze) mest rapen en dit naar da brengen. Vollaers is nog wel aan te fietsen voor je (denk 20 minuutjes van stal)
. Even de route uitzoeken 
inderdaad, agh even aankijken 2 weekjes hoe 't gaat met Ves en met d'r extra voer
en anders ga ik idd even bellen en brengen Binar schreef:Zijn er trouwens nog mensen die binnenkort naar Divoza of Mr. Ed ofzo moeten/willen?? Mijn zweepje valt uit elkaar dus moet eigenlijk ff een nieuwe hebben
Binar schreef:Zijn er trouwens nog mensen die binnenkort naar Divoza of Mr. Ed ofzo moeten/willen?? Mijn zweepje valt uit elkaar dus moet eigenlijk ff een nieuwe hebben
Ik moet nog een wormenkuurtje halen vandaag of morgen, anders bestel ik het zo even bij de paardendrogist.