Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.
xManon_ schreef:Vorige week wel iig, toen was er iets met zn hoef.
hij gaat de telgang in en met sommige overgangen een tak-fout! (Spanning)
_Fieke schreef:
Wauwie me frontriem is zoo mooi!![]()
Nouja vind ik dan, haha. Ben dr helemaal verliefd op!
Taco was dr ook heel blij mee hoor, haha kuch kuch. Hij was niet zo enthousiast op deze foto.![]()
.
!!
Kelly_Taco schreef:Ja jij bedoelt gisteren Fiek..
Ow wat werd ik kwaad zeg.
Stond Taco buiten op te zadelen en toen zei zo'n moeder tegen haar kind, ja aai maar.
Dus ze aait Taco onder op zijn kont, hoog op zijn achterbeen. Precies zijn plek waar ik hem aanraak als ik "kick" vraag. Schrok me rot, was echt blij dat hij geen kick deed, hij had dat grietje zo in haar gezicht geraakt zo klein was ze.
Geef ik een brul staat die moeder me aan te kijken alsof ik gek ben

Talida schreef:durf het bijna niet te vragen maar, wrum nie?
Pees is opgelopen
sniesie schreef:Ik kon gister ook maar net een kind opvangen die heel hard op Appie af kwam rennen...
Het was dat ik omkeek omdat ik een moeder hoorde roepen en er nog net tussen kon springen. Wil niet weten wat Appie op dit moment allemaal uit kan halen. En dit kind was denk nog geen 2 jaar oud.
En al die kindjes die de pony's in de oude stal snoepjes geven, ik zie zelden een ouder erbij. Als een paard een vingertje nu eens als extra hapje aanziet?
En gister ook diverse kinderen moeten melden dat het niet verstandig is om vlak achter Appie te gaan staan. Kijken de ouders me aan of ik ff dood neer wil vallen.
Ach ja, ooit gebeurt er iets waardoor de kinderen niet meer zo rond mogen lopen, maar dan is het natuurlijk wel te laat...
Verder heerlijk op Tallie in de buitenbaan gereden, dat was lang geleden dat ik daar gereden heb.
Talida schreef:Iedereen is zeker met vakantie
Talida schreef:blijf erbij, is de verantwoording voor de ouders, ik voel me niet geroepen om extra te gaan opletten. Zal ze niet expres omverlopen, maar verder......