Bzoem schreef:mijn banaan is zwart met lime. alleen die lime. is wel heel geel. en precies een andere geel dan me jas.
Dus alsjeblieft niet me uitlachen haha!
jammer dat ik t niet zie hihi
maar lime is coool!!
maak r n foto van! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Bzoem schreef:mijn banaan is zwart met lime. alleen die lime. is wel heel geel. en precies een andere geel dan me jas.
Dus alsjeblieft niet me uitlachen haha!
maak r n foto van!

deed ik vorig jaar wel wat een gesleep met je eigen rommel, en ik vond dat Noor zich best goed gedroeg.. zij is nogal panisch voor die beesten dat ze mijn been er soms ook voor aan ziet hihi

Annie_ schreef:Zo jassie staat op ijzers![]()
Ze scheen nog al debiel gegallopeerd te hebben
Maar later ging het goed![]()
Woow vorg jaar kwa er een cht een grote zwerm dazen aan
vliegen onder het rijden
Ik moet zozo me eigen vliegentroep mee sleuren want me vrouw,
vind spuitbussen eng dus nu heb ik een soort gel
x_Anne_x schreef:he is vast ooit wel eens genoemd maar hoe dit t met de dazen daar eigenlijk?
en wat moet je eigenlijk allemaal mee

Nortella schreef:een vliegenmepper ipv zweep werkt perfect haha!

zowel gel als spray, en doe beide op, gel voor onder de buik en beetje op hals en hoofd en de rest nog een keer met spray.
als je het in stal doet en zorgt dat ie een soort van uitweg heeft (lees rondjes om je heen draait), kun je alle paarden spuiten, i.i.g. alle beesten die hier rondlopen op de manege
(behalve denk ik die 3 jarige die nog helemaal niks kent, die zal met 4 benen de lucht in gaan
)
(ben beetje verliefd geloof ik
)
ik weet niet
die ene.
zal wel komen omdat ik niet hoefte te rijden
ladypaard schreef:bedoel ik een andere??ik weet niet
die ene.
laytje heeft vandaag goed gelopenzal wel komen omdat ik niet hoefte te rijden
vanmiddag toen ik kwam bloedde het nog, maar vanaaf was het gestopt, alleen zat de neusriem er bovenop dus was het weer iets gaan bloeden. was het daarna weer droog, wil ik de musli in haar bak gooien, kijkt ze naar de voerschep, baf natuurlijk tegen die snee aan
yeahh!(H)