Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Alleen was je er gisteren niet!
Hihi ik zou er wel een krabpaal ofzo naast zetten!

), voordat 't bleef liggen stond ze weer binnen, ik heb geen zin om uit te testen hoe goed d'r slidingplates zijn in glijden.
Miss_Montana schreef:Hmm ik heb maar even een extra slot op mijn kastje gedaan. Knappe vent die mijn kastje nu nog zonder geluid open krijgt![]()
Toch eigenlijk wel grappig, ik lees de laatste tijd weer vaker mee op bokt. En eigenlijk vind ik het maar een trieste bedoeling dat je onder het mom van 'je mening geven' een persoon of een stal of wat dan ook totaal de grond mag boren...
Wat een sneu hoopje ellende zal die persoon zijn zeg
Maar dit soort dingen bedoel ik idd: Hoe laag moet je zakken om iemand te gaan stalken via PB over zaken waar je je totaal niet mee dient te bemoeien of waar je totaal geen weet van hebt? Heb je dan echt niets beters te doen met je leven, is dan de eerste vraag die in mij opkomt...
Men moet misschien eens leren de situatie ook van een andere kant te gaan bekijken. Maarja, kennelijk blijkt dat erg moeilijk te zijn!

Achja, ben eigenlijk wel een beetje blij dat ik het nu zo ben gaan zien. Het is eigenlijk te idioot voor woorden hoe er af en toe tekeer gegaan word op bokt...
Cassidy schreef:Het is erg moeilijk voor mensen om toe te geven dat mensen ook kunnen veranderen, dat men bij kan leren. Zo meent een bokker die mij tijdens een clinic van Henk heeft zien rijden dat ik ook loopt te flossen en met veel te veel teugeldruk rijdt. Ja, het was een clinic, en ja ik was zenuwachtig en ja, Rejoice werkte niet erg mee. Maar wat men toen gezien heeft van mijn rijstijl, blijkt op bokt bij sommigen nog steeds mijn manier van rijden te zijn. Ik haal mijn schouders op en leg het naast me neer. Je kunt het niet iedereen naar zijn zin maken. Ik moet uiteindelijk met mezelf door een deur, en ik heb me op dat punt niets te verwijten.
Wat betreft het doorhameren op bepaalde personen: ik ben er ook schuldig aan dat ik door blijf hameren over mijn mening bij bepaalde personen, ook al hebben die blijkbaar door de jaren heen er ook wat bijgeleerd (zie alle Monty Roberts en Klaus Ferdinand Hempfling topics). Wat zij in hun verleden schijnen te hebben gedaan, blijft bij mij ook hangen, er gaan alarmbelletjes rinkelen, kan er niets aan doen.

...en aangezien ik bekant een jaar niet meer heb gereden op een vakantie ritje na
hopelijk op een paard die mij weg wijs maakt in de western haha dat als ik iets fout doe dat tie t ook laat merken