Starnmeer Westernbokkerstopic

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

essiedepessie

Re: Starnmeer Westernbokkerstopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 08:20

Zadels op stal zijn niet gedekt via de inboedelverzekering, dus dan zul je bij equine risk je zadel moeten verzekeren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 15:28

Hmm ik heb maar even een extra slot op mijn kastje gedaan. Knappe vent die mijn kastje nu nog zonder geluid open krijgt :=

Toch eigenlijk wel grappig, ik lees de laatste tijd weer vaker mee op bokt. En eigenlijk vind ik het maar een trieste bedoeling dat je onder het mom van 'je mening geven' een persoon of een stal of wat dan ook totaal de grond mag boren... :n

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 15:42

En als Stace worteltjes wil?! :')

Ik denk dat ik m'n zadel maar in m'n auto gooi en op m'n kamer zet (en hopen dat Koda d'r met z'n klauwtjes vanaf blijft), ik gebruik 'm toch maar 3x per week.

Enne, zet een hoop paardenmeiden bij elkaar en je krijgt een zooitje...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:03

Doe nut wurrie, ik heb een reservesleutel voor jou O:) Alleen was je er gisteren niet!

Ja dat is ook een goed plan als je je zadel niet zo heel veel gebruikt :)) Hihi ik zou er wel een krabpaal ofzo naast zetten!

Het is gewoon jammer als je het zo meeleest. Ben blij dat ik niet meer veel meepost :=

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:04

Maar ze knippen die sloten gewoon open hoor, bij die andere stal zijn ze door een stalen deur met een normaal slot en twee dikke hangsloten gekomen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 16:24

Niet zo pessimistisch Esther :D Ik voelde me juist net een beetje veilig met mijn 2 sloten :') En jij weet niet wat voor slot ik erop heb. Voor hetzelfde geld heb ik een mega-super-duper-niet-door-te-knippen-10.000volt-hangslot _O- Ook eentje hebben? :+

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 17:26

Ik heb geen zadel! hahahaha!

Maar ik weet gewoon dat ze niet te stoppen zijn, als ze iets willen dan breken ze door beton heen ook... Daar zijn het boeven voor...

Als je goedkope troep hebt laten ze het overigens netjes hangen, dus misschien een lelijk zadel aanschaffen? hahaha.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-09 22:00

Ben van lieverlee vroeg thuis vanavond, het sneeuwde dat ik naar stal ging, en ik heb gelukkig Rejoice nog even kunnen doen voordat de sneeuw echt bleef liggen. Het is een mooie witte wereld buiten. Alleen jammer dat die sneeuw meteen weer zo glad wordt, en dat het gevaarlijk is voor de paardjes. Ik ben de winter echt zo ontzettend ZAT!

Ik wil ZOMER!

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 09:06

Ik heb nog gewandeld in de natte sneeuw (was d'r vrije dag dus ik wou d'r wel ff verplicht een "activiteit" laten uitvoeren :') ), voordat 't bleef liggen stond ze weer binnen, ik heb geen zin om uit te testen hoe goed d'r slidingplates zijn in glijden. :=

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 10:36

Miss_Montana schreef:
Hmm ik heb maar even een extra slot op mijn kastje gedaan. Knappe vent die mijn kastje nu nog zonder geluid open krijgt :=

Toch eigenlijk wel grappig, ik lees de laatste tijd weer vaker mee op bokt. En eigenlijk vind ik het maar een trieste bedoeling dat je onder het mom van 'je mening geven' een persoon of een stal of wat dan ook totaal de grond mag boren... :n

Jij verwijst vast naar een topic over 'een westernstal in Den Haag' met 'een zekere trainer van lang geleden'. Ik heb het ook gelezen en mij er vreselijk aan gestoord. Trieste, kortzichtige totaal zinloze discussie daar, bah... Das idd een nadeel hier op Bokt hoor! Ik ben nog een tijd gestalked per PB door iemand die beweerde dat Evelien haar paarden door de wedstrijd heen trekt en schopt en haar paarden ziet als een gebruiksvoorwerp en mij afraadde om nog langer les van haar te nemen. Ben uiteindelijk afgehaakt, was totaal geen zinnig woord mee te wisselen en werd er behoorlijk agressief van. Slecht voor mijn bloeddruk en dit soort mensen zijn toch niet voor rede vatbaar. Ik heb haar uitgenodigd om eens met eigen ogen te aanschouwen hoe wij met onze paarden omgaan (haar mening was deels gebaseerd op 'van horen zeggen'). _-:( _-:( _-:( -:(-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:11

Serieus? :oo Wat een sneu hoopje ellende zal die persoon zijn zeg :') Maar dit soort dingen bedoel ik idd: Hoe laag moet je zakken om iemand te gaan stalken via PB over zaken waar je je totaal niet mee dient te bemoeien of waar je totaal geen weet van hebt? Heb je dan echt niets beters te doen met je leven, is dan de eerste vraag die in mij opkomt... :n

Nouja ik heb het over meerdere topics op bokt in het algemeen, maar dit is er wel één van ja. Op de een of andere manier vinden mensen het maar moeilijk om de ander in zijn of haar waarde te laten zodra het op je mening geven aankomt. Bokt is een goed voorbeeld van de samenleving even heel pessimistisch gezegd. Ikke, ikke, ikke en de rest kan stikken. Mijn mening is de enigste die ertoe doet en als ik over lijken moet gaan om die mening duidelijk te krijgen dan doen we dat :r Men moet misschien eens leren de situatie ook van een andere kant te gaan bekijken. Maarja, kennelijk blijkt dat erg moeilijk te zijn!

Jaaaa die sneeuw was echt erg gisteren! Ik had profiel onder mijn schoenen dus ik vond het absoluut niet glad ofzo. Toen hoorde ik dat de les van 20u niet doorging. Toch maar weer afgezadeld :o

Oeh nu leuke dingen! Net een optie genomen op een reisje Azoren, Sao Miguel *\o/*

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 12:16

Maar 't is ook zo makkelijk om een oordeel te vellen over mensen die je niet goed kent, 't is veel lastiger om een oordeel te vellen over mensen die je goed kent, of erger: jezelf! :D

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:20

Het is erg moeilijk voor mensen om toe te geven dat mensen ook kunnen veranderen, dat men bij kan leren. Zo meent een bokker die mij tijdens een clinic van Henk heeft zien rijden dat ik ook loopt te flossen en met veel te veel teugeldruk rijdt. Ja, het was een clinic, en ja ik was zenuwachtig en ja, Rejoice werkte niet erg mee. Maar wat men toen gezien heeft van mijn rijstijl, blijkt op bokt bij sommigen nog steeds mijn manier van rijden te zijn. Ik haal mijn schouders op en leg het naast me neer. Je kunt het niet iedereen naar zijn zin maken. Ik moet uiteindelijk met mezelf door een deur, en ik heb me op dat punt niets te verwijten.

Wat betreft het doorhameren op bepaalde personen: ik ben er ook schuldig aan dat ik door blijf hameren over mijn mening bij bepaalde personen, ook al hebben die blijkbaar door de jaren heen er ook wat bijgeleerd (zie alle Monty Roberts en Klaus Ferdinand Hempfling topics). Wat zij in hun verleden schijnen te hebben gedaan, blijft bij mij ook hangen, er gaan alarmbelletjes rinkelen, kan er niets aan doen.
Laatst bijgewerkt door Cassidy op 04-02-09 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:22

Jep, stel je voor _O- Achja, ben eigenlijk wel een beetje blij dat ik het nu zo ben gaan zien. Het is eigenlijk te idioot voor woorden hoe er af en toe tekeer gegaan word op bokt...

Was Stace nog boos omdat je heeeeeuuul lang erover deed om de worteltjes te brengen? :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:31

Cassidy schreef:
Het is erg moeilijk voor mensen om toe te geven dat mensen ook kunnen veranderen, dat men bij kan leren. Zo meent een bokker die mij tijdens een clinic van Henk heeft zien rijden dat ik ook loopt te flossen en met veel te veel teugeldruk rijdt. Ja, het was een clinic, en ja ik was zenuwachtig en ja, Rejoice werkte niet erg mee. Maar wat men toen gezien heeft van mijn rijstijl, blijkt op bokt bij sommigen nog steeds mijn manier van rijden te zijn. Ik haal mijn schouders op en leg het naast me neer. Je kunt het niet iedereen naar zijn zin maken. Ik moet uiteindelijk met mezelf door een deur, en ik heb me op dat punt niets te verwijten.

Wat betreft het doorhameren op bepaalde personen: ik ben er ook schuldig aan dat ik door blijf hameren over mijn mening bij bepaalde personen, ook al hebben die blijkbaar door de jaren heen er ook wat bijgeleerd (zie alle Monty Roberts en Klaus Ferdinand Hempfling topics). Wat zij in hun verleden schijnen te hebben gedaan, blijft bij mij ook hangen, er gaan alarmbelletjes rinkelen, kan er niets aan doen.

Achja dat gaat nu eenmaal zo Trudy. Het beste kan je het ook naast je neer leggen. Je hebt wel betere dingen te doen dan je druk te gaan maken over hoe mensen die je nauwelijks kennen over je denken. Zeker niet als ze je maar 1 keer hebben zien rijden... Jij weet wel beter en dat is waar het om gaat ;)

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:43

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 13:58

Op die standfoto zie ik rejoyce er zeker in terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-09 14:23

Mooi dier zeg! Ja op die eerste foto heeft Rejoice erg veel van hem weg :j

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 00:29

ik mag me hier ook wel even melden he zaterdag ga ik me allereerste western les volgen....zo spannend...
heb er heel veel zin in het is weer eens wat anders dan het saaie gedressuur

schumax

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 00:44

buster4ever schreef:
ik mag me hier ook wel even melden he zaterdag ga ik me allereerste western les volgen....zo spannend...
heb er heel veel zin in het is weer eens wat anders dan het saaie gedressuur

Leuk waar ga je die volgen in Starnmeer?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 01:00

ja as zaterdag om 2 uur

essiedepessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 07:57

Ik dacht ineens van Richard! hahahahaha!

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 09:14

Haha, ik had exact hetzelfde !!!

Leuk Buster4ever, misschien zien we elkaar zaterdag wel. Les je op een manegepaard?

Stormchaser

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 09:22

Hey, maar nu zit ik even in jou profiel te neuzen en was jij gister niet naar onze les (van 20.30u.) aan het kijken?

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-09 12:51

ja klopt haha ik keek idd naar een les was mee om t kijke of ik western lesje wou gaan doen..
want t gedressuur trekt me niet meer :o ...en aangezien ik bekant een jaar niet meer heb gereden op een vakantie ritje na
t rijden toch blijft hangen dus had zoiets van nou weetje wat ik wil eens wat anders gaan proberen waarom niet western

en ja ik les op manege paard ;) hopelijk op een paard die mij weg wijs maakt in de western haha dat als ik iets fout doe dat tie t ook laat merken