Gefeliciteerd Ik had er bijna twee, was wel fijn geweest als ik meteen F7 had gekund, maar net 1 puntje te weinig, dus volgende keer nog maar een F6proefje erbij
Vind het nog steeds zo idioot omdat ik een superslecht gevoel had, maar besefte dat F6 toch voornamelijk let op gewoon braaf proefje rondsturen en je figuurtjes netjes rijden, en dat kunnen we idd wel
Nou ik had dus geen wp... Ik heb mn protocol eens aandachtig bekeken, en ik ben haast elk onderdeel in de min gebracht omdat ze tdh was of rug weg drukte... Dacht dat f proeven vooral op de ruiter gericht waren? Leek eerder knhs gejureerd haha. Baal wel want had zon goed gevoel....
Sadira
Geplaatst: 18-12-11 20:43
Annelotte, wat wil je dat ik met je filmpje doe? Heb hem hier op de pc staan (en ik ben het eens met het tdh/rug wegdrukken, maar vond het afgezien van dat een hele nette proef!). Stom dat ze zo streng tegen je was zeg ik snap wel dat je een goed gevoel had hoor, want Fjordie liep erg netjes vond ik. En nog goede galop ook.
Ja dat opzich wel, want dat deed ze ook meer dan anders.. Maar vond het niet helemaal eerlijk dat het zes keer terug kwam... En loperig stond er Hahaha joh had ik nog niet door bij dr!
Kan je het filmpje mailen? Zet anders maar op YouTube, maar dan niet direct hier neer zetten haha, kan ik eerst zelf even kijken
Kan me inderdaad voorstellen dat je baalt Lotje:( Je had d'r nog netjes voor mekaar, maar die jury ziet helaas niet hoe ze ook kan doen. Maar om nu de complete proef af te keuren omdat ze d'r rug wegdrukt is dan misschien weer wat too much. Maar dat blijft het nadeel van een jurysport:(
Ja dan kijk ik het filmpje... En om even als voorbeeld te noemen, de galop. Dat is met haar best lastig... Springt ze super netjes aan voor haar doen, krijg ik een 5 en staat er bij; loperig. Ja mens, zo is Fjordie met galop, ik kan dr wel inhouden maar dan ben ik weer te streng met mn hand Ze heeft veel 'commentaar' geschreven bij de punten, helaas zijn het steeds terugkerende dingen.... Dan zijn dat misschien ook punten die beter moeten, maar na één keer opschrijven snap ik dat echt wel
Ik krijg nog steeds een beetje flashbacks naar de tijd dat we nog knhs proeven moesten rijden... Dan werd ik met Target ook regelmatig de grond in getrapt omdat ie niet met zn kop in de krul liep..... Jammer
Ik snap wel je baalgevoel, maar je moet het ook vanuit de jury bekijken. Zij ziet niet hoe Fjordie normaal is. Netjes aanspringen voor haar doen, hoeft in de ogen van de jury nog niet netjes genoeg te zijn. Aan de andere kant weet ik ook niet zo goed of het de bedoeling is dat je iemand gedurende de hele proef 1 punt lager beoordeelt omdat het paard vrijwel constant de rug wegdrukt.
Eline, zou jij misschien dat extra paar chaps mee willen nemen vanavond? Ik heb geen tijd gehad om naar de schoenmaker te gaan.. Dan zorg ik dat ze volgende week weer gemaakt zijn Sms/whatsapp je even als je het gelezen hebt? haha.
Kan ik in elk geval op mijn fiets alvast oefenen het niet meer te doen
Sadira
Geplaatst: 24-12-11 02:47
Hm, ik zit ook met mijn hoofd scheef... Wel iets minder, maar toch. Misschien moet ik er eens iemand naar laten kijken want dat is vast op langere termijn niet zo goed
Hahaha wel grappig dat je er nu zo op let nadat wij het 1x gezegd hebben haha Maar misschien helemaal geen gek idee hoor, om even een check te laten doen hoe of waarom je je hoofd snel scheef houdt..
Nou, ik heb gister met de chaps van Eline gereden, en mn eigen rijschoenen.. Maar dat rijdt wel prima moet ik zeggen! Ik moest eerst heel erg wennen, had het gevoel dat mn benen alle kanten op gingen, maar dat valt dus reuze mee! En de afwijking die ik normaal met mn rechtervoet heb, had ik nu stukken minder haha...
Lin/Dymphke; Als ik die EJ laarzen koop, is het dan aan te raden om er ook laarzenspanners of iets bij te kopen? Want ze zijn van heel soepel leer toch?
Nou ja, ik ben zo stom geweest het tegen mijn vader te zeggen en die vindt het nu heel leuk om me er constant op te wijzen. Hij raadde iets van houdingstherapie aan. Ik merk nu ook gewoon dat mijn nekspieren scheef zijn, kan mijn hoofd veel verder naar links dan naar rechts buigen
Ik weet niet welke laarzen je wilt kopen van EJ, maar laarzenspanners zijn altijd aan te raden. Wat je ook in je laarzen kan doen ipv laarzenspanners, zijn PETflessen, werkt ook ideaal!
Amethyst_
Geplaatst: 24-12-11 19:36
Aleeneh schreef:
Ik hoor net dat Linda weggaat - vanaf 27 december....